Nové Mitsubishi ASX má české ceny. Je o něco dražší, důvod má i pod kapotou

Neurotic  |  01. 10. 2019 19:14

No motor sice pěkný, ale chybí k němu převodovka což je docela podstatný problém. 5 rychlostních stupňů ke 110Kw nemůže nikdo v roce 2019 snad myslet vážně a s CVT to má zase zrychlení jak nákladní vlak
Takže opět nemám obavu, že by si to někdo koupil.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  01. 10. 2019 20:03

Ako ide manuál neviem, ale CVT je prisernost.

To je ako motor z babety.

Hlučne, lenivé, uzrane.
Dizajn zastaraný.

Odpovědět  |   | 
david  |  03. 10. 2019 19:51

Ty jsi lenivej a zastaralej ty čobole blbej....,zahrabej se na Slovensku...,kokote...

Odpovědět  |   | 
Cobolak  |  04. 10. 2019 18:46

Dosli ti lieky ?

Odpovědět  |   | 
Hujer  |  06. 10. 2019 13:03

ASX jsem vlastnil a domů už by nesměl ani s dvoulitrem hrůza auto
In

Odpovědět  |   | 
Jindřich Franc  |  23. 12. 2019 07:28

No vidíte, my ho máme v rodině jako pracovní auto a naprostá spokojenost. Za 6 let provozu nulové náklady, absolutní spolehlivost.

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  01. 10. 2019 21:09

V manuálu 5st je optimální varianta. 6.stupeň není stupeň navíc. Stupně u 6st převodovek jsou kratší než u 5st převodovek. Pro motor je to zbytečné. Ve městě se musí více řadit, není to dobré. Význam to má z hlediska emisí. Neorientuj se na počet stupňů, ale na optimální zpřevodování, to je to nejdůležitější.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  01. 10. 2019 21:40

Ty jsi dokonale vedle, ideál je 8 kvaltů, pokud máš 5 tak jsou velké přeskoky a musíš to zbytečně točit před dalším kvaltem nebo to dělá randál na dálnici.

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  01. 10. 2019 22:22

Otáčky motoru nevadí, randál u manuálu 5st x manuálu 6st se nekoná, protože zpřevodování posledního stupně je pdobné. Hovořil jsem o MANUÁLU. U automatu je více stupňů vítáno, to je jasné.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  01. 10. 2019 22:19

No nevím. Když srovnám 3 auta tak 2 mají 5 stupňů spřevodovaných skoro stejně a jedno má ještě navíc 6 takže na dálnici točí při 130km/h o 500 otáček méně. Další auto má 5 rychlostí a na dálnici sice točí zhruba stejně jako to s 6 stupni, ale problém nastává všude jinde, protože člověk neví jestli má poslouchat dunění na 1500 otáčkách a nebo kravál, když podřadí...
Co se týká města tak tam je povoleno 50km/h a nejlépe z toho vychází první 2 auta, která mají v té rychlosti cca. 1900 otáček takže není problém měnit rychlost. No to poslední má nějakých 1500 otáček takže jakákoliv změna rychlosti je problém, když chcete zrychlit tak musíte podřadit jinak se toho nedožijete a když chcete zpomalit tak taky jinak to zdechne.
Z toho mi vychází, že nejoptimálnější počet stupňů je 6 a více, protože s menším počtem musí být prostě někde problém...

Odpovědět  |   | 
.  |  01. 10. 2019 23:12

Nechápu jak jsem mohl jezdit s tříkvaltem.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  02. 10. 2019 09:42

V práci máme šestikvalt, všichni se mi diví, že tam tu 6ku hážu až ve 120 km/h.

Odpovědět  |   | 
kolemjdoucí  |  01. 10. 2019 23:38

ano, opravdu fundovaný názor. To auto se zřejmě podle Neurotica vůbec neprodává a automobilka je tak slepá a hloupá, že ho prodává už zhruba 9 let a ve třetím faceliftu. Asi si nevšimli, že se neprodává. Fakt lidi používejte mozek, než něco napíšete.

Odpovědět  |   | 
.  |  02. 10. 2019 08:34

Spíše bych řekl, že automobilka je v problémech a nemá potřebné finance na vývoj nového modelu a lepí současné modely tak dlouho co to jen jde. Výsledkem jsou zastaralé krámy, které se prodávají velice mizerně.
http://carsalesbase.com/european-sales-2019-h1-sm... ...

Odpovědět  |   | 
david  |  03. 10. 2019 19:47

Pane kolemjdoucí,ty jsi asi uplně blbej,a už nic nepiš ty demente,Děkuju.

Odpovědět  |   | 
Cobolak  |  04. 10. 2019 18:48

Dosli ti lieky ?

Odpovědět  |   | 
Setr  |  02. 10. 2019 10:11

Dobrej pružnej motor nepotřebuje mnohastupňovou převodovku. Podle vaší logiky měl nejlepší převodovku kloubovej Ikarus, ne?
6ti a vícestupňové převodovky potřebují maloobjemové turbomotory, protože mají dobré vlastnosti jen ve středním pásmu.
Proč měla RX7 jen 3 stupně? Proč má elektromobil jen jeden převod, výjimečně 2?

Odpovědět  |   | 
Cikrt  |  02. 10. 2019 10:53

Ano pružný motor nepotřebuje mnohostupňovou převodovku a to právě dvoulitrová atmosféra není, ta se musí točit a slušný výkon podává ve velmi úzkém pásmu otáček, takže 5st manuál je nonsense. Naopak třeba dvoulitrový turbomotor by si klidně vystačil se 4 stupni protože max. výkon drží v širokém pásmu a šestikvalty se k němu dávají jenom z důvodu měření emisí.

Odpovědět  |   | 
Jaroslav Podrouch  |  02. 10. 2019 12:25

Od kdy dvoulitr není pružný motor? Dobře udělaný dvoulitr je schopen táhnout odspoda již poměrně slušně a netřeba vyššího objemu, natož turba. 5 stupňů je z hlediska pružnosti ideální volba a vzhledem k zaměření ASX není třeba šestky. Jestli točí ve 130 cca 3000 otáček, je naprosto ideálně pružný, tichý a v rámci možnosti ekonomický. Pochybuji, že si ho defenzivně jezdící řidiči (cílová skupina ASX) budou kupovat jako německého dálničního sprintera...

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  02. 10. 2019 06:43

Mne snad trefí..... Pidi tříválcové motory se Vám nelíbí a když se tu objeví čtyřválcová atmosféra, tak taky ne. Pro 99% řidičů vzhledem k rozměrům auta a možnosti českých cest je motor plně dostačující. CVT je taky OK!

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  02. 10. 2019 07:41

12,2 je na dvoulitr akorát, že. Horší než moje dodávka.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  02. 10. 2019 10:22

Jak píše Rosťa, tak pro 99% řidičů je to v pohodě. Stejně skoro nikdo nezrychluje na hranici motoru. Mám kámoše, který má i30n a chvástá se jaké má dělo. Bohužel řidičské schopnosti nula a na 100 kmh to vytáhne až za 10 s. Uvědomte si, že drtivou většinu těchto aut kupují lidé, co jedou pár kilometrů denně a mají problém najet na dálnici, tak aby byla rychlost 130 kmh.

Odpovědět  |   | 
kari  |  02. 10. 2019 08:54

motor je naprosto v pohodě. Jen CVT je totálně mimo a pětikvalt lehce rozporuplný, s 6MT by to bylo skvělé, co se pohonného ústrojí týče.

Odpovědět  |   | 
Jaroslav Podrouch  |  02. 10. 2019 12:28

CVT je pro defenzivně jezdícího řidiče (a těch je zdaleka nejvíc) naprosto pohodová převodovka. Ve spojení s atmosférou netrpí žádnými prodlevami ani cukáním. Jediné negativum je její zvuk, ale na to se dá zvyknout...Ostatně většina kupujících ASX tomu stejně nebude šlapat na krk a točit do červenýho, aby trpěla pod zvukem šicího stroje..

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  02. 10. 2019 17:43

Máme zkušenost s CVT v A-classe a řekl bych, že do města je to ideální převodovka, ale mimo město, hlavně v kopcovitém terénu, to je utrpení.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  02. 10. 2019 09:44

pořád je to pseudoSUV, které bude ostatním trnem v oku.
Kdyby raději oprášili Lancera do kombíku a dali tam tu 1,6 s manuálem.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  02. 10. 2019 09:50

Lord Owl: Kdyby oprášili Lancera v sedanu v úpravě Rallye Art, dali tam tenhle atmo 2.0 s cenou +/- 400t., tak si pro něho hned zítra zajdu.

Odpovědět  |   | 
david  |  03. 10. 2019 18:00

No jistě,konečně normální motor....,po těch všech zasranejch tříválcích a motorech TSI,ty patří do zahradní techniky.......Palec nahoru Japonci

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  02. 10. 2019 08:56

Nalijme si čistého vína, to auto je pravěk, ale ten atmo dvoulitr se mi ku*va líbí. Auto C segmentu s relativně slušnou výbavou a nesmrtelným motorem za +/- 450.000,-? To zase není tak úplně marná nabídka.

Odpovědět  |   | 
 |  02. 10. 2019 10:14

Tak , tak pravek miluju. Nesnasim ty nove "super auta" ktera jezdi jen po servisech. Na tom asx s manualem se nema co porouchat a na me jezdeni kratkych popojizdek idealni. Neprimi vstrikovani , bez GPF , normalni rucka ne to zasrany tlacitko atd. Posledni dynosaurus jiny uz nebude. Diky za nej.

Odpovědět  |   | 
david  |  03. 10. 2019 18:26

Moje řeč,nabušená auta BMW X5,AUDI Q5,a další třídy jsou více v servisu než na silnici,jsou to keply,a nemluvě o všech motorech TSI,můžeme bejt rádi,že jsou tady AUTOMOBILKY co dělaj atmosféry,a pamatujte jednu větu,čím víc toho v autě je,tim víc se toho sere.A 5 ti kvalt je na ten motor super,110 kw na atmosféru je něco jinýho než 110 kw z nějaký 1.2 TSI,ta atmosféra táhne od nízkejch otáček,a při vysokejch neumírá a neztrácí dech jako TSI.

Odpovědět  |   | 
Cobolak  |  04. 10. 2019 18:49

Lieky zabrali...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 189 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 39 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro