Mitsubishi Evo XI se představí jako diesel-hybrid. Proč?

Mitsubishi Evo XI se představí jako diesel-hybrid. Proč?

Nedávno to vypadalo tak, že jedenáctá generace legendárního Mitsubishi Evo vůbec nebude, ale teď máme oficiálně potvrzeno, že v roce 2015 opravdu přijde. V rozhovoru pro Autocar to řekl sám prezident Mitsubishi Osamu Masuko. Jenže podle toho, jaké informace k tomuto rozhodnutí přidal, by možná bylo lepší, kdyby další Evo na silnice vůbec nevyjelo. Proč?

Mitsubishi

Mitsubishi Lancer Evo X 2011: více pohody

Za všechno můžou emise. Mitsubishi chce jejich produkci u svých modelů snižovat a zdá se, že je chce snížit za každou cenu. Jedenácté Evo se totiž představí jako hybrid. A aby toho nebylo málo, pod kapotou bude mít naftový motor! Vývoj odstartuje příští rok a podle slov prezidenta společnosti by měl být ukončen v roce 2015.

Technické podrobnosti v tuto chvíli neznáme. Pouze víme, že nové Evo bude produkovat méně než 200 gramů emisí CO2, že stovku zvládne pod pět sekund a že opět dostane pohon všech kol S-AWC.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků