Mitsubishi Evo XI se představí jako diesel-hybrid. Proč?

Mitsubishi Evo XI se představí jako diesel-hybrid. Proč?

Nedávno to vypadalo tak, že jedenáctá generace legendárního Mitsubishi Evo vůbec nebude, ale teď máme oficiálně potvrzeno, že v roce 2015 opravdu přijde. V rozhovoru pro Autocar to řekl sám prezident Mitsubishi Osamu Masuko. Jenže podle toho, jaké informace k tomuto rozhodnutí přidal, by možná bylo lepší, kdyby další Evo na silnice vůbec nevyjelo. Proč?

Mitsubishi Lancer Evo X 2011: více pohody

Mitsubishi Lancer Evo X 2011: více pohody

Za všechno můžou emise. Mitsubishi chce jejich produkci u svých modelů snižovat a zdá se, že je chce snížit za každou cenu. Jedenácté Evo se totiž představí jako hybrid. A aby toho nebylo málo, pod kapotou bude mít naftový motor! Vývoj odstartuje příští rok a podle slov prezidenta společnosti by měl být ukončen v roce 2015.

Technické podrobnosti v tuto chvíli neznáme. Pouze víme, že nové Evo bude produkovat méně než 200 gramů emisí CO2, že stovku zvládne pod pět sekund a že opět dostane pohon všech kol S-AWC.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 65 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků