Mitsubishi chce obnovit značku Evolution. Nové Evo ale nejspíš bude SUV

6 komentářů

Driver
13. června • 10:22

Nedávno jezdila S klasse a Porsche na 16" a dneska konečně díky SUV začínají auta obsahovat už v základu velká kola. Nepíšu velké disky na nízkoprofilových pneu, jak tomu často bylo nebo v některých případech je i dnes, ale skutečně velká kola. Samozdřejmě to jde ruku v ruce s potřebou silných motorů a dá se tak říct, že nebýt SUV, tak jsou i malá auta pořád chcípáčci. Teď když nastává masivní vlna středních a malých SUV, tak ty budou sdílet komponenty s klasickými sedany a minivozy, takže postupně i běžná auta budou mít pořádné motory a kola. Samozdřejmě, pokud někdo chce jezdit v Aixam, nikdo mu nebrání :-D

Někdojiný
12. června • 16:34

....děsim se doby kdy se dostanou do mody traktory.

Kuk Vykuk
13. června • 3:48

Ty už jsou v módě dávno, viz ofiko reklama ;-)
http://www.leblogauto.com/wp-content/uploads/2006/1... ...

OnlyTruth
12. června • 15:53

eclipse a lancer boli auta koli comu sa oplatilo na zancku pozriet , a v offroadoch pajero

Kuk Vykuk
12. června • 15:32

"Závodní" trakař pro tlusťochy, aby se jim fajn nalejzalo. Ta SUV F-1 se fakt stane brzo realitou B-]

stealth01
13. června • 8:00

Výběr z desatera diskusního hlupáka:- za volantem SUV vždycky seděl, sedí a bude sedět tlustoch s plesatou hlavou, který si léčí své komplexy velkým autem- za volantem SUV v případě luxusních značek muze za jistých okolností sedět i odbarvena blondýna, která se marně snaží zaparkovat na parkovišti u obchodního domu a která si to auto nakoupila, ale vy su ka la. - za volantem specialit jako je M3, C63 AMG nebo hot hatchů jako Type-R nebo Focus RS sedí vždy vysportovany a opálený tricatnik, který rád řídí a který svým krásným úsměvem ohromí všechny slečny v okolí. Nic nikomu nedokazuje, má vkusné tetování a perfektně svůj stroj ovládá.

Doporučujeme

Články odjinud