Minulost vs. současnost: Nový VW Golf GTI se v reklamě potkává se svým předkem

biskup Slavoj  |  09. 03. 2020 11:31

Gratulace redakci, denní kvóta splněna!

Odpovědět  |   | 

Dobrý den,

děkujeme, vaše také.

Honza

Odpovědět  |   | 
kari  |  09. 03. 2020 13:23

Dobrý den,

Neuvažujete o změně diskuzí, něco alespoň jako je na auto.cz ?
Po registraci, s možností blacklistu uživatelů a podobně?
polovina diskuzí je zaplevelena podobným odpadem, který si myslí, jak moc jsou vtipní a úderní.

Děkuji

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  09. 03. 2020 14:12

To by se musel změnit přístup mačkačů klávesnice v redakci. Jejich amatérizmus předčí kdejaký tester na YT. Ovšem kdyby proběhla čistka, neměl by tam kdo mačkat do klávesnice.

Odpovědět  |   | 
kari  |  09. 03. 2020 14:36

Tady vůbec nejde o redakci, ale o diskutující. Za prvé je to s auto.cz jedna ruka a za druhé by to silně prospělo kultuře diskuze. Nejde o názory diskutujících, ať jsou jakkoli "divné" , to je principem diskuze, ale ty nesmyslné výkřiky do tmy, rádoby vtipné, ale smát se jim může jen člověk s IQ na hranici soběstačnosti. Dost by se to omezilo a pozvedla se úroveň diskuzí.

Odpovědět  |   | 
homer  |  10. 03. 2020 07:06

kdyz ti vadi chovani lidi na stadionu nebo na koncerte tak tam nejdes ne? Ale na netu chces regulovat, omezovat, zakazovat - z jakyho principu?

Odpovědět  |   | 
kari  |  10. 03. 2020 10:12

Já nechci nic regulovat ani zakazovat. Ale aby do diskuze byla "určitá forma registrace" jako například na ACZ a já si pak ty, kteří sem píší jen odpad bez jakékoli informace dal na BL a nemusel se jejich příspěvky prodírat k těm, které mají nějakou váhu. Čistě si pak každý účastník diskuze bude moci spravovat svůj BL, ale nikomu nic zakazovat, ani upírat nebude. Nehledě na to, že pokud má člověk svůj pevný profil, tak se tolik nezkovává za XX dalších nicků, natož aby komunikoval pod třemi nicky sám se sebou, jako se tu stává.

Odpovědět  |   | 

Dobrý den,

změny v diskusích zatím neplánujeme. Vím, že se tady občas vyskytují omezenci. Pokud ale překročí určitou mez, dostanou ban a je od nich na chvíli klid. Registracemi by se to bohužel nevyřešilo. Založení schránky je dnes otázkou pár minut a ten, kdo chce diskuse plevelit, si je vždycky najde. Divná zábava...

Monitorovat diskuse 24 hodin denně a 7 dní v týdnu je pro nás nemožné. Jsem rád, že se tady stále objevuje spousta diskutérů, kteří píší k věci, a když se jedná o kritiku, je podložená. Trollové budou všude a jsou i na webech s diskusemi pro registrované. Diskuse pravidelně procházíme a ty nejhorší věci řešíme, coby mačkači v redakci toho ale zatím více udělat nemůžeme.

Odpovědět  |   | 
biskup Slavoj  |  09. 03. 2020 14:46

Honzíku, titul největšího koncernového fanatika (ať už z přesvědčení či z úplatků) Vám již nikdo neodpáře! A to si myslím, že je nádherné splnění životního cíle jednoho internetového redaktorka. Moc se klaním a přeji spoustu dalších úžasných článečků o nepřekonatelných Škodověnkách! Příjemný den, a možná se někdy potkáme na hrobě GENIÁLNÍHO Ferdy Piecha.

Odpovědět  |   | 
Cívka  |  09. 03. 2020 23:04

Jste si kvit, tobě už také nikdo neodpáře titul největšího diskuzního vometáka.

Odpovědět  |   | 
JirkaY  |  09. 03. 2020 12:23

Jaká že je ta denní kvóta?
Předem děkuji za odpověď.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  09. 03. 2020 13:01

myslím, že někteří paranoidní jedinci si myslí že je AR placeno koncernem VW
A tyhle výkřiky do tmy jim připadají asi vtipné... ale je to trapná nuda

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  09. 03. 2020 13:22

No tak po dlouhé době konečně reklama, která není vyloženě marketingový fake.
Ano, VW už může dělat jen reklamu, kde si "mladík" Golf schladí žáhu na "staříkovi" Golfovi ze stejné famílie.

Odpovědět  |   | 
Retro  |  09. 03. 2020 13:35
,.,  |  09. 03. 2020 21:11

Golf 8 je ta mě, minimálně z přední strany nejošklivější Golf co byl. Na první pohled bych řekl nová Corolla. Osobně mám nejraději I a IV generaci.

Odpovědět  |   | 
biskup Slavoj  |  10. 03. 2020 07:57

Mám zde naprosto žhavou novinku:
Pan Jan Mička bude ještě letos uveden do koncernové síně slávy ve Vlkohradu, za svou neutuchající píli, lásku a loajalitu ke svému zaměstnavateli. Průměr jím publikovaných článků o škůdkách, škodověnkách, lidových vozech, seatech atd. již limitně překračuje 5 ks/kalendářní den!
Velká gratulace.

Odpovědět  |   | 
JK  |  11. 03. 2020 08:40

První Golf byl vlastně docela hezké auto. Sprostě jednoduché a funkční. Vedle něj vypadá poslední generace, jako přešlap.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  11. 03. 2020 12:13

Kdyby z nového golfu vyhodily výbavu a spoustu ocele tak je tu rázem 900kg na 250koní.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 81 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A
Prohlédněte si ty nejlepší registrační značky na přání. Najdete mezi nimi tu svou?

Prohlédněte si ty nejlepší registrační znač…

Registrační značky na přání jsou v České republice již velice rozšířené. Projděte si galerii těch nejlepších.

1.  4.  2020 | | 26 N/A
Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustrace ale naznačují stylovější design

Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustr…

Nové generace Dacie Sandero bychom se měli dočkat ještě letos a klasicky se tedy objevují neoficiální ilustrace, jak by mohl cenově dostupný hatchback vypadat.

26.  3.  2020 | | 13 N/A