Mitsubishi končí s rallye

Pro snižování celkových nákladů sahají dnes automobilky často právě k omezování svých sportovních aktivit. Nově jsme se o tom přesvědčili včerejším oznámením automobilky Mitsubishi, jež přerušila svoji dosud velmi úspěšnou kariéru ve světových rallye na neurčito. V této disciplíně se však zapsala opravdu významným způsobem, třeba na mimořádně náročné dakarské rally zvítězila celkem dvanáctkrát a drží zde dosud nepřekonaný rekord sedmi vítězství v letech 2001 až 2007 v řadě. Mnozí dokonce tvrdí, že Mitsubishi bylo pro rallye tím, čím je pro Formuli 1 Ferrari. Doba je však krutá, Mitsubishi za loňský rok vykáže ztrátu ve výši 679 milionů dolarů, což si žádá rázná opatření. Těžko říci, kolik toto rázné opatření značce ušetří finančních prostředků, stačí však pouze poznamenat, že účast továrního týmu na letošním „Dakaru“ stála automobilku více než čtvrt milionu dolarů.

Aktuální zprávy uvádějí, že v šampionátu WRC skončí Suzuki i Subaru, zatímco Honda zakročila radikálně: v prosinci zrušila své oddělení pro Formuli 1...

 

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků