Mitsubishi Evo XI se představí jako diesel-hybrid. Proč?

8 komentářů

lamal_SK
24. října • 1:20

co sa tyka hybridu tak to do rally patri a to hlavne preto, ze sa tam stale rozbieha aj brzdi.... bude z coho rekuperovat a dieslak, no ten motor nebude urcite vysoko otackovy kedze ani elektromotor ani diesel nemaju ucinnost vo vysokych otackach... ako celok vykon krutiak a ich okamzita dostupnost to moze dobre fungovat ..turbodietre pomoze elektromotor , dieslak moze mat velke turbo aby tahal aspon do 5tisi atd ...ale ostatne veci neviem ako spravia :zvuk, charakter , davkovatelnost brzd VS rekuperacia

Mira
23. října • 7:26

Tato kombinace se mi moc nelíbí, kdyby raději použili malý turbo benzín. Ale vzhledem k tomu, že se touto kombinací prezentuje i PSA, se kterým sdílí některé technologie, tak mě to nepřekvapuje.

Nerez
23. října • 12:43

Prostě k Evu patří dvoulitrové turbo v benzínu. Než takhle degradovat legendu, to at raději EVO skončí úplně...

WinDiesel
23. října • 20:57

Ty jsi zjevně jeden z těch, kteří Evo nikdy nekoupí. Plnou hubu řečí o benzínu, ale proto se auta nevyrábějí. vyrábějí se, aby se prodaly - s benzínem, plynem, dieselem, hybridem, elektromotorem.... Naštěstí si výkřiků lidí, jako jsi ty, nebudou všímat. jediné, co je opravdu důležité, je, aby to to dobře jelo. Ano, možná se do velké míry změní skupina kupujících, a možná bude tato skupina menší než byla ta původní, možná bude ale i větší. Je to jen na Mitsubishi - je to jejich riziko a jejich rozhodnutí.

poterienko
22. října • 21:26

A proč by ne? Nafta má lepší záběr odspodu, horní otáčku klucí z M určitě vychytají a navíc e-motor tomu může pomoci při rozjezdu....

GL
22. října • 14:32

Ptáte se proč? Já odpovídám PROTOČ!!! A vy s tím nic nenaděláte :-))

m.dlouhy
22. října • 13:19

To je vražda! Já sice miluju naftu, ale dát to do rally-car? To je zvrhlost... Na šibenici s nima!

WinDiesel
22. října • 20:10

Klíííííd, může to být kec, Autorevue.cz je bulvár nejhrubšího zrna. A kdyby nebyl, počkal bych na to, jak to bude jezdit, jaký to bude mít zvuk - a potom bych teprve vynášel soudy.
Mimochodem, Fábiií RS 1. generace se prodalo mnohem více než 2. generace - a bylo by zajímavé zjistit, kolik se prodává Octavií RS v dieselu a v benzínu.
A taky je třeba si uvědomit, že automobilky žijí z prodejů a ne z nadšených vzdechů lidí, kteří si ale vůz nekoupí.
A Mitsubishi má momentálně obrovský success se svými novými motory 1,8 a 2,2 DI-D Mivec, evropské prodeje jsou zřejmě tak vysoké, že upozornily na svůj možný vyšší prodejní potenciál.

Doporučujeme

Články odjinud