Mitsubishi EVO VIII MR FQ-400: osmička má přes 400 koní

Mitsubishi slaví 30. výročí vstupu na trh ve Velké Británii a k této příležitosti přichází s limitovanou sérií Lancer EVO VIII MR FQ-400. Do Anglie se dostane přesně 100 kusů s cenovkou 67 700 eur.

Tak vysoká je cena pro nažhavené fanoušky, kteří chtějí nejsilnější silniční úpravu rally-speciálu, jaký kdy spatřil světlo běžného provozu. Pod kapotou se skrývá dvoulitrový čtyřválcový motor, který má upravené turbodmychadlo, modifikované písty, nový výfukový systém i speciální svíčky. Výkon se podařilo vyladit až na 300 kW (410 k) a maximální točivý moment dosahuje 481 Nm. Extrémní EVO VIII zvládá sprint z 0 km/h na 100 km/h za neuvěřitelných 3,5 sekund a nejvyšší rychlost se zastaví až na hodnotě 281 km/h.

Pro vyšší výkon byly upraveny i brzdy. Pod koly se ukrývají odvětrávané kotouče o průměru 343 mm s šestipístkovými třmeny. Další poznávací znamení je karbonový spoiler pod předním nárazníkem a malá zpětná zrcátka. V interiéru najdete sportovní volant, speciální sedačky od firmy Recaro se čtyřbodovými pasy. Mitsubishi v pořizovací ceně má pro zákazníky i speciální řidičské školení, jak s novým modelem EVO VIII MR FQ-400 zacházet.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 3 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků