Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

32 komentářů

Pete
24. ledna • 20:09

S článkem souhlas co se týká charakteru auta, ale pro mě naprosto opačný závěr. To, co na autě autor oceňuje, to mi vyloženě vadí - infotainment tragicky zastaralý, obrovský, nemotorný auto, žádná zpětná vazba od volantu a podvozku, vysoká spotřeba, nuda. Do terénu, kde mu to docela jde ho nepotřebuju. Cena po slevě 1,7M. Podle mě dává smysl jen v případě, že někdo chce civilní auto do terénu, případně je schopen uvěřit tomu, že má v podstatě Cayenne za super peníze. V rodině máme téměř nového Tourega a X6 a pokud jedeme, tak vždy X6. Automatická volba.

david
24. ledna • 10:43

no vlastním Trega RV '13, do provozu '14 a lítám s ním každý den, sem tam terén na horách a je to geniální auto. s autorem článku se maximálně stotožnuji a nemůžu se dočkat nového modelu, jelikož mě čeká obměna. Za ty 4 roky jsem s autem neměl jediný problém, funguje, jezdí svěle silnici i terén, kufr OK, spotřeba cca 10l, protože jezdím hlavně město, když s tím jezdí moje žena, tak spotřena razantně klesá. zkoušel jsem na víkend X5 biturbo a to byl mazec. Ale pro mě je to úplně jiná kategorie auta. sice jsem přepnul na totálního kokota, brzda plyn a užíval si to, tak bych to auto asi nechtěl. podvozek z jinýho světa, řazení neuvěřitelný, celkově jízdní vlastnosti fantastický, ale. nemá vzduch, takže si nemůžu hrát s podvozkem a když musím někdy objet zácpu směr benešov po poli a lesem, tak s Tregem rozhodně strach nemám, někde se škrábat pro off road režimu přes šutry a kmeny, ale s x5 bych do toho nešel. teď jsem s novým modelem jezdil na horách, a klobouk dolů, zasněžený kopce zvládá bravurně, ale tam to asi bude končit. takže autor mi přijde docela dost objektivní, protože moje zkušenost je stejná. a to jsem řídil všechno od Land Cruiseru, Jeepa, Pajera a podobně, ale to je proste míchání jablek s hruškama. takže kdo Trega má, určitě se pod článek podepíše. a cena? Listová cca 2mil. Dostal jsem slevu 500tis, takže jsem bez DPH na 1,2mil... no nekupto.

sumi
22. ledna • 10:12

S první generací VW Touareg jsme objeli celou Evropu , přes Francii . Portugalsko a Španělsko..
Tehdejší 5.0 TDI V10 313 k byla bomba , auto jelo skvěle..v terénu i po silnici.
Druhá generace mi přijde jěště lepší , technicky problémový diesel V10 nahradili menším s podobným výkonem.
Super SUV , pěkný článek !
Na novou generaci jsme zvědavý..

PanHajzl
21. ledna • 17:24

Mam taky jeep gck ale 5,2 to je ten spravnej motor...ale kdyby me nekdo nebidl vymenou to novy grandcheero s pentastarem...i s tim ropakem,tak bych mel asi tezky dilema :) ale kazdopadne radeji bezstarostny benzin, nez cekat kdy se vymrvej vstrikovace,turbo, dpf a jeste mit pochcanej koberecek v kufru od chcanek, kdyz nebudu mit pri dopnovani pevnou ruku :D

Jirka
21. ledna • 23:46

To jo ja Musel s jeepem Do nafty. Doma po tatovi nic jineho Nebylo na jezdeni Do prace. Ale teoreticky i legislativne by tam mohl jit duramax 6.7 Diesel 440 k. A cena jen Motor prevodovka zalezi jety novy od 10 tis dolaru Az 30 tis. Prestavba cca sto tis kc a zkusenosti 60tis. To je Randale plus Plan off Road vybava 300 tis. Takze mega a jeep jakej neni

Radek
21. ledna • 17:22

Krátce jsem vlastnil První Touareg W12 a bylo to dokonalé sveznení. Terénem to šlo jako nůž máslem. Hlubokým sněhem taky. A po dálnici ten motor byl brilantní. Údržba byla pohoda, ale měl jsem ho nový a jen 2 roky, pak šel do světa, takže ještě abych řešil servis.Pro rýpaly, když byl tak úžasný, tak proč jsem ho dal do světa, do dneska to tak dělám, 2 roky a čus.

Mirek
21. ledna • 18:54

Nejsem rýpala, ale generační obměna je většinou šest a i více let. Když byl tak úžasný, proč sis nekoupil znovu Touareg?

Losos
22. ledna • 10:38

Někdo jezdí každý rok do Chorvatska, již 20 let. Někdo zase každý rok navšíví jiné místo.

Tom
21. ledna • 20:37

nevím proč tak neudělal on, ale tchán kupuje co pár let nové... má na to, baví ho to a chce zkoušet. Namátkou Honda Legend, MB SLK, A6 Allroad, X5 a aktuálně RR sport

Tom
21. ledna • 20:39

ještě jsem si vzpoměl na nějaký Jeep GC v benzínu a klasiku Passata.

Mirek
21. ledna • 21:44

Má a nemá to logiku. Když to budu takto dělat, tak jedině s tím, že nástupce bude lepší, vědomě si nic horšího nekoupím, a pokud Touareg takto vychváli, tak to zrovna moc logiku nemá a proto to nezní zrovna důvěryhodně.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek
22. ledna • 13:32

Proč bych se měl zuby nehty držet jednoho modelu jedné značky? Následovalo Cayenne S, to bylo také brilantní, ale opět šlo do světa po dvou letech, baví mě zkoušet ruzná auta.

Mirek
22. ledna • 18:11

Takže příště bude Dacia Duster? Nic, dělám si legraci.
Pokud to je jak píšeš, tak potvrzuješ, že to má vzestupnou tendenci. A pokud tě baví různá auta, zkus napsat, kam chceš pokračovat, když vyčerpáš ty nejlepší. Docela nevěřem, že sklouzneš směrem k žertovné první větě.

Jirka
21. ledna • 13:29

Mam jeep grand cherokee 3.1 tdi ok 104 kW ale dobry

zdenyy
21. ledna • 12:09

Strašný kecy, celý článek vypadá jako kdyby nebylo jiné SUV a za lepší peníze. No jo, koho chleba papáš toho píseň zpívej ..... ALE AŽ TAKHLE????!!!

Kott02
22. ledna • 9:00

Dle článku jiné auto než vw neexistuje

Tom
21. ledna • 20:33

tahle VW paranoia je asi neléčitelná :-D

Lacomme
21. ledna • 11:30

SUV s 3.0 V6 dieselem - nejak mi dava vetsi smysl Jeep GCH, ktery je za 1,5 mega v Summitu

Joe Doe
22. ledna • 16:26

Mne dava JEDINY zmysel hybridny Lexus RX 450h 4x4 od 1.6 do 2.3 miliona.

Lojza
23. ledna • 7:54

to asi ano.Ale maximalka 200km/hod je tristni

Colin
21. ledna • 21:12

Ty auta ve stejný výbavě stojí cca stejně. Záleží jen na tom, který auto se ti líbí víc.Jeep nedává moc velký slevý, kdežto VW jo. Takže Tourega v cenovce 2 mil. Kč koupíš za stejnou cenu jako toho Summita.

Petr
22. ledna • 6:32

Jeep bez problemu -12%

Colin
22. ledna • 11:30

Vsak kdyz se podivate na cenikovou cenu Summitu s V6 dieselem a odectete tech vasich 12 %, tak jste na castce cca 1.6M, jak jsem psal ... VW proste dava vice z 2.0Mega na 1.6Mega take bez problemu.

zdenyy
21. ledna • 21:26

To bych chtěl vidět tu výbavu a stejnou cenu, pokud vím tak testovaný Das Shit je za 2,4 m a Summit za 1,8 m beze slev. Výbava +- naprosto stejná .....

Colin
21. ledna • 22:15

Tak já přesně tyhle 2 auta někdě před 2 rokama konfiguroval, aby to právě mělo to stejný. Tenkrát to byla u Touaregu výbava Exclusive (myslím, že kolem 1.5-1.6 mega v základu) za dalších 400-500 tis Kč, jsem to dorovnal, aby to mělo to stejný co Jeep GCH ... ceníkovka skoro na korunu přesně 2 milionu, sleva prodejce 20 %.Už přesně nevím ceníkovou cenu Jeepu GCH, ale po všech slevách skoro téměř 1.6 mega. Všechno to jsou ceny vč. DPH a pro kupujícího s IČ.Bohužel nevýhoda Touaregu byla ta, že se mi zdál menčí, měl už AdBlue a adaptivní tempomat, ktere se nedal přepnout na klasický tempomat (aspoň to tvrdil prodejce). Jeep ani jednu tuhle necnost nemá a navíc vypadá drsně.Bohužel zpracováním (plasty, atd.) se na Touareg nechytá. Jízdně je ale ok a i v terénu :) Poukaz na Jeep Academy jako bonus k nákupu byl super :)Takže chápu, že neveříš, že tyhle dvě auta stojí reálně stejný peníze se stejnou výbavou, ale to je tvůj problém a všech pouze internetových kecálků, kteří nemají reálnou zkušenost. Bohužel.

zdenyy
22. ledna • 20:31

No když myslíš, že jsem kecálek a nevím, tak ti musím říct, že mám GCH 2015 a řešil jsem konfigurace všech konkurentů, jen tak pro informaci ..... B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Colin
23. ledna • 14:31

V tom případě bys musel vědět, že za +- stejné peníze máš jak Touarega tak GCH v obdobný výbavě, pokud mluvíme o Summitu ... a nebo je pak další možnost a to ta, žes neuměl usmlouvat cenu.Nerozumím jen jedný věci, proč tedy haníš VW, ale z GCH děláš něco víc? Na GCH je vidět, že je to klasická amerika, všude tvrdý plasty, i když překrytý u Summitu kůži (která zejména na palubovce je nic moc). Menu v angličitě (mohli by se naučit to přeložit do češtiny). Jednoduchý čudlíky, multimediální systém je totožný skoro ve všech amerikách. Taky by mohli udělat jednou za několik let alespoň aktualizaci map a nahrát ta tam těm lidem do aut zdarma nebo za malý poplatek, ať tam nemaj tak starý mapy. Chtělo by to doladit i software u adaptivního tempomatu, aby auto samovolně nebrzdilo, když si myslí, že hrozí srážka, ale ona ani omylem nehrozí (ve městě se plný brzdy dají ještě přežít, ale na dálnici ve 130 je to špatný). GCH má bohužel pár takových necností, který ho celkem sráží. Ovšem v terénu je to o něčem jiným, tam jezdí super. Otázka je, jak často se do něj podívá a limitují ho běžné pneumatiky.Nechtěl bych GCH nějak srážet, ale s Touaregem si nemají co vyčítat. Jsou to auta na podobné úrovni.

zdenyy
23. ledna • 19:07

no asi jsem tedy úplně blbej no ....je vidět, že pán je znalec ....

Colin
23. ledna • 22:02

to asi jo no ... opravdu ti to tvoje tvrzení o duševním zdraví nebudu vyvracet :)Něco za volantem GCH mám najeto a jsem si věděmo jak předností auta, tak jeho nedostatky.

Tom
22. ledna • 21:00

NO jasny, a ja zrovna pred rokem jen tak konfigurovla ferrariB-]

Eurohujer
21. ledna • 8:12

Ur4it2 v redakci predcil i toho lantcrujsera, je to preci skodavka, teda volkwagen

Tom
21. ledna • 20:32

i na trolling to chce mít něco v hlavě

Doporučujeme

Články odjinud