co sa tyka hybridu tak to do rally patri a to hlavne preto, ze sa tam stale rozbieha aj brzdi.... bude z coho rekuperovat a dieslak, no ten motor nebude urcite vysoko otackovy kedze ani elektromotor ani diesel nemaju ucinnost vo vysokych otackach... ako celok vykon krutiak a ich okamzita dostupnost to moze dobre fungovat ..turbodietre pomoze elektromotor , dieslak moze mat velke turbo aby tahal aspon do 5tisi atd ...ale ostatne veci neviem ako spravia :zvuk, charakter , davkovatelnost brzd VS rekuperacia
Tato kombinace se mi moc nelíbí, kdyby raději použili malý turbo benzín. Ale vzhledem k tomu, že se touto kombinací prezentuje i PSA, se kterým sdílí některé technologie, tak mě to nepřekvapuje.
Prostě k Evu patří dvoulitrové turbo v benzínu. Než takhle degradovat legendu, to at raději EVO skončí úplně...
Ty jsi zjevně jeden z těch, kteří Evo nikdy nekoupí. Plnou hubu řečí o benzínu, ale proto se auta nevyrábějí. vyrábějí se, aby se prodaly - s benzínem, plynem, dieselem, hybridem, elektromotorem.... Naštěstí si výkřiků lidí, jako jsi ty, nebudou všímat. jediné, co je opravdu důležité, je, aby to to dobře jelo. Ano, možná se do velké míry změní skupina kupujících, a možná bude tato skupina menší než byla ta původní, možná bude ale i větší. Je to jen na Mitsubishi - je to jejich riziko a jejich rozhodnutí.
A proč by ne? Nafta má lepší záběr odspodu, horní otáčku klucí z M určitě vychytají a navíc e-motor tomu může pomoci při rozjezdu....
Ptáte se proč? Já odpovídám PROTOČ!!! A vy s tím nic nenaděláte :-))
To je vražda! Já sice miluju naftu, ale dát to do rally-car? To je zvrhlost... Na šibenici s nima!
Klíííííd, může to být kec, Autorevue.cz je bulvár nejhrubšího zrna. A kdyby nebyl, počkal bych na to, jak to bude jezdit, jaký to bude mít zvuk - a potom bych teprve vynášel soudy.Mimochodem, Fábiií RS 1. generace se prodalo mnohem více než 2. generace - a bylo by zajímavé zjistit, kolik se prodává Octavií RS v dieselu a v benzínu.A taky je třeba si uvědomit, že automobilky žijí z prodejů a ne z nadšených vzdechů lidí, kteří si ale vůz nekoupí.A Mitsubishi má momentálně obrovský success se svými novými motory 1,8 a 2,2 DI-D Mivec, evropské prodeje jsou zřejmě tak vysoké, že upozornily na svůj možný vyšší prodejní potenciál.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.