Mitsubishi EVO IX: jízda pokračuje (spy photos)

Přibližně každý rok přichází Mitsubishi s další verzi svého vyladěného modelu Evo, který je postaven na základě modelu Lancer. Aktuální verze, Evo VIII, má výkon 195 kW (265 k) a stojí na českém trhu 1,4 milionu korun. Na konec příštího roku se chystá devítka, která dostane oproti osmičce šestikvalt, nové přední a zadní diferenciály a nepatrně výkonnější motor 203 kW (276 k), točivý moment dosáhne na hodnotu 365 Nm. Bude také snížena hmotnost díky širšímu použití hliníku a lehčím kolům, což dále vylepší dynamické vlastnosti. V roce 2006 pak bude představen Evo X a to na platformě aktuální generace Lanceru.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek © Automedia

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 40 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků