Míří k nám Dacia za 95 tisíc? "Nikdy neříkej nikdy," prozradil ředitel

29 komentářů

Luboš
3. prosince • 19:08

Pánečku, ten interiér ;-) ....... vypadá jak budka ToiToi uvnitř :-)):-):-))

tom
1. prosince • 20:20

Ty sekačkové motory co splňují euro 5 a 6 jsou tragédie. Poslední hřebíček do rakve Dacie je výrazné zvýšení cen u lepších (ale i tak pořád mizerných) 0,9 Tce motorů a vyšších výbav. To už je lepší počkat na Škodovku v akci.
Jen ta holobytná základní verze Dacie si drží rozumnou cenu, což je marketingový trik. Kdo si dnes koupí auto bez klimatizace a bude se 3 měsíce ročně koupat ve vlastním potu, nebo čichat výfukový smrad z otevřeného okýnka?

Džon Dou
28. ledna • 18:34

...a iné automobilky to robia ináč?!

kominik
1. prosince • 21:30

Já teda nevím, ale s aktuálním faceliftem k žádnému zdražení nedošlo. Možná u Stepway ale normální Sandero plná výbava Arctica 0.9 Tce je pořád za 236. Tedy o 10 tisíc míň než Fabia 1.0 mpi v základu

tom
1. prosince • 19:59

Beztak je to jen upravené Sandero Stepway bez airbagů a ABS. Pod kapotou totéž, jen s trochu jinou karosérií a palubovkou aby to tak nebilo do očí. Jak jinak chcete udělat superlevné auto než že použijete většinu z auta, které už máte, jen z toho pak vykucháte "zbytečnosti" jako airbag. Podobně vznikly všechny Dacie - vykucháním Renaultů.95 000 je reálná cena všech aut, co se u nás teď prodávají za 200 000. Silně pochybuju, že by to u nás nabízeli za těch 95, to by Renault vypálil rybník nejen sobě, ale i ostatním západoevropským automobilkám, které nabízejí čínskou kvalitu za evropské peníze. Nikdo by jim pak ty předražené plechovky nekupoval.

Irena
1. prosince • 14:49

Já autům nerozumím,ale na pohled se mi moc líbí.Cena je velmi dobrá, nevím ovšem kvalitu.Naproti tomu si myslím,že např.škodovky jsou předražené a nejsem si jistá,že jejich cena odpovídá kvalitě.Domnívám se,že jsem prostě zvyklí na předražená auta a když někdo nabídne levnou variantu,okamžitě ji považujeme za šunt.

dpcstb
1. prosince • 14:53

kvalita je velmi mizerna, kedze to auto stoji asi ako lepsi bicykel. crashtesty to len potvrdzuju. skodovky su velmi dobre auta, preto niesu lacne.

homer
1. prosince • 17:12

Jestli jsou legální motorky ktery umi 300 z mista tak je irelevantni resit bezpecnost jakehokoliv vozidla s karoserii.

dpcstb
1. prosince • 11:16

bezpecnost ako u 40 rocneho auta. asi miesto oceliarskeho priemyslu sa rozhodli podporovat papierensky :-D

Marex
1. prosince • 0:12

Takové zprávy už tady v minulosti proběhly a taky se psalo ono snad, možná. Až to bude realita, pak mají jiné automobilky vážný problém a jako druhé auto do rodiny za tu cenu to nemá chybu. Ale to by nastolilo doslova revoluci v prodejních cenách vozů, takže na zázraky v podobě levného automobilu již nevěřím, protože kupní síla Evropanů je podstatně vyšší, než v Indii, kde musí tomu přizpůsobit i ceny vozů. Tak proč by to dělali v Evropě, když nemusí. Pokud to v Evropě snad, možná bude, bude to nakonec o něco málo levnější než Sandero, takže zase takový cenový odvaz to určitě nebude.

Adolf
1. prosince • 10:09

Konečně auto kam pasuje ten posraný motor 1,0 55kw s ubohým točivým momentem.:-D

tom
1. prosince • 20:08

Ještě je to v pohodě, ale s EURO 7 přijde šlapací pohon :-P
Před lety jsme mysleli, že nic horšího než tříhrnková Fabia HTP nemůže na český trh přijít. Teď tu máme kombíka s ještě menším tříhrnkem....a zítra nám začnou holit hlavy.

defender110
1. prosince • 10:30

No. Nejhorší je že tu ubohost cpou i do MCV.

Promo999
1. prosince • 8:13

Také to tak vidím. Sandero začíná na 174 900kc, tohle auto bych viděl cca od 159 000kc.

defender110
1. prosince • 10:29

Noo tak nějak, a to je dost daleko ke zmiňovaným 95. Ale tak nějak to bude.B-]

JURA
30. listopadu • 22:54

Vypadá dobře a za tu cenu? a bezpečnost? Jakou měly 100vky až 120tky? Žádnou a lítalo se s nima 30 let v pohodě.

thegrid
30. listopadu • 23:14

Twl v pohodě, do první bouračky.

Petr
30. listopadu • 21:34

Zajímavé je, že nevypadá lacině - prostě vzhledově to je povedené a hádal bych cenu dvojnásobnou. Otázka bezpečnosti - to je věc druhá a podstatná, ale zase jde o použití - pokud s tím budete rozvážet pizzu po městě, tak proč ne.

fo
30. listopadu • 19:42

Bravo Renault.Na denní desetikilometrové popojíždění po městě bych do toho šel.
Za 130 tisíc v plné palbě. B-]

Baltazar
30. listopadu • 15:01

Ta bezpečnost je ale ostuda. Zvlášť přvní generace byla totální propadák - nula hvězdiček. Do toho by nenased ani sebevrah. Druhá verze už není tak příšerná. Kdyby měla airbag a elektrické sračičky možná by i ty dvě tři evropské hvězdy dostala.:-D:-D:-D

Džon Dou
28. ledna • 18:33

...už nefetuj!

pepa
3. prosince • 2:32

jeste nedavno jsme si vozili zadky v trabantech, wartabech, S105kach, polskem maluchovi, rumunskem Olcitu a zili jsme. myslim, ze kdyz budeme jezdit normalne a ne jak kreteni, tak vsechny tyhle nize popisovane vymozenosti, ABS,"polstare" a dalsi vymozenosti dnesni doby nebudeme potrebovat, tak jako jsme je nepotrebovali drive ....:):)

Josef
3. prosince • 10:46

To je sice pravda,ale.... kolik jste potkal aut?,...dnes je to nářez!

tom
1. prosince • 20:12

Když to na zledovatělé okresce napálíš do stromu tak ti nepomůže ani ABS ani 10 airbagů (ty jsou jen pro menší ťukance do 50 km/h).

dpcstb
1. prosince • 20:20

ta elektronika ti moze vyrazne pomoct vobec nenaburat... aj na tom lade. len treba jazdit akokeby si ju nemal

jean
2. prosince • 7:53

To potom nepotrebujem tú elektroniku :-D

dpcstb
3. prosince • 11:13

potrebujes, pretoze ta je na to aby si ju vyuzil v kritickych momentoch. ak ju budes vyuzivat uz pri beznej jazde, tak v kritickom momente ti uz nepomoze

šofér
30. listopadu • 16:49

.. a jelikož ty sračičky (ABS, ESP, Airbagy, a pod) mít musí, tak na tři hězdy dosáhne..

jean
30. listopadu • 15:53

Koľko felicií jazdí po ČR a bezpečnosť bude podobná, ak nie horšia...

Doporučujeme

Články odjinud