Mitsubishi chce obnovit značku Evolution. Nové Evo ale nejspíš bude SUV

Dočkáme se jedenáctého vydání Mitsubishi Evo? Zástupce značky k tomu dává naději, jen už nepůjde o sedan.

U Mitsubishi vyvinuli deset skvělých generací továrně vyladěných lancerů, které občas měly opravdu blízko k rallyovým speciálům. Značka Evolution velkou měrou přispěla k image tří diamantů. Přesto bylo poslední Evo vyrobeno v roce 2015 - v edici Final.

Dnes se Mitsubishi specializuje především na terénní SUV či pick-upy ale i na menší crossovery. Zkrátka, image rally se již vytratila, a s ní i značka Evolution.

Mitsubishi oslavuje v Česku stoleté výročí značky expedičními auty

Mitsubishi oslavuje v Česku stoleté výročí značky expedičními auty

Globální šéf Mitsubishi Trevor Mann nedávno pro australský Motoring přiznal, že sportovní varianta Evolution je v plánu. Má to však dva háčky. Tyto plány jsou podle něj spíše dlouhodobějšího charakteru. Do tří až šesti let bychom se však dočkat měli. Čeho konkrétně?

Mann uvedl, že nepůjde nutně o sedan. Nikoho dnes už možná nepřekvapí, že slavnou značku Evolution podle všeho ponese SUV. Jak stojí v prohlášení automobilky - "předpokládají to". Dle spekulací navíc dostane plug-in hybridní pohon.

Mitsubishi dává sbohem Lanceru. Na rozloučenou připraví limitovanou edici

Mitsubishi dává sbohem Lanceru. Na rozloučenou připraví limitovanou edici

Do těchto plánů nám nejlépe zapadá předloňský koncept Mitsubishi eX, kterým by se produkční verze "sportovního" SUV mohla inspirovat. Prohlédněte si jej ve fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků