Mitsubishi Colt Ralliart R Special: limitovaná edice ostrého prcka

Mitsubishi Colt Ralliart je na trhu již nějaký ten rok a za tu dobu jsme měli možnost vidět hned několik jeho limitovaných edicí. Pár profesionálních zásahů nepřipravila jen automobilka, ale před pár měsíci se přidala i společnost Recaro. 

Novinek v limitované verzi tohoto „vymazleného“ Colta není mnoho, inženýři však aplikovali nový způsob svařování, a tak je karoserie tužší o deset procent. Pod kapotou se taky nezměnilo vůbec nic a sportovně laděný Colt pohaní 1,5-litrový turbem přeplňovaný čtyřválec s výkonem 154 koní, jehož síla je pronášena na přední nápravu prostřednictvím pětistupňové manuální převodovky Getrag. Uvnitř najdeme kromě karbonových částí interiéru i sportovní sedadla Recaro.

Automobilka plánuje novou limitovanou edici provětrat a především zviditelnit na domáckém okruhu Tsukuba. Vyrobených bude pouze 300 kusů a většina z nich se prodá právě v Japonsku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Mitsubishi Colt Ralliart R Special
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků