Mitsubishi iMiEV Sport Air: dynamická bublina na elektřinu

Automobilka Mitsubishi prezentuje svůj malý elektromobil iMiEV jako zábavného prcka mnoha tváří, a tak nepřekvapí, že se nás v Ženevě svou studii snaží přesvědčit, že tento prcek dokáže působit sportovněji. Od běžné verze, která se v Evropě začne se znakem Peugeotu prodávat nejpozději v příštím roce, se výrazně odlišuje nejen svým vzhledem, ale podle slov představitelů je tento kousek i technicky propracovanější.

Tělo konceptu iMiEV Sport Air se skládá z hliníkového skeletu, díky němuž je vůz poměrně lehký, takže i po instalaci lithiového akumulátoru napájejícího elektromotor se svou hmotností 940 kg drží v přijatelných mezích. Použitý motor disponuje výkonem 60 kW, což je oproti standardní verzi nárůst o 13 kW. S výkonem se zvětšil i maximální dojezd na plné nabití, který nyní činí velice slušných 195 km. Vzhled tohoto vozu sice může působit trochu futuristicky, ovšem k případné výrobě nemá tato „sportovní bublina“ podle oficiální zprávy až tak daleko.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Mitsubishi iMiEV Sport Air
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků