Mitsubishi Concept-cX, úsporný teréňák pro Frankfurt

Japonská automobilka Mitsubishi představí ve Frankfurtu studii malého a úsporného vozu se jménem Concept-cX.

4 100 mm dlouhá, 1 550 mm vysoká, 1 750 mm široká studie disponuje rozvorem 2 525 mm a stojí na velkých 19" kolech z lehké slitiny s pneu 225/45.

Studii pohání nový naftový čtyřválec vlastní konstrukce 1,8 DOHC s výkonem 100 kW (136 k) při 4 000 ot/min a točivým momentem 280 Nm při 2 000 ot/min. Motor je vybaven jednak turbem s variabilní geometrií lopatek (VG), filtrem pevných částic (DPF) a také oxidačním katalyzátorem (DOC).

O přenos výkonu na všechna čtyři kola se stará nová automatická převodovka SST, která je obdobou známého dvouspojkového automatu DSG.

Pohon všech kol AWC je téměř identický s tím, který lze najít v nové generaci Outlanderu. Nabídne hned tři režimy (2WD, 4WD Auto, 4WD Lock), což umožní lépe zvládat terénní nástrahy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mitsubishi Concept-cX

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

dnes | Jan Mička
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků