Mitsubishi dokazuje, že SUV do města pořád umí. Osobitá novinka vyvolává mnoho otázek

26 komentářů

PanHajzl
22. října • 1:18

...a můžu s tímhle esúvé do lesa, vyvézt 2t dřeva na vozéčku z bórdélů?

Si Ťin- Pching
22. října • 20:56

Ty můžeš všechno. Strana ti to dovoluji. Čest!!!

Ada je zase tady
21. října • 20:58

je to jen další rendlíkovská obluda. Pokud by dodnes vyráběli Outlander s motorem TDI, 4x4 a manuální převodovkou, půjdu si ho koupit. Tohle je hnus a nemá to agregát, který by dával smysl.

David
22. října • 16:42

Ty Ádo než zde ze sebe uděláš čuramedána přečti si ten článek a něco si o této studii zjisti. Renault Design s touto studií nemá nic společného! 😄😄😄😆

Zlej pán
22. října • 10:41

Tyvole, von ještě neumřel a furt s tím křápem otravuje.

David
21. října • 20:47

Nebýt záchranné ruky Renault)aNissan už Mitsubishi neexistuje a krachlo. Pod křídlem Renaultu má obrovskou perspektivu.

Guzman
22. října • 14:55

Pod křídly Renaultu, který sám má velké finanční problémy a plácá se buď ve ztrátě nebo minimálním zisku je ta perspektiva naopak dost špatná. Renault nemá na investice do Mitsubishi a portfólio modelů Mitsu totálně zastarává a nestíhají jej obnovit.

David
22. října • 16:40

Renault, že je ve ztrátě? Proč zde lžeš ty Análofile. To by se musel Renault jmenovat Škoda, která ve světě líže dno a v Číně končí. V ČR nebít firemních prodejů na operáky už by taky vyhlásila bankrot. Na rozdíl od Renaultu, který celosvětově valí. Včetně užitkových vozů i elektrických vozů, jeho Dacie atd. Seš k smíchu

Guzman
22. října • 23:27

Siláckými bláboly holá fakta nezměníš.
Za poslední 3 roky (2019, 2020, 2021) vykázal Renault, ztrátu 383 mio. eur v roce 2019, ztrátu 8 mld. eur v roce 2020 a zisk 967 mio. eur v roce 2021, takže za tři roky prodělal nějakých 7,4 mld. eur.
No a pokud chceš Renault srovnávat se Škodovkou (což je jenom malá část koncernu VW se kterým by se měl Renault poměřovat) tak prosím. V roce 2019 vydělala Škoda 1,7 mld. eur, v roce 2020 vydělala 0,7 mld. eur a v roce 2021 1 mld. eur, takže suma sumárum vydělala za poslední 3 roky 3,4 mld. eur, velký koncern Renault prodělal za stejnou dobu přes 7 mld. eur.

Zlej pán
22. října • 16:05

Aspoň Mitsubishi stále existuje. Za to, že je ve sračkách, fakt nemůže Renault.

traveldrive
21. října • 11:19

SUV do mesta - spojenie, ktorému chýba akákoľvek logika

Zlej pán
21. října • 13:25

A do města patří co?
Taková Praha je na SUV jak dělaná, silnice věčně rozsypaný, všude naházený zpomalováky...

šofér
21. října • 15:31

Naštěstí není jen Praha, aby se podle ní začala dělat auta, nebuďte tak ješitní!

Zlej pán
21. října • 17:42

Mně je Praha u prdele, vzal jsem ji jako příklad. Ostatní města jsou podobný.

homer
21. října • 11:43

Až sem přitáhnou orkové bude i suv 4x4 do rozbitýho města málo.

Freddka
21. října • 12:11

Budes potrebovat homer, pardon hummer :-)

moje jmeno
21. října • 11:12

To jsem fakt jediný, komu spojení slov "SUV do města" přijde naprosto, ale totálně uchylné?

Pepa
21. října • 10:23

Proč to má výfuky v předu i v zadu?

kaa
23. října • 10:38

Protože koncept???

David
21. října • 20:49

Protože se tým designérů vyhulil a trochu to nevyšlo😄😄😄👍
Taky mě to hned napadlo, když jsem ten kýč viděl.

Tom
21. října • 8:34

Mitsubishi by spíš mělo dokázat, že umí furt dělat i zábavná auta. SUV je zlo.

Zlej pán
21. října • 9:04

Aby si to koupilo pět lidí a značka kvůli tomu zkrachovala? To má nějakou logiku?

mmichalll
21. října • 8:31

Otras
Vsade same vycnelky zahyby a kadejake ohyby kde sa bude drzat sol a bordel a bude to hrdzaviet za par rokov.
Nedajboze trochu vyrovnat nejaku premacklinu
Interier skoda sa vyjadrovatAk tomu daju korunku v podobe elektropohonu tak uplna katastrofa

Zlej pán
21. října • 8:25

Ale tak... přijatelný. Jen nechápu, proč to má světla z Hyundaie?
A interiéry v době tabletový začínají být docela nuda, trošku moc jednotvárný.

.
21. října • 10:07

jak se jmenuješ primitive a kde bydlíš? dojdu se projít po tvém ksichtě.

Zlej pán
21. října • 13:24

Na to nemáš, dementále.

Doporučujeme

Články odjinud