Mitsubishi i-MiEV pro Ameriku: větší je lepší

Automobilka Mitsubishi připravuje pro autosalon v Los Angeles, jenž otevře své brány již zítra, americkou verzi svého elektromobilu i-MiEV. Dále zde bude představen model Outlander Sport (v Japonsku model RVR a v Evropě ASX), který jde do prodeje v USA koncem tohoto roku. Outlander Sport se představí s dvoulitrovým motorem MIVEC a s převodovkou INVECS III-CVT Sportronic (šestistupňová se sportovním režimem; pětistupňová manuální převodovka bude také k dispozici, ale jen u vybraných výbav).

Ale zpátky k i-MiEV. Jeho americká verze má v porovnání s japonskou a evropskou specifikací vyšší a delší karoserii, která zajišťuje více prostoru pro čtyři dospělé a lépe odpovídá požadavkům amerických zákazníků. Vůz je tedy dlouhý 3 680, široký 1 585 a vysoký 1 615 mm. Americká specifikace má navíc zcela nový přední a zadní nárazník. Ve standardní výbavě americké verze je systém airbagů, jejichž řídicí jednotka je pro zajištění vysokého stupně ochrany schopna detekovat polohu sedadla cestujících a kontrolovat intenzitu naplnění airbagů, dále monitorování tlaku v pneumatikách a ASC.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mitsubishi i-MiEV pro Ameriku
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků