Míří k nám Dacia za 95 tisíc? "Nikdy neříkej nikdy," prozradil ředitel

Na evropský trh by mohlo dorazit nové nejlevnější auto. Renault Kwid se indickému trhu představil v květnu roku 2015. Nyní zástupci Dacie začínají přiznávat, že se s tímto modelem počítá i na starém kontinentu.

Rozšíří rumunská Dacia své portfolio o základní model na bázi Renaultu Kwid? O tom se hovoří již od představení tohoto modelu, který by mohl dokonale naplnit poslání nejdostupnější značky koncernu Renault-Nissan. „V historii Dacie platí heslo: Nikdy neříkej nikdy,“ říká pro JournalAuto šéf Dacie Francois Mariotte.

Downsizing Dacie: Litr místo dvanáctistovky zdražení nepřinesl

Downsizing Dacie: Litr místo dvanáctistovky zdražení nepřinesl

Model, který by se zařadil pod Sandero by se do portfolia značky hodil. Problémem však mohou být nárazové testy, ve kterých Kwid pohořel. Indická verze v globálních testech EuroNCAP získala pouze jednu hvězdičku.

Renault Kwid designově pojí prvky malého vozu a SUV. V základu vyjde na 256 968 rupií, což je v přepočtu necelých 94 800 korun. To by mohlo znamenat velice zajímavou cenu i s evropskou přirážkou. V základní výbavě vozu však není v podstatě nic. Připlácí se i za airbag řidiče či posilovač řízení. 

Paříž živě: Dacia omladila Sandero a Logan. Duster dostal automat EDC

Paříž živě: Dacia omladila Sandero a Logan. Duster dostal automat EDC

Příplatková výbava však není tak chudá. V novém Kwidu můžete mít multimediální dotykový systém Media Nav se sedmi palcovou obrazovkou, elektrická okénka či klimatizaci. Nejdražší Kwid disponující touto výbavou indické motoristy vyjde na 353 131 rupií, v korunách tedy na 130 200 korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

 

Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

20.  1.  2019 | AutoRevue.cz | 9 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků