Minuli jste odbočku? Hlavně nebuďte zbrklí! Můžete dopadnout jako tento řidič

Sjezd z dálnice může být náročnějším úkolem, než se na první pohled zdá. Zvláště, pokud jste nerozhodní.

Pravděpodobně jste se s tím už setkali. Zrovna nedávno jsem, znuděně zahleděn do plynoucí dopravy před sebou, musel najednou rychle reagovat. Radar nouzového brzdění si začal hlasitým pípáním vynucovat pozornost a já zadupnul brzdu. To protože řidič předemnou začala zmatkovitě brzdit. Minul totiž sjezd, do kterého se chtěl ještě vrhnout.

Někteří šoféři se zkrátka kolem odboček nejen na víceproudých silnicích sami vystavují stresu, ze kterého dělají chyby. Místo toho, aby raději odbočili na výjezdu následujícím. Náhlé rozhodnutí, na které už nedokážeme tak rychle reagovat, pak mohou skončit jako nedávno u San Francisca.

Co dělat při dopravní nehodě? Na tyto kroky nesmíte zapomenout

Co dělat při dopravní nehodě? Na tyto kroky nesmíte zapomenout

Palubní kamera vozu jedoucího za popisovaným incidentem zachytila právě takovéto rozhodnutí na poslední chvíli. Řidič v SUV manévr v tunelu nezvládl a tvrdě svým vozem narazil do sloupu. Náraz svou intenzitou auto převrátil na bok. Situaci navíc komplikoval fakt, že na daném místě bylo pro ostatní motoristy riskantní zastavit a pomoci.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků