Mitsubishi Evo nebude. Je to dinosaurus v elektrické době, říká automobilka

Mitsubishi Evo nebude. Je to dinosaurus v elektrické době, říká automobilka

Zatímco Subaru uvedlo na trh „novou“ generaci svého klasického modelu WRX STI, Mitsubishi už model Evo definitivně pohřbilo. Sice se sem tam objeví spekulace o možném nástupci, tu s dieselem, pak zase s tříválcem a hybridním pohonem, ale šéf automobilky to rázně utnul.

Žádné další Mitsubishi Evo nebude. „Je to dinosaurus v elektrické době. Už nikdy nebude žádné sportovní Mitsubishi se spalovacím motorem,“ řekl šéf automobilky Osamu Masuko britskému magazínu Car. Automobilka se podle něj posouvá někam úplně jinam a auto jako Evo už nemá vůbec žádný smysl.

Mercedes-Benz A 45 AMG vs. Subaru WRX STi: Střet civilizací

Mercedes-Benz A 45 AMG vs. Subaru WRX STi: Střet civilizací

Pokud se někdy v budoucnu objeví výkonné a sportovně zaměřené Mitsubishi, bude to pravděpodobně čistý elektromobil, maximálně plug-in hybrid s pomocným spalovacím motorem. Ale zatím takové auto není ani v plánech, i když se o něm občas mluví.

Mitsubishi Lance Evo a později jen Evo prošlo během dvaadvaceti let existence celkem desítkou různých generací. Mitsubishi se teď chce ale soustředit na segment SUV a také na plně elektrická auta. Důležitá bude také změna obchodní strategie a marketingu.

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků