Mitsubishi iMiEV Sport Air: dynamická bublina na elektřinu

Automobilka Mitsubishi prezentuje svůj malý elektromobil iMiEV jako zábavného prcka mnoha tváří, a tak nepřekvapí, že se nás v Ženevě svou studii snaží přesvědčit, že tento prcek dokáže působit sportovněji. Od běžné verze, která se v Evropě začne se znakem Peugeotu prodávat nejpozději v příštím roce, se výrazně odlišuje nejen svým vzhledem, ale podle slov představitelů je tento kousek i technicky propracovanější.

Tělo konceptu iMiEV Sport Air se skládá z hliníkového skeletu, díky němuž je vůz poměrně lehký, takže i po instalaci lithiového akumulátoru napájejícího elektromotor se svou hmotností 940 kg drží v přijatelných mezích. Použitý motor disponuje výkonem 60 kW, což je oproti standardní verzi nárůst o 13 kW. S výkonem se zvětšil i maximální dojezd na plné nabití, který nyní činí velice slušných 195 km. Vzhled tohoto vozu sice může působit trochu futuristicky, ovšem k případné výrobě nemá tato „sportovní bublina“ podle oficiální zprávy až tak daleko.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Mitsubishi iMiEV Sport Air
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 6 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků