Mitsubishi Eclipse Spyder: se sluncem nad hlavou (doplněny ceny)

Poměrně dlouho se čekalo, než Mitsubishi představí i otevřenou verzi svého sporťáku Eclipse. Očekávání se změnilo v realitu a nový Eclipse Spyder je na světě. Zanedlouho se začne také prodávat a pozor: přijde i do Evropy. (doplněno 23.1.)
Mitsubishi Eclipse Spyder: se sluncem nad hlavou (doplněny ceny)

Japonský sporťák, který je určen převážně pro americký trh, se dočkal i otevřené verze, která vznikla v kalifornském designérském a technologickém centru značky. Nové kabrio, které vychází z kupé Eclipse, patří svou délkou 4 570 mm, šířkou 1 840 mm a výškou 1 380 mm k těm, na evropská měřítka, větším kabrioletům. Do Evropy se bude dodávat nejspíše pouze s jedním motorem a to o objemu 2,4 litru o výkonu 119 kW (162 k). Američané si budou moci užívat i se šestiválcem o objemu 3,8 litru o výkonu 193 kW (263 k). Klasické kabrio dokáže složit svou plátěnou střechu díky elektromotorům během 20 sekund.

Mitsubishi právě zveřejnilo ceny nového Spyderu. Základní model s motorem 2,4 přijde na 21 400 eur (přibližně 620 000 Kč) a verze s motorem 3,8 litru pak v základu přijde na 23 900 eur (přibližně 693 000 Kč). Uvedené ceny jsou bez daní, dopravy a poplatků pro Evropu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mitsubishi Eclipse Spyder

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 25 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků