Mitsubishi chystá útok na český trh a snižuje ceny

(zkráceno z tiskové zprávy) Společnost M Motors CZ, která se k 1. listopadu 2004 stala novým oficiálním importérem vozů Mitsubishi pro Českou republiku, chystá skutečně razantní nástup do roku 2005. K zákazníkům přichází s novou cenovou politikou napříč celou modelovou řadou, která přináší zásadní snížení cen v rozsahu od 16 až po 167 tisíc korun podle konkrétního modelu. Nový Colt 5d tak nyní začíná o 20 tisíc níže, na rovných 319 900 Kč, Lancer WGN na 464 900 Kč, Pajero Sport těšně pod hranicí jednoho milionu či Grandis na 900 tisících.

Za necelé dva měsíce se M Motors CZ s.r.o. podařilo stabilizovat dealerskou síť. Ta dnes čítá 20 autorizovaných prodejních a servisních míst. V letošním roce by se měla síť rozrůst o dalších 5-6 kandidátů, takže by se měla v průběhu roku 2005 dostat na počet cca 26. Pro rok 2005 má M Motors CZ nemalé ambice. Prodej je plánován na 1600 vozů. Značka tak plánuje zvýšení tržního podílu ze stávajících cca 0,34 % na 1,0 %.

Hlavní objem prodejů tohoto roku by měl být realizován v B-segmentu, tj. v rámci modelu Colt (5dveřové a 3dveřové provedení). Nosným modelem bude ale i Mitsubishi Lancer, kde M Motors CZ sází především na provedení station wagon, které je ve své kategorii jedinečnou volbou. A nemalou měrou se na prodejích budou samozřejmě podílet již tradiční zástupci značky Mitsubishi, tedy Pajero a nový Outlander. Očekává se i nárůst prodejů v segmentu MPV, kde ve druhé polovině roku posílí nabídku Mitsubishi Grandis s pohonnou jednotkou 2,0 DI-D.

Model Stará cena Nová cena Rozdíl
COLT
1.1i Inform 339 900 319 900 -20 000
1.3i Inform 356 500 334 900 -21 600
1.3i Invite 6AT 466 900 419 900 -47 000
1.5i Instyle 497 440 469 900 -27 540
1.5 DI-D Invite 485 900 469 900 -16 000
LANCER
1.6i Invite SDN 483 600 449 900 -33 700
1.6i Invite WGN 499 900 464 900 -35 000
1.6i Intense WGN 575 200 529 900 -45 300
2.0i Intense WGN 628 700 589 900 -38 800
2.0i Turbo EVO VIII 1 354 100 1 249 900 -104 200
OUTLANDER
2.0i Invite 4WD 757 000 729 900 -27 100
2.0i Intense 820 000 769 900 -50 100
2.4i Intense 853 000 799 900 -53 100
2.4i AT Intense LTH 966 000 869 900 -96 100
PAJERO LWB
3.2 DI-D AT DAKAR 1 479 900 1 409 900 -70 000
3.2 DI-D AT Intense 1 542 400 1 409 900 -132 500
3.2 DI-D AT Privilege 1 692 500 1 549 900 -142 600
3.5 GDI AT Privilege 1 756 900 1 589 900 -167 000
GRANDIS
2.4i Intense 975 000 899 900 -75 100
2.4i Intense AT 1 025 000 944 900 -80 100
PAJERO SPORT
2.5 TD Intense 1 108 500 999 900 -108 600
L200 - ceny bez DPH
2.5 TD GL Club Cab 613 800 579 900 -33 900
2.5 TD GL Double Cab 636 700 599 900 -36 800
2.5 TD GLS Double Cab 820 500 749 900 -70 600
PAJERO PININ
1.8i Diamondline 5HB 650 000 599 900 -50 100
SPACE STAR
1.6i Diamondline 465 300 459 900 -5 400
1.9 DI-D Diamondline 534 600 529 900 -4 700
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků