Mitsubishi iMiEV Sport Air: dynamická bublina na elektřinu

Automobilka Mitsubishi prezentuje svůj malý elektromobil iMiEV jako zábavného prcka mnoha tváří, a tak nepřekvapí, že se nás v Ženevě svou studii snaží přesvědčit, že tento prcek dokáže působit sportovněji. Od běžné verze, která se v Evropě začne se znakem Peugeotu prodávat nejpozději v příštím roce, se výrazně odlišuje nejen svým vzhledem, ale podle slov představitelů je tento kousek i technicky propracovanější.

Tělo konceptu iMiEV Sport Air se skládá z hliníkového skeletu, díky němuž je vůz poměrně lehký, takže i po instalaci lithiového akumulátoru napájejícího elektromotor se svou hmotností 940 kg drží v přijatelných mezích. Použitý motor disponuje výkonem 60 kW, což je oproti standardní verzi nárůst o 13 kW. S výkonem se zvětšil i maximální dojezd na plné nabití, který nyní činí velice slušných 195 km. Vzhled tohoto vozu sice může působit trochu futuristicky, ovšem k případné výrobě nemá tato „sportovní bublina“ podle oficiální zprávy až tak daleko.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Mitsubishi iMiEV Sport Air
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků