Mitsubishi L200 po faceliftu je oficiálně v Česku. Vzhled není jediné, čím překvapí

Pracant od Mitsubishi prošel modernizací a teď již přichází do prodeje i na českém trhu. Výběr mezi dostupnými variantami je stále jednoduše přímočarý.

Modernizace pick-upu Mitsubishi L200 se světu ukázala již na konci minulého roku a potvrdila, že pod moderněji se tvářícím exteriérem se nachází i slušně aktualizovaná technika. Velkou změnou je přitom náhrada starého dieselu 2.4 D-ID o výkonu 113 kW (154 koní) za novou jednotku 2.2 DI-D, která má sice nižší výkon 110 k (150 koní), ale zato vyšší točivý moment o 20 N.m (400 N.m) a také pochopitelně splňuje poslední emisní normy.

K dostání je L200 nadále ve dvoudveřové Club Cab a čtyřdveřové Double Cab variantě. Zmíněná motorizace je jedinou možností, pohon všech kol s šestistupňovou manuální převodovkou a redukcí je základem pro obě karoserie. Jako „dvoudveřák“ v základní výbavě Invite začíná modernizované L200 na částce 698.350 Kč. Za „čtyřdveřák“ na stejné úrovni si připravte minimálně 735.250 Kč.

Mitsubishi odhaluje facelift pick-upu L200. Dostal nejen futuristickou příď

Mitsubishi odhaluje facelift pick-upu L200. Dostal nejen futuristickou příď

V základní výbavě se objevují například ocelová 16palcová kola, kožený multifunkční volant s výškovým nastavením, manuální klimatizace, elektricky ovládaná přední okna, palubní počítač, tempomat (pro Double Cab), uzávěrka zadního diferenciálu a standardní systém řízení pohonu všech kol Easy Select, který zajišťuje připojení pohonu přední nápravy.

Nový systém Super-Select II už je stálým pohonem všech kol, u kterého lze rovněž pomocí jízdních režimu měnit nastavení pro pohyb na bahně, písku, kamenech či sněhu. Tento systém je ovšem dostupný výhradně od vyšší výbavy Intense, která je rovněž vyhrazena pouze pro čtyřdveřový Double Cab. Zde začíná cena na 814.650 Kč a volitelnou možností už je i šestistupňová automatická převodovka za příplatek 40.000 Kč.

Vrátí se Mitsubishi Lancer Evolution? Pomoci by mohl příští Renault Megane R.S.

Vrátí se Mitsubishi Lancer Evolution? Pomoci by mohl příští Renault Megane R.S.

Intense přidává navíc mlhovky, ostřikovače předních světlometů, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, dešťový a světelný senzor, zadní parkovací kameru, asistent pro jízdu v pruhu či infotainment s obrazovkou o velikosti 7" a automatickou klimatizaci.

Úplným vrcholem je L200 ve výbavě Instyle, která je rovněž výhradou pro Double Cab, a to navíc pouze ve spojení s automatickou převodovkou. Za 935.650 Kč dostanete i přední LED světlomety, zadní LED svítilny, kožené čalounění, přední vyhřívaná sedadla, dvouzónovou klimatizaci, bezklíčový přístup a taky třeba asistenta pro sjíždění kopců.

Mitsubishi L200: Technická data a české ceny
Verze Club Cab Double Cab Double Cab
Motor 2.2 DI-D 2.2 DI-D 2.2 DI-D
Zdvihový objem [cm3] 2268 2268 2268
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 110/3500 110/3500 110/3500
Točivý moment [N.m/min] 400/1750-2250 400/1750-2250 400/1750-2250
Převodovka 6M 6M 6A
Max. rychlost [km/h] 174 174 171
Spotřeba [l/100 km] 7,5 7,5-7,6 7,9
Provozní hmotnost [kg] 2010 2045-2105 2110
Cena Invite [Kč] 698.350 735.250 -
Cena Invite+ [Kč] - 749.250 -
Cena Intense [Kč] - 814.650 854.650
Cena Instyle [Kč] - - 935.650
TEST Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI Black Style: Nehodící se škrtněte

Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI

Touareg je vlajkovou lodí Volkswagenu, s motorem V8 by se ale dal považovat za takovou vlajkovou loď „na druhou“. Pokud máte o koupi osmiválce zájem, pospěšte si. Brzy totiž nenávratně zmizí z nabídky.

20.  2.  2020 | Jan Mička | 26 příspěvků
Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 21 příspěvků