Mitsubishi Eclipse Cross má český ceník. Pod půl milionu jej nepořídíte

Novinka od Mitsubishi je k mání s jediným motorem.

SUV Eclipse Cross si vypůjčilo legendární název od sporťáku devadesátých let a na český trh vstupuje jako pravděpodobně nejžádanější zboží tří diamantů. Těžší to však zezačátku bude mít bez dieselového motoru v nabídce. S manuální převodovkou se navíc ochudíte o některé docela běžné prvky výbavy.

Vybrat si zatím můžete jakýkoli motor, když to bude přeplňovaná patnáctistovka s výkonem 120 kW. Dvoulitrový diesel přijde do nabídky později. K mání je na druhou stranu dvojice převodovek - šestistupňový manuál a CVT s osmi virtuálními stupni. Můžete také pořídit jak předokolku, tak i pohon všech kol. Jak je u japonských automobilek zvykem, na výběr je z většího počtu výbavových stupňů. Všech linie jsou ale "in" - Inform, Invite, Intense a Instyle.

Mitsubishi poprvé ukazuje nové hybridní SUV. Slavné jméno změní na e-Evolution

Mitsubishi poprvé ukazuje nové hybridní SUV. Slavné jméno změní na e-Evolution

Základem je linie Inform, kterou nepořídíte jinak, než s manuálem a předním pohonem, konkrétně za 549.650 korun. V základu jsou vyhřívaná zrcátka, palubní počítač, ale také jen plastový volant nebo černé vnitřní kliky dveří. Je tu také tempomat, standardní rádio se čtyřmi reproduktory, šestnáctipalcová kola z lehkých slitin a automatická jednozónová klimatizace.

Varianta Invite je s tímto motorem o 20.000 dražší, za dalších 50 tisíc můžete mít i převodovku CVT. V této linii už Mitsubishi nabídne přední mlhovky, stříbrné kryty nárazníků, dotykový displej infotainmentu s parkovací kamerou, kožený volant a řadičku, vyhřívaná přední sedadla či šest reproduktorů.

Důchodce je milovníkem Mitsubishi. Za život vystřídal již 14 vozů této automobilky

Důchodce je milovníkem Mitsubishi. Za život vystřídal již 14 vozů této automobilky

Výbava Intense stojí v základu 599.650 korun, s převodovkou CVT pak 649.750. Zároveň až tehdy se uvolní přístup k pohonu všech kol. Ten se striktně drží s převodovkou CVT. Takový Eclipse pořídíte za 719.850 korun.

Právě a výhradně s nejvyšší motorizací se pojí asistenční systémy jako hlídání slepého úhlu či projíždějících vozů při couvání, ale i Full LED světlomety, sedmipalcový displej infotainmentu či 360stupňový kamerový systém. S těmito prvky tak předokolku nekoupíte. Stejně jako s manuální převodovkou nedostanete head-up displej, touchpad pro ovládání infotainmentu, ba dokonce ani parkovací senzory. Intense pak ve standardu nabídne dvouzónovou klimatizaci či osmnáctipalcové ráfky, a to bez ohledu na převodovku.

Vrcholem je linie Instyle, která ve standardu nabídne výše zmíněné, protože je spojen s automatem a pohonem všech kol, jedinou možnou konfigurací pro tento stupeň. Navíc pak nabídne Hi-Fi Rockford Fostage s devíti reproduktory.

Mitsubishi Eclipse Cross - technická data a české ceny nabízených motorů
Verze 1.5 TURBO MIVEC 2WD MT 1.5 TURBO MIVEC 2WD CVT 1.5 TURBO MIVEC 4WD CVT
Zdvihový objem [cm3] 1499 1499 1499
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 120/5500 120/5500 120/5500
Točivý moment [N.m/min] 250/1800-4500 250/1800-4500 250/1800-4500
Převodovka 6M CVT CVT
Max. rychlost [km/h] 205 200 200
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,3 9,3 9,8
Komb. spotřeba [l/100 km] 6,6 6,7 7,0
Inform [Kč] 549.900 - -
Invite [Kč] 569.650 619.750 -
Intense [Kč] 599.650 649.750 719.850
Instyle [Kč] - - 789.850

Prohlédnětě si snímky Mitsubishi Eclipse Cross:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků