TEST Mitsubishi Eclipse Cross PHEV (138 kW): Nadějný sprinter ve starých montérkách

14 komentářů

architekt
10. března • 9:19

Nejradši mám ty názory coby kdyby. Každý je chytrý až strop a přitom doma jezdí starou oktávií. Když jste nevyzkoušeli, nekritizujte. Cítím v tom trochu závisti...

Max
23. února • 23:40

PROC si nemaj lidi koupit Lex 450h ale tohle kdyz je lex levnejsi a lepsi auto v uplne kazdym aspektu???
S tou cenou je to vysmech

architekt
10. března • 9:16

jak jste na to přišel?

setr
17. února • 22:12

Mno, to auto má styl, ale s touhle technikou a váhou to nejde dohromady. Lexus dělá vlastně totéž, ale cílová skupina je jiná. Technologii má souladu s designem.
Mitsu eclipse cross má mnohem lepší verzi. 1,5 turbo s manuálem.

OnlyTruth
17. února • 14:08

188koni 2000kg 10,9 zrychlenie ... toto su cisla ... xd

Pikus
17. února • 16:59

Nejlepsi je, ze se u toho jako jeste tvari hrozne ekologicky :)Za ty penize je uz lepsi koupit normalni elektro, i tu blbou Konu ci ID3.

setr
17. února • 22:19

Ekologie je diktát doby. Tahle pohonná soustava je vynikající. Poskytuje svobodu pohybu jako klasickej spalovák, ale je účinnější. Čistej elektromobil není zdaleka tak univerzální.

OnlyTruth
18. února • 9:00

elektromobil nikto nechce ... radsej by som bral normalny motor s 188konami .. potom by to auto nemalo 2 tony ale 1,5 a aj zrychlenie by bolo o niecom inom.. a samozrejme aj cena by mohla byt lepsia

OnlyTruth
17. února • 18:07

vsetko co je +- 2 tony a viac nech nehovori o sebe ze je eko :-D to urcite

Honza
17. února • 13:45

Tak tady opravdu nevidím jediný důvod, proč vlastnit toto auto.

architekt
10. března • 9:11

Já ano. Mít na něj peníze... Já ho už pět měsíců mám a kdybych četl pouze tuto recenzi a neměl před tím pět jiných Mišáků, asi bych si ho taky nekoupil. Pan redaktor je silně zaujatý a rozmazlený.

setr
3. dubna • 18:45

Řekl bych - okázale neobjektivní, až směšně.

TIA
17. února • 13:20

Mitsubishi. Další chranena dilna. Teda tohle pokud je nabite, by sousedovu Felicii asi dostalo. Narozdil od subaru dole. Prostě japonci jsou paseeeeee. A takový to byly zihadla v 80 a 90 letech... teď by měli jít dělat sekačky.

architekt
10. března • 9:13

A čím křižujete dálnice vy? Pochlubte se.

Doporučujeme

Články odjinud