Mitsubishi chce obnovit značku Evolution. Nové Evo ale nejspíš bude SUV

Dočkáme se jedenáctého vydání Mitsubishi Evo? Zástupce značky k tomu dává naději, jen už nepůjde o sedan.

U Mitsubishi vyvinuli deset skvělých generací továrně vyladěných lancerů, které občas měly opravdu blízko k rallyovým speciálům. Značka Evolution velkou měrou přispěla k image tří diamantů. Přesto bylo poslední Evo vyrobeno v roce 2015 - v edici Final.

Dnes se Mitsubishi specializuje především na terénní SUV či pick-upy ale i na menší crossovery. Zkrátka, image rally se již vytratila, a s ní i značka Evolution.

Mitsubishi oslavuje v Česku stoleté výročí značky expedičními auty

Mitsubishi oslavuje v Česku stoleté výročí značky expedičními auty

Globální šéf Mitsubishi Trevor Mann nedávno pro australský Motoring přiznal, že sportovní varianta Evolution je v plánu. Má to však dva háčky. Tyto plány jsou podle něj spíše dlouhodobějšího charakteru. Do tří až šesti let bychom se však dočkat měli. Čeho konkrétně?

Mann uvedl, že nepůjde nutně o sedan. Nikoho dnes už možná nepřekvapí, že slavnou značku Evolution podle všeho ponese SUV. Jak stojí v prohlášení automobilky - "předpokládají to". Dle spekulací navíc dostane plug-in hybridní pohon.

Mitsubishi dává sbohem Lanceru. Na rozloučenou připraví limitovanou edici

Mitsubishi dává sbohem Lanceru. Na rozloučenou připraví limitovanou edici

Do těchto plánů nám nejlépe zapadá předloňský koncept Mitsubishi eX, kterým by se produkční verze "sportovního" SUV mohla inspirovat. Prohlédněte si jej ve fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků