Mitsubishi je tu s námi již 100 let. Takto by mohly vypadat její budoucí vozy

Japonská automobilka slaví v letošním roce sto let své existence a v rámci oslav připravil grafik Gabor Farkas vizi toho, jak by vozy značky Mitsubishi mohly vypadat v blízké budoucnosti.

Mitsubishi dává sbohem Lanceru. Na rozloučenou připraví limitovanou edici

Mitsubishi dává sbohem Lanceru. Na rozloučenou připraví limitovanou edici

Koncept zvaný Hyaku (což japonský znamená sto) ukazuje futuristické, elektrické a autonomní kupé. Karosérii tvoří čisté linie a minimalistický design. Nechybí ani stále oblíbenější LED pásky světlometů, které jsou na přídi spojené. Zajímavé je, že vůz nemá žádnou přední masku.

Mitsubishi slaví výročí. Svůj první osobní automobil osadí hybridním pohonem!

Mitsubishi slaví výročí. Svůj první osobní automobil osadí hybridním pohonem!

Návrh počítá s elektrickou pohonnou jednotkou, takže si tvůrce mohl mnohem více vyhrát s provedením kapoty. Ta připomíná klasický Grand tourer, podle samotného autora byl inspirací pro vzhled vysokorychlostní vlak Shinkansen. Kreativitu Farkase můžete posoudit v přilehlé galerii...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

  • 17. 5. 2017 10:04 Vážně... WTF?
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 17 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků