Mitsubishi Evo XI se představí jako diesel-hybrid. Proč?

Mitsubishi Evo XI se představí jako diesel-hybrid. Proč?

Nedávno to vypadalo tak, že jedenáctá generace legendárního Mitsubishi Evo vůbec nebude, ale teď máme oficiálně potvrzeno, že v roce 2015 opravdu přijde. V rozhovoru pro Autocar to řekl sám prezident Mitsubishi Osamu Masuko. Jenže podle toho, jaké informace k tomuto rozhodnutí přidal, by možná bylo lepší, kdyby další Evo na silnice vůbec nevyjelo. Proč?

Mitsubishi Lancer Evo X 2011: více pohody

Mitsubishi Lancer Evo X 2011: více pohody

Za všechno můžou emise. Mitsubishi chce jejich produkci u svých modelů snižovat a zdá se, že je chce snížit za každou cenu. Jedenácté Evo se totiž představí jako hybrid. A aby toho nebylo málo, pod kapotou bude mít naftový motor! Vývoj odstartuje příští rok a podle slov prezidenta společnosti by měl být ukončen v roce 2015.

Technické podrobnosti v tuto chvíli neznáme. Pouze víme, že nové Evo bude produkovat méně než 200 gramů emisí CO2, že stovku zvládne pod pět sekund a že opět dostane pohon všech kol S-AWC.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků