Mitsubishi hodlá přijít s ultralevným vozem

Prezident Japonské automobilky Mitsubishi prohlásil na tiskové konferenci, že automobilka plánuje do dvou let přijít se zcela novým cenově dostupným subcompactem. Nový malý vůz by měl být určen pro Evropu, Čínu a Jihovýchodní Asii, přičemž za největší odbytiště byla označena právě v uplynulých dnech tolik zmiňovaná Čína.

Nový vůz bude dostupný nejpozději v roce 2010, postaven bude na platformě modelu „i“ a síla litrového agregátu poputuje na kola zadní nápravy. Zůstává už jen doufat, že inženýři nezapomenou ani na bezpečnost posádky a zároveň i potvrdí kvalitu japonských vozidel.
 
Pokud vám tento projekt ultra-levného auta připomíná Tatu Nano, určitě to není náhoda. Představitelé totiž prohlásili, že podobně jako koncern GM a Toyota, i oni hledají nejvhodnější způsob jak lidem nabídnout cenově dostupné auto a jak v této oblasti dohonit indickou automobilku.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků