Míří k nám Dacia za 95 tisíc? "Nikdy neříkej nikdy," prozradil ředitel

Na evropský trh by mohlo dorazit nové nejlevnější auto. Renault Kwid se indickému trhu představil v květnu roku 2015. Nyní zástupci Dacie začínají přiznávat, že se s tímto modelem počítá i na starém kontinentu.

Rozšíří rumunská Dacia své portfolio o základní model na bázi Renaultu Kwid? O tom se hovoří již od představení tohoto modelu, který by mohl dokonale naplnit poslání nejdostupnější značky koncernu Renault-Nissan. „V historii Dacie platí heslo: Nikdy neříkej nikdy,“ říká pro JournalAuto šéf Dacie Francois Mariotte.

Downsizing Dacie: Litr místo dvanáctistovky zdražení nepřinesl

Downsizing Dacie: Litr místo dvanáctistovky zdražení nepřinesl

Model, který by se zařadil pod Sandero by se do portfolia značky hodil. Problémem však mohou být nárazové testy, ve kterých Kwid pohořel. Indická verze v globálních testech EuroNCAP získala pouze jednu hvězdičku.

Renault Kwid designově pojí prvky malého vozu a SUV. V základu vyjde na 256 968 rupií, což je v přepočtu necelých 94 800 korun. To by mohlo znamenat velice zajímavou cenu i s evropskou přirážkou. V základní výbavě vozu však není v podstatě nic. Připlácí se i za airbag řidiče či posilovač řízení. 

Paříž živě: Dacia omladila Sandero a Logan. Duster dostal automat EDC

Paříž živě: Dacia omladila Sandero a Logan. Duster dostal automat EDC

Příplatková výbava však není tak chudá. V novém Kwidu můžete mít multimediální dotykový systém Media Nav se sedmi palcovou obrazovkou, elektrická okénka či klimatizaci. Nejdražší Kwid disponující touto výbavou indické motoristy vyjde na 353 131 rupií, v korunách tedy na 130 200 korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

 

bazar

Dacia Duster 1,5
Rok výroby: 2010
Stav: 98 977 km
Cena: 210 000 Kč
Dacia Logan 0,9
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 226 000 Kč
Dacia Logan 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 97 777 km
Cena: 60 000 Kč
Dacia Logan 1,2
Rok výroby: 2015
Stav: 58 010 km
Cena: 210 000 Kč
Dacia Sandero 1,2
Rok výroby: 2015
Stav: 12 000 km
Cena: 190 000 Kč
Dacia Sandero 1,2
Rok výroby: 2013
Stav: 89 160 km
Cena: 170 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků