Miss Auto ESA 2004 se stala Jana Fialová!

V sobotu 18.září proběhl v areálu Auto ESA v Praze 10 - Štěrboholích 2. ročník soutěže o nejkrásnější dívku Miss Auto ESA 2004.

Téměř stovka přihlášených dívek  prošla přísným výběrem poroty a fotografie půvabných slečen byly umístěny na webové stránky  Auto ESA. Každý jejich návštěvník tak mohl  hlasováním rozhodnout o titulu Miss Sympatie web. Čtrnáct dní před finále si dívky mohly dokonce vyzkoušet atmosféru vystoupení před publikem na módní přehlídce konané při příležitosti  mezinárodní výstavy Living 2004.  Přehlídka byla i jakýmsi volným semifinále soutěže. 

Do konečného finále 18. září vybrala porota nakonec pouze 12 nejpůvabnějších adeptek krásy. Ty se představily v několika disciplínách v téměř v 5hodinovém programu, který uváděl naprosto jedinečným způsobem Leoš Mareš. Nejen, že dokázal z dívek setřást trému, ale i vyhecovat publikum k bouřlivé podpoře soutěžících.

Program doplnilo vystoupení taneční skupiny IF, nezapomenutelná Petra Janů a mladá nastupující hvězda na nebi popu, skupina Superstars.

Porota pod vedením režiséra Dušana Kleina nakonec vybrala podle svého nejlepšího svědomí takto:

  • Miss Auto ESA 2004 – Jana Fialová
  • 1. vicemiss Dominika Sedláčková
  • 2. vicemiss Tereza Jirounková    
  • Miss sympatie – Jana Menšíková
  • Miss sympatie web – Lenka Jozefiová

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Divákům byly v průběhu akce nabídnuty akční slevy vybraných vozů a exkluzivní finanční úvěrové a leasingové produkty.  

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků