Nové Mitsubishi ASX má české ceny. Je o něco dražší, důvod má i pod kapotou

32 komentářů

Shimi
2. října • 8:56

Nalijme si čistého vína, to auto je pravěk, ale ten atmo dvoulitr se mi ku*va líbí. Auto C segmentu s relativně slušnou výbavou a nesmrtelným motorem za +/- 450.000,-? To zase není tak úplně marná nabídka.

2. října • 10:14

Tak , tak pravek miluju. Nesnasim ty nove "super auta" ktera jezdi jen po servisech. Na tom asx s manualem se nema co porouchat a na me jezdeni kratkych popojizdek idealni. Neprimi vstrikovani , bez GPF , normalni rucka ne to zasrany tlacitko atd. Posledni dynosaurus jiny uz nebude. Diky za nej.

david
3. října • 18:26

Moje řeč,nabušená auta BMW X5,AUDI Q5,a další třídy jsou více v servisu než na silnici,jsou to keply,a nemluvě o všech motorech TSI,můžeme bejt rádi,že jsou tady AUTOMOBILKY co dělaj atmosféry,a pamatujte jednu větu,čím víc toho v autě je,tim víc se toho sere.A 5 ti kvalt je na ten motor super,110 kw na atmosféru je něco jinýho než 110 kw z nějaký 1.2 TSI,ta atmosféra táhne od nízkejch otáček,a při vysokejch neumírá a neztrácí dech jako TSI.:-D

Cobolak
4. října • 18:49

Lieky zabrali...

Rosťa
2. října • 6:43

Mne snad trefí..... Pidi tříválcové motory se Vám nelíbí a když se tu objeví čtyřválcová atmosféra, tak taky ne. Pro 99% řidičů vzhledem k rozměrům auta a možnosti českých cest je motor plně dostačující. CVT je taky OK!

david
3. října • 18:00

No jistě,konečně normální motor....,po těch všech zasranejch tříválcích a motorech TSI,ty patří do zahradní techniky.......Palec nahoru Japonci:-)

Lord Owl
2. října • 9:44

pořád je to pseudoSUV, které bude ostatním trnem v oku.
Kdyby raději oprášili Lancera do kombíku a dali tam tu 1,6 s manuálem.

Shimi
2. října • 9:50

Lord Owl: Kdyby oprášili Lancera v sedanu v úpravě Rallye Art, dali tam tenhle atmo 2.0 s cenou +/- 400t., tak si pro něho hned zítra zajdu.

kari
2. října • 8:54

motor je naprosto v pohodě. Jen CVT je totálně mimo a pětikvalt lehce rozporuplný, s 6MT by to bylo skvělé, co se pohonného ústrojí týče.

Jaroslav Podrouch
2. října • 12:28

CVT je pro defenzivně jezdícího řidiče (a těch je zdaleka nejvíc) naprosto pohodová převodovka. Ve spojení s atmosférou netrpí žádnými prodlevami ani cukáním. Jediné negativum je její zvuk, ale na to se dá zvyknout...Ostatně většina kupujících ASX tomu stejně nebude šlapat na krk a točit do červenýho, aby trpěla pod zvukem šicího stroje..

MUDr. Chocholoušek
2. října • 17:43

Máme zkušenost s CVT v A-classe a řekl bych, že do města je to ideální převodovka, ale mimo město, hlavně v kopcovitém terénu, to je utrpení.

Kankunen
2. října • 7:41

12,2 je na dvoulitr akorát, že. Horší než moje dodávka.

Pavel
2. října • 10:22

Jak píše Rosťa, tak pro 99% řidičů je to v pohodě. Stejně skoro nikdo nezrychluje na hranici motoru. Mám kámoše, který má i30n a chvástá se jaké má dělo. Bohužel řidičské schopnosti nula a na 100 kmh to vytáhne až za 10 s. Uvědomte si, že drtivou většinu těchto aut kupují lidé, co jedou pár kilometrů denně a mají problém najet na dálnici, tak aby byla rychlost 130 kmh.

Neurotic
1. října • 19:14

No motor sice pěkný, ale chybí k němu převodovka což je docela podstatný problém. 5 rychlostních stupňů ke 110Kw nemůže nikdo v roce 2019 snad myslet vážně a s CVT to má zase zrychlení jak nákladní vlakB-]
Takže opět nemám obavu, že by si to někdo koupil.

Setr
2. října • 10:11

Dobrej pružnej motor nepotřebuje mnohastupňovou převodovku. Podle vaší logiky měl nejlepší převodovku kloubovej Ikarus, ne?
6ti a vícestupňové převodovky potřebují maloobjemové turbomotory, protože mají dobré vlastnosti jen ve středním pásmu.
Proč měla RX7 jen 3 stupně? Proč má elektromobil jen jeden převod, výjimečně 2?

Cikrt
2. října • 10:53

Ano pružný motor nepotřebuje mnohostupňovou převodovku a to právě dvoulitrová atmosféra není, ta se musí točit a slušný výkon podává ve velmi úzkém pásmu otáček, takže 5st manuál je nonsense. Naopak třeba dvoulitrový turbomotor by si klidně vystačil se 4 stupni protože max. výkon drží v širokém pásmu a šestikvalty se k němu dávají jenom z důvodu měření emisí.

Jaroslav Podrouch
2. října • 12:25

Od kdy dvoulitr není pružný motor? Dobře udělaný dvoulitr je schopen táhnout odspoda již poměrně slušně a netřeba vyššího objemu, natož turba. 5 stupňů je z hlediska pružnosti ideální volba a vzhledem k zaměření ASX není třeba šestky. Jestli točí ve 130 cca 3000 otáček, je naprosto ideálně pružný, tichý a v rámci možnosti ekonomický. Pochybuji, že si ho defenzivně jezdící řidiči (cílová skupina ASX) budou kupovat jako německého dálničního sprintera...

kolemjdoucí
1. října • 23:38

ano, opravdu fundovaný názor. To auto se zřejmě podle Neurotica vůbec neprodává a automobilka je tak slepá a hloupá, že ho prodává už zhruba 9 let a ve třetím faceliftu. Asi si nevšimli, že se neprodává. Fakt lidi používejte mozek, než něco napíšete.

david
3. října • 19:47

Pane kolemjdoucí,ty jsi asi uplně blbej,a už nic nepiš ty demente,Děkuju.

Cobolak
4. října • 18:48

Dosli ti lieky ?

.
2. října • 8:34

Spíše bych řekl, že automobilka je v problémech a nemá potřebné finance na vývoj nového modelu a lepí současné modely tak dlouho co to jen jde. Výsledkem jsou zastaralé krámy, které se prodávají velice mizerně.
http://carsalesbase.com/european-sales-2019-h1-sm... ...

Hernandez
1. října • 21:09

V manuálu 5st je optimální varianta. 6.stupeň není stupeň navíc. Stupně u 6st převodovek jsou kratší než u 5st převodovek. Pro motor je to zbytečné. Ve městě se musí více řadit, není to dobré. Význam to má z hlediska emisí. Neorientuj se na počet stupňů, ale na optimální zpřevodování, to je to nejdůležitější.

Neurotic
1. října • 22:19

No nevím. Když srovnám 3 auta tak 2 mají 5 stupňů spřevodovaných skoro stejně a jedno má ještě navíc 6 takže na dálnici točí při 130km/h o 500 otáček méně. Další auto má 5 rychlostí a na dálnici sice točí zhruba stejně jako to s 6 stupni, ale problém nastává všude jinde, protože člověk neví jestli má poslouchat dunění na 1500 otáčkách a nebo kravál, když podřadí...
Co se týká města tak tam je povoleno 50km/h a nejlépe z toho vychází první 2 auta, která mají v té rychlosti cca. 1900 otáček takže není problém měnit rychlost. No to poslední má nějakých 1500 otáček takže jakákoliv změna rychlosti je problém, když chcete zrychlit tak musíte podřadit jinak se toho nedožijete a když chcete zpomalit tak taky jinak to zdechne.
Z toho mi vychází, že nejoptimálnější počet stupňů je 6 a více, protože s menším počtem musí být prostě někde problém...

.
1. října • 23:12

Nechápu jak jsem mohl jezdit s tříkvaltem. :-)

Lord Owl
2. října • 9:42

V práci máme šestikvalt, všichni se mi diví, že tam tu 6ku hážu až ve 120 km/h.

Kankunen
1. října • 21:40

Ty jsi dokonale vedle, ideál je 8 kvaltů, pokud máš 5 tak jsou velké přeskoky a musíš to zbytečně točit před dalším kvaltem nebo to dělá randál na dálnici.

Hernandez
1. října • 22:22

Otáčky motoru nevadí, randál u manuálu 5st x manuálu 6st se nekoná, protože zpřevodování posledního stupně je pdobné. Hovořil jsem o MANUÁLU. U automatu je více stupňů vítáno, to je jasné.

Znalec
1. října • 20:03

Ako ide manuál neviem, ale CVT je prisernost.To je ako motor z babety.Hlučne, lenivé, uzrane.
Dizajn zastaraný.

david
3. října • 19:51

Ty jsi lenivej a zastaralej ty čobole blbej....,zahrabej se na Slovensku...,kokote...

Hujer
6. října • 13:03

ASX jsem vlastnil a domů už by nesměl ani s dvoulitrem hrůza auto
In

Jindřich Franc
23. prosince • 7:28

No vidíte, my ho máme v rodině jako pracovní auto a naprostá spokojenost. Za 6 let provozu nulové náklady, absolutní spolehlivost.

Cobolak
4. října • 18:46

Dosli ti lieky ?

Doporučujeme

Články odjinud