Minulost vs. současnost: Nový VW Golf GTI se v reklamě potkává se svým předkem

biskup Slavoj  |  09. 03. 2020 11:31

Gratulace redakci, denní kvóta splněna!

Odpovědět  |   | 

Dobrý den,

děkujeme, vaše také.

Honza

Odpovědět  |   | 
kari  |  09. 03. 2020 13:23

Dobrý den,

Neuvažujete o změně diskuzí, něco alespoň jako je na auto.cz ?
Po registraci, s možností blacklistu uživatelů a podobně?
polovina diskuzí je zaplevelena podobným odpadem, který si myslí, jak moc jsou vtipní a úderní.

Děkuji

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  09. 03. 2020 14:12

To by se musel změnit přístup mačkačů klávesnice v redakci. Jejich amatérizmus předčí kdejaký tester na YT. Ovšem kdyby proběhla čistka, neměl by tam kdo mačkat do klávesnice.

Odpovědět  |   | 
kari  |  09. 03. 2020 14:36

Tady vůbec nejde o redakci, ale o diskutující. Za prvé je to s auto.cz jedna ruka a za druhé by to silně prospělo kultuře diskuze. Nejde o názory diskutujících, ať jsou jakkoli "divné" , to je principem diskuze, ale ty nesmyslné výkřiky do tmy, rádoby vtipné, ale smát se jim může jen člověk s IQ na hranici soběstačnosti. Dost by se to omezilo a pozvedla se úroveň diskuzí.

Odpovědět  |   | 
homer  |  10. 03. 2020 07:06

kdyz ti vadi chovani lidi na stadionu nebo na koncerte tak tam nejdes ne? Ale na netu chces regulovat, omezovat, zakazovat - z jakyho principu?

Odpovědět  |   | 
kari  |  10. 03. 2020 10:12

Já nechci nic regulovat ani zakazovat. Ale aby do diskuze byla "určitá forma registrace" jako například na ACZ a já si pak ty, kteří sem píší jen odpad bez jakékoli informace dal na BL a nemusel se jejich příspěvky prodírat k těm, které mají nějakou váhu. Čistě si pak každý účastník diskuze bude moci spravovat svůj BL, ale nikomu nic zakazovat, ani upírat nebude. Nehledě na to, že pokud má člověk svůj pevný profil, tak se tolik nezkovává za XX dalších nicků, natož aby komunikoval pod třemi nicky sám se sebou, jako se tu stává.

Odpovědět  |   | 

Dobrý den,

změny v diskusích zatím neplánujeme. Vím, že se tady občas vyskytují omezenci. Pokud ale překročí určitou mez, dostanou ban a je od nich na chvíli klid. Registracemi by se to bohužel nevyřešilo. Založení schránky je dnes otázkou pár minut a ten, kdo chce diskuse plevelit, si je vždycky najde. Divná zábava...

Monitorovat diskuse 24 hodin denně a 7 dní v týdnu je pro nás nemožné. Jsem rád, že se tady stále objevuje spousta diskutérů, kteří píší k věci, a když se jedná o kritiku, je podložená. Trollové budou všude a jsou i na webech s diskusemi pro registrované. Diskuse pravidelně procházíme a ty nejhorší věci řešíme, coby mačkači v redakci toho ale zatím více udělat nemůžeme.

Odpovědět  |   | 
biskup Slavoj  |  09. 03. 2020 14:46

Honzíku, titul největšího koncernového fanatika (ať už z přesvědčení či z úplatků) Vám již nikdo neodpáře! A to si myslím, že je nádherné splnění životního cíle jednoho internetového redaktorka. Moc se klaním a přeji spoustu dalších úžasných článečků o nepřekonatelných Škodověnkách! Příjemný den, a možná se někdy potkáme na hrobě GENIÁLNÍHO Ferdy Piecha.

Odpovědět  |   | 
Cívka  |  09. 03. 2020 23:04

Jste si kvit, tobě už také nikdo neodpáře titul největšího diskuzního vometáka.

Odpovědět  |   | 
JirkaY  |  09. 03. 2020 12:23

Jaká že je ta denní kvóta?
Předem děkuji za odpověď.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  09. 03. 2020 13:01

myslím, že někteří paranoidní jedinci si myslí že je AR placeno koncernem VW
A tyhle výkřiky do tmy jim připadají asi vtipné... ale je to trapná nuda

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  09. 03. 2020 13:22

No tak po dlouhé době konečně reklama, která není vyloženě marketingový fake.
Ano, VW už může dělat jen reklamu, kde si "mladík" Golf schladí žáhu na "staříkovi" Golfovi ze stejné famílie.

Odpovědět  |   | 
Retro  |  09. 03. 2020 13:35
,.,  |  09. 03. 2020 21:11

Golf 8 je ta mě, minimálně z přední strany nejošklivější Golf co byl. Na první pohled bych řekl nová Corolla. Osobně mám nejraději I a IV generaci.

Odpovědět  |   | 
biskup Slavoj  |  10. 03. 2020 07:57

Mám zde naprosto žhavou novinku:
Pan Jan Mička bude ještě letos uveden do koncernové síně slávy ve Vlkohradu, za svou neutuchající píli, lásku a loajalitu ke svému zaměstnavateli. Průměr jím publikovaných článků o škůdkách, škodověnkách, lidových vozech, seatech atd. již limitně překračuje 5 ks/kalendářní den!
Velká gratulace.

Odpovědět  |   | 
JK  |  11. 03. 2020 08:40

První Golf byl vlastně docela hezké auto. Sprostě jednoduché a funkční. Vedle něj vypadá poslední generace, jako přešlap.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  11. 03. 2020 12:13

Kdyby z nového golfu vyhodily výbavu a spoustu ocele tak je tu rázem 900kg na 250koní.

Odpovědět  |   | 
pavel  |  14. 10. 2020 09:36

Je opravdu skvělý nejlepší ze všech co vyrobili jen doufám že není poslední.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

včera | Jan Mička | 63 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

19.  1.  2021 | Jan Mička | 158 příspěvků

Nejčtenější články

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zakázku za stamiliony chtěl také Hyundai

Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zaká…

Hatchback od škodovky rozšíří vozový park české policie. Do služby zákona však nenastupuje úplně poprvé.

29.  12.  2020 | | 207 N/A
Daniel Fuglevič
PokutyPolicieŠkoda Scala