Mitsubishi Galant facelift: změny jdou mimo nás

Pamatujete si ještě na poslední generaci modelu Galant, která se prodávala v Evropě? Velmi povedený sedan se u nás nástupce nedočkal a když se podívám na americkou verzi, jsem rád, že se něco takového u nás neprodává.

Každopádně Američané mají Galant rádi, a tak se není čemu divit, že automobilka přichází s inovacemi, které jsou v duchu podobných akcí. Mitsubishi tak inovovalo vzhled vozu, tedy hlavně přední masku s mřížkou chladiče, nárazníkem a světlomety. Na opačné straně vozu je použit také nový nárazník a nové světlomety.

V interiéru se pak nezměnilo téměř nic. Automobilka pouze použila nové dekorace a nové povrchové úpravy spolu s novým čalouněním.

O pohon vozu se pak stará čtyřválec 2,4 o výkonu 118 kW (160 k), dále šestiválec s objemem 3,8 l a výkonem 169 kW (230 k) a ve vrcholné verzi poskytuje stejný motor výkon dokonce 190 kW (258 k).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mitsubishi Galant po faceliftu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků