Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

Eurohujer  |  21. 01. 2018 08:12

Ur4it2 v redakci predcil i toho lantcrujsera, je to preci skodavka, teda volkwagen

Odpovědět  |   | 
Tom  |  21. 01. 2018 20:32

i na trolling to chce mít něco v hlavě

Odpovědět  |   | 
Lacomme  |  21. 01. 2018 11:30

SUV s 3.0 V6 dieselem - nejak mi dava vetsi smysl Jeep GCH, ktery je za 1,5 mega v Summitu

Odpovědět  |   | 
Colin  |  21. 01. 2018 21:12

Ty auta ve stejný výbavě stojí cca stejně. Záleží jen na tom, který auto se ti líbí víc.

Jeep nedává moc velký slevý, kdežto VW jo. Takže Tourega v cenovce 2 mil. Kč koupíš za stejnou cenu jako toho Summita.

Odpovědět  |   | 
zdenyy  |  21. 01. 2018 21:26

To bych chtěl vidět tu výbavu a stejnou cenu, pokud vím tak testovaný Das Shit je za 2,4 m a Summit za 1,8 m beze slev. Výbava +- naprosto stejná .....

Odpovědět  |   | 
Colin  |  21. 01. 2018 22:15

Tak já přesně tyhle 2 auta někdě před 2 rokama konfiguroval, aby to právě mělo to stejný. Tenkrát to byla u Touaregu výbava Exclusive (myslím, že kolem 1.5-1.6 mega v základu) za dalších 400-500 tis Kč, jsem to dorovnal, aby to mělo to stejný co Jeep GCH ... ceníkovka skoro na korunu přesně 2 milionu, sleva prodejce 20 %.

Už přesně nevím ceníkovou cenu Jeepu GCH, ale po všech slevách skoro téměř 1.6 mega. Všechno to jsou ceny vč. DPH a pro kupujícího s IČ.

Bohužel nevýhoda Touaregu byla ta, že se mi zdál menčí, měl už AdBlue a adaptivní tempomat, ktere se nedal přepnout na klasický tempomat (aspoň to tvrdil prodejce). Jeep ani jednu tuhle necnost nemá a navíc vypadá drsně.

Bohužel zpracováním (plasty, atd.) se na Touareg nechytá. Jízdně je ale ok a i v terénu :) Poukaz na Jeep Academy jako bonus k nákupu byl super :)

Takže chápu, že neveříš, že tyhle dvě auta stojí reálně stejný peníze se stejnou výbavou, ale to je tvůj problém a všech pouze internetových kecálků, kteří nemají reálnou zkušenost. Bohužel.

Odpovědět  |   | 
zdenyy  |  22. 01. 2018 20:31

No když myslíš, že jsem kecálek a nevím, tak ti musím říct, že mám GCH 2015 a řešil jsem konfigurace všech konkurentů, jen tak pro informaci .....

Odpovědět  |   | 
Tom  |  22. 01. 2018 21:00

NO jasny, a ja zrovna pred rokem jen tak konfigurovla ferrari

Odpovědět  |   | 
Colin  |  23. 01. 2018 14:31

V tom případě bys musel vědět, že za +- stejné peníze máš jak Touarega tak GCH v obdobný výbavě, pokud mluvíme o Summitu ... a nebo je pak další možnost a to ta, žes neuměl usmlouvat cenu.

Nerozumím jen jedný věci, proč tedy haníš VW, ale z GCH děláš něco víc? Na GCH je vidět, že je to klasická amerika, všude tvrdý plasty, i když překrytý u Summitu kůži (která zejména na palubovce je nic moc). Menu v angličitě (mohli by se naučit to přeložit do češtiny). Jednoduchý čudlíky, multimediální systém je totožný skoro ve všech amerikách. Taky by mohli udělat jednou za několik let alespoň aktualizaci map a nahrát ta tam těm lidem do aut zdarma nebo za malý poplatek, ať tam nemaj tak starý mapy. Chtělo by to doladit i software u adaptivního tempomatu, aby auto samovolně nebrzdilo, když si myslí, že hrozí srážka, ale ona ani omylem nehrozí (ve městě se plný brzdy dají ještě přežít, ale na dálnici ve 130 je to špatný). GCH má bohužel pár takových necností, který ho celkem sráží. Ovšem v terénu je to o něčem jiným, tam jezdí super. Otázka je, jak často se do něj podívá a limitují ho běžné pneumatiky.

Nechtěl bych GCH nějak srážet, ale s Touaregem si nemají co vyčítat. Jsou to auta na podobné úrovni.

Odpovědět  |   | 
zdenyy  |  23. 01. 2018 19:07

no asi jsem tedy úplně blbej no ....je vidět, že pán je znalec ....

Odpovědět  |   | 
Colin  |  23. 01. 2018 22:02

to asi jo no ... opravdu ti to tvoje tvrzení o duševním zdraví nebudu vyvracet :)

Něco za volantem GCH mám najeto a jsem si věděmo jak předností auta, tak jeho nedostatky.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  22. 01. 2018 06:32

Jeep bez problemu -12%

Odpovědět  |   | 
Colin  |  22. 01. 2018 11:30

Vsak kdyz se podivate na cenikovou cenu Summitu s V6 dieselem a odectete tech vasich 12 %, tak jste na castce cca 1.6M, jak jsem psal ... VW proste dava vice z 2.0Mega na 1.6Mega take bez problemu.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  22. 01. 2018 16:26

Mne dava JEDINY zmysel hybridny Lexus RX 450h 4x4 od 1.6 do 2.3 miliona.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  23. 01. 2018 07:54

to asi ano.Ale maximalka 200km/hod je tristni

Odpovědět  |   | 
zdenyy  |  21. 01. 2018 12:09

Strašný kecy, celý článek vypadá jako kdyby nebylo jiné SUV a za lepší peníze. No jo, koho chleba papáš toho píseň zpívej ..... ALE AŽ TAKHLE????!!!

Odpovědět  |   | 
Tom  |  21. 01. 2018 20:33

tahle VW paranoia je asi neléčitelná

Odpovědět  |   | 
Kott02  |  22. 01. 2018 09:00

Dle článku jiné auto než vw neexistuje

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  21. 01. 2018 13:29

Mam jeep grand cherokee 3.1 tdi ok 104 kW ale dobry

Odpovědět  |   | 
Radek  |  21. 01. 2018 17:22

Krátce jsem vlastnil První Touareg W12 a bylo to dokonalé sveznení. Terénem to šlo jako nůž máslem. Hlubokým sněhem taky. A po dálnici ten motor byl brilantní. Údržba byla pohoda, ale měl jsem ho nový a jen 2 roky, pak šel do světa, takže ještě abych řešil servis.

Pro rýpaly, když byl tak úžasný, tak proč jsem ho dal do světa, do dneska to tak dělám, 2 roky a čus.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 01. 2018 18:54

Nejsem rýpala, ale generační obměna je většinou šest a i více let. Když byl tak úžasný, proč sis nekoupil znovu Touareg?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  21. 01. 2018 20:37

nevím proč tak neudělal on, ale tchán kupuje co pár let nové... má na to, baví ho to a chce zkoušet. Namátkou Honda Legend, MB SLK, A6 Allroad, X5 a aktuálně RR sport

Odpovědět  |   | 
Tom  |  21. 01. 2018 20:39

ještě jsem si vzpoměl na nějaký Jeep GC v benzínu a klasiku Passata.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 01. 2018 21:44

Má a nemá to logiku. Když to budu takto dělat, tak jedině s tím, že nástupce bude lepší, vědomě si nic horšího nekoupím, a pokud Touareg takto vychváli, tak to zrovna moc logiku nemá a proto to nezní zrovna důvěryhodně.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  22. 01. 2018 13:32

Proč bych se měl zuby nehty držet jednoho modelu jedné značky? Následovalo Cayenne S, to bylo také brilantní, ale opět šlo do světa po dvou letech, baví mě zkoušet ruzná auta.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 01. 2018 18:11

Takže příště bude Dacia Duster? Nic, dělám si legraci.
Pokud to je jak píšeš, tak potvrzuješ, že to má vzestupnou tendenci. A pokud tě baví různá auta, zkus napsat, kam chceš pokračovat, když vyčerpáš ty nejlepší. Docela nevěřem, že sklouzneš směrem k žertovné první větě.

Odpovědět  |   | 
Losos  |  22. 01. 2018 10:38

Někdo jezdí každý rok do Chorvatska, již 20 let. Někdo zase každý rok navšíví jiné místo.

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  21. 01. 2018 17:24

Mam taky jeep gck ale 5,2 to je ten spravnej motor...ale kdyby me nekdo nebidl vymenou to novy grandcheero s pentastarem...i s tim ropakem,tak bych mel asi tezky dilema :) ale kazdopadne radeji bezstarostny benzin, nez cekat kdy se vymrvej vstrikovace,turbo, dpf a jeste mit pochcanej koberecek v kufru od chcanek, kdyz nebudu mit pri dopnovani pevnou ruku :D

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  21. 01. 2018 23:46

To jo ja Musel s jeepem Do nafty. Doma po tatovi nic jineho Nebylo na jezdeni Do prace. Ale teoreticky i legislativne by tam mohl jit duramax 6.7 Diesel 440 k. A cena jen Motor prevodovka zalezi jety novy od 10 tis dolaru Az 30 tis. Prestavba cca sto tis kc a zkusenosti 60tis. To je Randale plus Plan off Road vybava 300 tis. Takze mega a jeep jakej neni

Odpovědět  |   | 
sumi  |  22. 01. 2018 10:12

S první generací VW Touareg jsme objeli celou Evropu , přes Francii . Portugalsko a Španělsko..
Tehdejší 5.0 TDI V10 313 k byla bomba , auto jelo skvěle..v terénu i po silnici.
Druhá generace mi přijde jěště lepší , technicky problémový diesel V10 nahradili menším s podobným výkonem.
Super SUV , pěkný článek !
Na novou generaci jsme zvědavý..

Odpovědět  |   | 
david  |  24. 01. 2018 10:43

no vlastním Trega RV '13, do provozu '14 a lítám s ním každý den, sem tam terén na horách a je to geniální auto. s autorem článku se maximálně stotožnuji a nemůžu se dočkat nového modelu, jelikož mě čeká obměna. Za ty 4 roky jsem s autem neměl jediný problém, funguje, jezdí svěle silnici i terén, kufr OK, spotřeba cca 10l, protože jezdím hlavně město, když s tím jezdí moje žena, tak spotřena razantně klesá. zkoušel jsem na víkend X5 biturbo a to byl mazec. Ale pro mě je to úplně jiná kategorie auta. sice jsem přepnul na totálního kokota, brzda plyn a užíval si to, tak bych to auto asi nechtěl. podvozek z jinýho světa, řazení neuvěřitelný, celkově jízdní vlastnosti fantastický, ale. nemá vzduch, takže si nemůžu hrát s podvozkem a když musím někdy objet zácpu směr benešov po poli a lesem, tak s Tregem rozhodně strach nemám, někde se škrábat pro off road režimu přes šutry a kmeny, ale s x5 bych do toho nešel. teď jsem s novým modelem jezdil na horách, a klobouk dolů, zasněžený kopce zvládá bravurně, ale tam to asi bude končit. takže autor mi přijde docela dost objektivní, protože moje zkušenost je stejná. a to jsem řídil všechno od Land Cruiseru, Jeepa, Pajera a podobně, ale to je proste míchání jablek s hruškama. takže kdo Trega má, určitě se pod článek podepíše. a cena? Listová cca 2mil. Dostal jsem slevu 500tis, takže jsem bez DPH na 1,2mil... no nekupto.

Odpovědět  |   | 
Pete  |  24. 01. 2018 20:09

S článkem souhlas co se týká charakteru auta, ale pro mě naprosto opačný závěr. To, co na autě autor oceňuje, to mi vyloženě vadí - infotainment tragicky zastaralý, obrovský, nemotorný auto, žádná zpětná vazba od volantu a podvozku, vysoká spotřeba, nuda. Do terénu, kde mu to docela jde ho nepotřebuju. Cena po slevě 1,7M. Podle mě dává smysl jen v případě, že někdo chce civilní auto do terénu, případně je schopen uvěřit tomu, že má v podstatě Cayenne za super peníze. V rodině máme téměř nového Tourega a X6 a pokud jedeme, tak vždy X6. Automatická volba.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 70 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A