Mistr světa ve skoku šíleném skočil rekord se sněžným skútrem

Mistr světa ve skoku šíleném skočil rekord se sněžným skútrem

Zima, alespoň v Evropě, zatím moc nepřála dovádění na sněžných skútrech, ale adrenalinový blázen Levi LaVallee o silvestrovské noci dokázal, že se na tomto stroji dají dělat věhlasné vylomeniny i beze sněhu. Bývalý medailista z X Games na akci Red Bullu překonal se skútrem svůj rekord ve skoku dalekém, když přistál po 125 metrech.

Borce doprovázel další medailista z X Games Robbie Maddison, který simultánně skočil na motokrosové motorce o deset metrů méně, takže mu k prolomení obdobného rekordu chyběl čtyři metry.

LaValle najížděl na rampu v rychlosti 160 kilometrů za hodinu, čehož mohl dosáhnout jen díky tomu, že jeho stroj byl upraven i pro jízdu mimo sníh. LaValle přeskočil svůj vlastní rekord z předloňska, při kterém se vážně zranil.

Prohlédněte si atraktivní snímky pocházející z několika kamer. Upevnění jedné z nich nevydrželo náraz při dopadu a záběry proto připomínají pohled do dětského krasohledu. Je to zároveň dobrá reklama pro odolnost kamery, která je tedy nanejvýš vhodná k natáčení podobných krkolomných kousků.

 

Zdroj: E15.cz

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků