Mitsubishi Evo XI se představí jako diesel-hybrid. Proč?

Mitsubishi Evo XI se představí jako diesel-hybrid. Proč?

Nedávno to vypadalo tak, že jedenáctá generace legendárního Mitsubishi Evo vůbec nebude, ale teď máme oficiálně potvrzeno, že v roce 2015 opravdu přijde. V rozhovoru pro Autocar to řekl sám prezident Mitsubishi Osamu Masuko. Jenže podle toho, jaké informace k tomuto rozhodnutí přidal, by možná bylo lepší, kdyby další Evo na silnice vůbec nevyjelo. Proč?

Mitsubishi Lancer Evo X 2011: více pohody

Mitsubishi Lancer Evo X 2011: více pohody

Za všechno můžou emise. Mitsubishi chce jejich produkci u svých modelů snižovat a zdá se, že je chce snížit za každou cenu. Jedenácté Evo se totiž představí jako hybrid. A aby toho nebylo málo, pod kapotou bude mít naftový motor! Vývoj odstartuje příští rok a podle slov prezidenta společnosti by měl být ukončen v roce 2015.

Technické podrobnosti v tuto chvíli neznáme. Pouze víme, že nové Evo bude produkovat méně než 200 gramů emisí CO2, že stovku zvládne pod pět sekund a že opět dostane pohon všech kol S-AWC.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků