Mitsubishi L200 po faceliftu je oficiálně v Česku. Vzhled není jediné, čím překvapí

Pracant od Mitsubishi prošel modernizací a teď již přichází do prodeje i na českém trhu. Výběr mezi dostupnými variantami je stále jednoduše přímočarý.

Modernizace pick-upu Mitsubishi L200 se světu ukázala již na konci minulého roku a potvrdila, že pod moderněji se tvářícím exteriérem se nachází i slušně aktualizovaná technika. Velkou změnou je přitom náhrada starého dieselu 2.4 D-ID o výkonu 113 kW (154 koní) za novou jednotku 2.2 DI-D, která má sice nižší výkon 110 k (150 koní), ale zato vyšší točivý moment o 20 N.m (400 N.m) a také pochopitelně splňuje poslední emisní normy.

K dostání je L200 nadále ve dvoudveřové Club Cab a čtyřdveřové Double Cab variantě. Zmíněná motorizace je jedinou možností, pohon všech kol s šestistupňovou manuální převodovkou a redukcí je základem pro obě karoserie. Jako „dvoudveřák“ v základní výbavě Invite začíná modernizované L200 na částce 698.350 Kč. Za „čtyřdveřák“ na stejné úrovni si připravte minimálně 735.250 Kč.

Mitsubishi odhaluje facelift pick-upu L200. Dostal nejen futuristickou příď

Mitsubishi odhaluje facelift pick-upu L200. Dostal nejen futuristickou příď

V základní výbavě se objevují například ocelová 16palcová kola, kožený multifunkční volant s výškovým nastavením, manuální klimatizace, elektricky ovládaná přední okna, palubní počítač, tempomat (pro Double Cab), uzávěrka zadního diferenciálu a standardní systém řízení pohonu všech kol Easy Select, který zajišťuje připojení pohonu přední nápravy.

Nový systém Super-Select II už je stálým pohonem všech kol, u kterého lze rovněž pomocí jízdních režimu měnit nastavení pro pohyb na bahně, písku, kamenech či sněhu. Tento systém je ovšem dostupný výhradně od vyšší výbavy Intense, která je rovněž vyhrazena pouze pro čtyřdveřový Double Cab. Zde začíná cena na 814.650 Kč a volitelnou možností už je i šestistupňová automatická převodovka za příplatek 40.000 Kč.

Vrátí se Mitsubishi Lancer Evolution? Pomoci by mohl příští Renault Megane R.S.

Vrátí se Mitsubishi Lancer Evolution? Pomoci by mohl příští Renault Megane R.S.

Intense přidává navíc mlhovky, ostřikovače předních světlometů, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, dešťový a světelný senzor, zadní parkovací kameru, asistent pro jízdu v pruhu či infotainment s obrazovkou o velikosti 7" a automatickou klimatizaci.

Úplným vrcholem je L200 ve výbavě Instyle, která je rovněž výhradou pro Double Cab, a to navíc pouze ve spojení s automatickou převodovkou. Za 935.650 Kč dostanete i přední LED světlomety, zadní LED svítilny, kožené čalounění, přední vyhřívaná sedadla, dvouzónovou klimatizaci, bezklíčový přístup a taky třeba asistenta pro sjíždění kopců.

Mitsubishi L200: Technická data a české ceny
Verze Club Cab Double Cab Double Cab
Motor 2.2 DI-D 2.2 DI-D 2.2 DI-D
Zdvihový objem [cm3] 2268 2268 2268
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 110/3500 110/3500 110/3500
Točivý moment [N.m/min] 400/1750-2250 400/1750-2250 400/1750-2250
Převodovka 6M 6M 6A
Max. rychlost [km/h] 174 174 171
Spotřeba [l/100 km] 7,5 7,5-7,6 7,9
Provozní hmotnost [kg] 2010 2045-2105 2110
Cena Invite [Kč] 698.350 735.250 -
Cena Invite+ [Kč] - 749.250 -
Cena Intense [Kč] - 814.650 854.650
Cena Instyle [Kč] - - 935.650
TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek