Mitsubishi končí s rallye

Pro snižování celkových nákladů sahají dnes automobilky často právě k omezování svých sportovních aktivit. Nově jsme se o tom přesvědčili včerejším oznámením automobilky Mitsubishi, jež přerušila svoji dosud velmi úspěšnou kariéru ve světových rallye na neurčito. V této disciplíně se však zapsala opravdu významným způsobem, třeba na mimořádně náročné dakarské rally zvítězila celkem dvanáctkrát a drží zde dosud nepřekonaný rekord sedmi vítězství v letech 2001 až 2007 v řadě. Mnozí dokonce tvrdí, že Mitsubishi bylo pro rallye tím, čím je pro Formuli 1 Ferrari. Doba je však krutá, Mitsubishi za loňský rok vykáže ztrátu ve výši 679 milionů dolarů, což si žádá rázná opatření. Těžko říci, kolik toto rázné opatření značce ušetří finančních prostředků, stačí však pouze poznamenat, že účast továrního týmu na letošním „Dakaru“ stála automobilku více než čtvrt milionu dolarů.

Aktuální zprávy uvádějí, že v šampionátu WRC skončí Suzuki i Subaru, zatímco Honda zakročila radikálně: v prosinci zrušila své oddělení pro Formuli 1...

 

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků