Nové Mitsubishi ASX má české ceny. Je o něco dražší, důvod má i pod kapotou

Neurotic  |  01. 10. 2019 19:14

No motor sice pěkný, ale chybí k němu převodovka což je docela podstatný problém. 5 rychlostních stupňů ke 110Kw nemůže nikdo v roce 2019 snad myslet vážně a s CVT to má zase zrychlení jak nákladní vlak
Takže opět nemám obavu, že by si to někdo koupil.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  01. 10. 2019 20:03

Ako ide manuál neviem, ale CVT je prisernost.

To je ako motor z babety.

Hlučne, lenivé, uzrane.
Dizajn zastaraný.

Odpovědět  |   | 
david  |  03. 10. 2019 19:51

Ty jsi lenivej a zastaralej ty čobole blbej....,zahrabej se na Slovensku...,kokote...

Odpovědět  |   | 
Cobolak  |  04. 10. 2019 18:46

Dosli ti lieky ?

Odpovědět  |   | 
Hujer  |  06. 10. 2019 13:03

ASX jsem vlastnil a domů už by nesměl ani s dvoulitrem hrůza auto
In

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  01. 10. 2019 21:09

V manuálu 5st je optimální varianta. 6.stupeň není stupeň navíc. Stupně u 6st převodovek jsou kratší než u 5st převodovek. Pro motor je to zbytečné. Ve městě se musí více řadit, není to dobré. Význam to má z hlediska emisí. Neorientuj se na počet stupňů, ale na optimální zpřevodování, to je to nejdůležitější.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  01. 10. 2019 21:40

Ty jsi dokonale vedle, ideál je 8 kvaltů, pokud máš 5 tak jsou velké přeskoky a musíš to zbytečně točit před dalším kvaltem nebo to dělá randál na dálnici.

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  01. 10. 2019 22:22

Otáčky motoru nevadí, randál u manuálu 5st x manuálu 6st se nekoná, protože zpřevodování posledního stupně je pdobné. Hovořil jsem o MANUÁLU. U automatu je více stupňů vítáno, to je jasné.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  01. 10. 2019 22:19

No nevím. Když srovnám 3 auta tak 2 mají 5 stupňů spřevodovaných skoro stejně a jedno má ještě navíc 6 takže na dálnici točí při 130km/h o 500 otáček méně. Další auto má 5 rychlostí a na dálnici sice točí zhruba stejně jako to s 6 stupni, ale problém nastává všude jinde, protože člověk neví jestli má poslouchat dunění na 1500 otáčkách a nebo kravál, když podřadí...
Co se týká města tak tam je povoleno 50km/h a nejlépe z toho vychází první 2 auta, která mají v té rychlosti cca. 1900 otáček takže není problém měnit rychlost. No to poslední má nějakých 1500 otáček takže jakákoliv změna rychlosti je problém, když chcete zrychlit tak musíte podřadit jinak se toho nedožijete a když chcete zpomalit tak taky jinak to zdechne.
Z toho mi vychází, že nejoptimálnější počet stupňů je 6 a více, protože s menším počtem musí být prostě někde problém...

Odpovědět  |   | 
.  |  01. 10. 2019 23:12

Nechápu jak jsem mohl jezdit s tříkvaltem.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  02. 10. 2019 09:42

V práci máme šestikvalt, všichni se mi diví, že tam tu 6ku hážu až ve 120 km/h.

Odpovědět  |   | 
kolemjdoucí  |  01. 10. 2019 23:38

ano, opravdu fundovaný názor. To auto se zřejmě podle Neurotica vůbec neprodává a automobilka je tak slepá a hloupá, že ho prodává už zhruba 9 let a ve třetím faceliftu. Asi si nevšimli, že se neprodává. Fakt lidi používejte mozek, než něco napíšete.

Odpovědět  |   | 
.  |  02. 10. 2019 08:34

Spíše bych řekl, že automobilka je v problémech a nemá potřebné finance na vývoj nového modelu a lepí současné modely tak dlouho co to jen jde. Výsledkem jsou zastaralé krámy, které se prodávají velice mizerně.
http://carsalesbase.com/european-sales-2019-h1-sm... ...

Odpovědět  |   | 
david  |  03. 10. 2019 19:47

Pane kolemjdoucí,ty jsi asi uplně blbej,a už nic nepiš ty demente,Děkuju.

Odpovědět  |   | 
Cobolak  |  04. 10. 2019 18:48

Dosli ti lieky ?

Odpovědět  |   | 
Setr  |  02. 10. 2019 10:11

Dobrej pružnej motor nepotřebuje mnohastupňovou převodovku. Podle vaší logiky měl nejlepší převodovku kloubovej Ikarus, ne?
6ti a vícestupňové převodovky potřebují maloobjemové turbomotory, protože mají dobré vlastnosti jen ve středním pásmu.
Proč měla RX7 jen 3 stupně? Proč má elektromobil jen jeden převod, výjimečně 2?

Odpovědět  |   | 
Cikrt  |  02. 10. 2019 10:53

Ano pružný motor nepotřebuje mnohostupňovou převodovku a to právě dvoulitrová atmosféra není, ta se musí točit a slušný výkon podává ve velmi úzkém pásmu otáček, takže 5st manuál je nonsense. Naopak třeba dvoulitrový turbomotor by si klidně vystačil se 4 stupni protože max. výkon drží v širokém pásmu a šestikvalty se k němu dávají jenom z důvodu měření emisí.

Odpovědět  |   | 
Jaroslav Podrouch  |  02. 10. 2019 12:25

Od kdy dvoulitr není pružný motor? Dobře udělaný dvoulitr je schopen táhnout odspoda již poměrně slušně a netřeba vyššího objemu, natož turba. 5 stupňů je z hlediska pružnosti ideální volba a vzhledem k zaměření ASX není třeba šestky. Jestli točí ve 130 cca 3000 otáček, je naprosto ideálně pružný, tichý a v rámci možnosti ekonomický. Pochybuji, že si ho defenzivně jezdící řidiči (cílová skupina ASX) budou kupovat jako německého dálničního sprintera...

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  02. 10. 2019 06:43

Mne snad trefí..... Pidi tříválcové motory se Vám nelíbí a když se tu objeví čtyřválcová atmosféra, tak taky ne. Pro 99% řidičů vzhledem k rozměrům auta a možnosti českých cest je motor plně dostačující. CVT je taky OK!

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  02. 10. 2019 07:41

12,2 je na dvoulitr akorát, že. Horší než moje dodávka.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  02. 10. 2019 10:22

Jak píše Rosťa, tak pro 99% řidičů je to v pohodě. Stejně skoro nikdo nezrychluje na hranici motoru. Mám kámoše, který má i30n a chvástá se jaké má dělo. Bohužel řidičské schopnosti nula a na 100 kmh to vytáhne až za 10 s. Uvědomte si, že drtivou většinu těchto aut kupují lidé, co jedou pár kilometrů denně a mají problém najet na dálnici, tak aby byla rychlost 130 kmh.

Odpovědět  |   | 
kari  |  02. 10. 2019 08:54

motor je naprosto v pohodě. Jen CVT je totálně mimo a pětikvalt lehce rozporuplný, s 6MT by to bylo skvělé, co se pohonného ústrojí týče.

Odpovědět  |   | 
Jaroslav Podrouch  |  02. 10. 2019 12:28

CVT je pro defenzivně jezdícího řidiče (a těch je zdaleka nejvíc) naprosto pohodová převodovka. Ve spojení s atmosférou netrpí žádnými prodlevami ani cukáním. Jediné negativum je její zvuk, ale na to se dá zvyknout...Ostatně většina kupujících ASX tomu stejně nebude šlapat na krk a točit do červenýho, aby trpěla pod zvukem šicího stroje..

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  02. 10. 2019 17:43

Máme zkušenost s CVT v A-classe a řekl bych, že do města je to ideální převodovka, ale mimo město, hlavně v kopcovitém terénu, to je utrpení.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  02. 10. 2019 09:44

pořád je to pseudoSUV, které bude ostatním trnem v oku.
Kdyby raději oprášili Lancera do kombíku a dali tam tu 1,6 s manuálem.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  02. 10. 2019 09:50

Lord Owl: Kdyby oprášili Lancera v sedanu v úpravě Rallye Art, dali tam tenhle atmo 2.0 s cenou +/- 400t., tak si pro něho hned zítra zajdu.

Odpovědět  |   | 
david  |  03. 10. 2019 18:00

No jistě,konečně normální motor....,po těch všech zasranejch tříválcích a motorech TSI,ty patří do zahradní techniky.......Palec nahoru Japonci

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  02. 10. 2019 08:56

Nalijme si čistého vína, to auto je pravěk, ale ten atmo dvoulitr se mi ku*va líbí. Auto C segmentu s relativně slušnou výbavou a nesmrtelným motorem za +/- 450.000,-? To zase není tak úplně marná nabídka.

Odpovědět  |   | 
 |  02. 10. 2019 10:14

Tak , tak pravek miluju. Nesnasim ty nove "super auta" ktera jezdi jen po servisech. Na tom asx s manualem se nema co porouchat a na me jezdeni kratkych popojizdek idealni. Neprimi vstrikovani , bez GPF , normalni rucka ne to zasrany tlacitko atd. Posledni dynosaurus jiny uz nebude. Diky za nej.

Odpovědět  |   | 
david  |  03. 10. 2019 18:26

Moje řeč,nabušená auta BMW X5,AUDI Q5,a další třídy jsou více v servisu než na silnici,jsou to keply,a nemluvě o všech motorech TSI,můžeme bejt rádi,že jsou tady AUTOMOBILKY co dělaj atmosféry,a pamatujte jednu větu,čím víc toho v autě je,tim víc se toho sere.A 5 ti kvalt je na ten motor super,110 kw na atmosféru je něco jinýho než 110 kw z nějaký 1.2 TSI,ta atmosféra táhne od nízkejch otáček,a při vysokejch neumírá a neztrácí dech jako TSI.

Odpovědět  |   | 
Cobolak  |  04. 10. 2019 18:49

Lieky zabrali...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A