Mitsubishi Evo a Subaru Impreza STi: těšte se na nafťáky a hybridy

Mitsubishi Evo a Subaru Impreza STi: těšte se na nafťáky a hybridy

Ekologické mánie se v blízké budoucnosti bohužel nevyhnou ani odvěkým rivalům v podobě Lanceru Evo a Imprezy STi. Zvláště u Mitsubishi nás poněkud překvapí informace o tom, že běží vývoj hybridní soustavy, jejímž středem se stane vznětový motor. Nejhorší je, že jinou volbu zákazníci mít nebudou, což nelibě ponesou zvláště na naftu alergičtí Američané nebo Japonci, navíc to zřejmě bude znamenat konec sportovních ambicí. Cílem Mitsubishi bude stlačit hodnotu emisí CO2 pod hranici 200 g/km. Přesto by měla nová dieselelektrická verze modelu EVO zrychlit z klidu na 100 km/h pod 5 s a zachová si i pověstnou soustavu pohonu všech kol S-AWC.

A podobně tomu bude u Subaru, které hodlá již v roce 2012 představit novou Imprezu STi osazenou vylepšeným dieselovým „boxerem“ známým ze stávajících velkoprodukčních modelů značky. Zároveň je však ve hře i možnost zmenšení stávající zážehové jednotky na hranici 1,5 l. To by možná nezmnamenalo vyšší počet sebevražd příznivc Subaru, ovšem i tento krok by Impreze zabránil znovu startovat v rallye...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nad Subaru Impreza WRX STi se stahují mračna? Ne, ta se brzy objeví až za její zádí...
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků