Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

Eurohujer  |  21. 01. 2018 08:12

Ur4it2 v redakci predcil i toho lantcrujsera, je to preci skodavka, teda volkwagen

Odpovědět  |   | 
Tom  |  21. 01. 2018 20:32

i na trolling to chce mít něco v hlavě

Odpovědět  |   | 
Lacomme  |  21. 01. 2018 11:30

SUV s 3.0 V6 dieselem - nejak mi dava vetsi smysl Jeep GCH, ktery je za 1,5 mega v Summitu

Odpovědět  |   | 
Colin  |  21. 01. 2018 21:12

Ty auta ve stejný výbavě stojí cca stejně. Záleží jen na tom, který auto se ti líbí víc.

Jeep nedává moc velký slevý, kdežto VW jo. Takže Tourega v cenovce 2 mil. Kč koupíš za stejnou cenu jako toho Summita.

Odpovědět  |   | 
zdenyy  |  21. 01. 2018 21:26

To bych chtěl vidět tu výbavu a stejnou cenu, pokud vím tak testovaný Das Shit je za 2,4 m a Summit za 1,8 m beze slev. Výbava +- naprosto stejná .....

Odpovědět  |   | 
Colin  |  21. 01. 2018 22:15

Tak já přesně tyhle 2 auta někdě před 2 rokama konfiguroval, aby to právě mělo to stejný. Tenkrát to byla u Touaregu výbava Exclusive (myslím, že kolem 1.5-1.6 mega v základu) za dalších 400-500 tis Kč, jsem to dorovnal, aby to mělo to stejný co Jeep GCH ... ceníkovka skoro na korunu přesně 2 milionu, sleva prodejce 20 %.

Už přesně nevím ceníkovou cenu Jeepu GCH, ale po všech slevách skoro téměř 1.6 mega. Všechno to jsou ceny vč. DPH a pro kupujícího s IČ.

Bohužel nevýhoda Touaregu byla ta, že se mi zdál menčí, měl už AdBlue a adaptivní tempomat, ktere se nedal přepnout na klasický tempomat (aspoň to tvrdil prodejce). Jeep ani jednu tuhle necnost nemá a navíc vypadá drsně.

Bohužel zpracováním (plasty, atd.) se na Touareg nechytá. Jízdně je ale ok a i v terénu :) Poukaz na Jeep Academy jako bonus k nákupu byl super :)

Takže chápu, že neveříš, že tyhle dvě auta stojí reálně stejný peníze se stejnou výbavou, ale to je tvůj problém a všech pouze internetových kecálků, kteří nemají reálnou zkušenost. Bohužel.

Odpovědět  |   | 
zdenyy  |  22. 01. 2018 20:31

No když myslíš, že jsem kecálek a nevím, tak ti musím říct, že mám GCH 2015 a řešil jsem konfigurace všech konkurentů, jen tak pro informaci .....

Odpovědět  |   | 
Tom  |  22. 01. 2018 21:00

NO jasny, a ja zrovna pred rokem jen tak konfigurovla ferrari

Odpovědět  |   | 
Colin  |  23. 01. 2018 14:31

V tom případě bys musel vědět, že za +- stejné peníze máš jak Touarega tak GCH v obdobný výbavě, pokud mluvíme o Summitu ... a nebo je pak další možnost a to ta, žes neuměl usmlouvat cenu.

Nerozumím jen jedný věci, proč tedy haníš VW, ale z GCH děláš něco víc? Na GCH je vidět, že je to klasická amerika, všude tvrdý plasty, i když překrytý u Summitu kůži (která zejména na palubovce je nic moc). Menu v angličitě (mohli by se naučit to přeložit do češtiny). Jednoduchý čudlíky, multimediální systém je totožný skoro ve všech amerikách. Taky by mohli udělat jednou za několik let alespoň aktualizaci map a nahrát ta tam těm lidem do aut zdarma nebo za malý poplatek, ať tam nemaj tak starý mapy. Chtělo by to doladit i software u adaptivního tempomatu, aby auto samovolně nebrzdilo, když si myslí, že hrozí srážka, ale ona ani omylem nehrozí (ve městě se plný brzdy dají ještě přežít, ale na dálnici ve 130 je to špatný). GCH má bohužel pár takových necností, který ho celkem sráží. Ovšem v terénu je to o něčem jiným, tam jezdí super. Otázka je, jak často se do něj podívá a limitují ho běžné pneumatiky.

Nechtěl bych GCH nějak srážet, ale s Touaregem si nemají co vyčítat. Jsou to auta na podobné úrovni.

Odpovědět  |   | 
zdenyy  |  23. 01. 2018 19:07

no asi jsem tedy úplně blbej no ....je vidět, že pán je znalec ....

Odpovědět  |   | 
Colin  |  23. 01. 2018 22:02

to asi jo no ... opravdu ti to tvoje tvrzení o duševním zdraví nebudu vyvracet :)

Něco za volantem GCH mám najeto a jsem si věděmo jak předností auta, tak jeho nedostatky.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  22. 01. 2018 06:32

Jeep bez problemu -12%

Odpovědět  |   | 
Colin  |  22. 01. 2018 11:30

Vsak kdyz se podivate na cenikovou cenu Summitu s V6 dieselem a odectete tech vasich 12 %, tak jste na castce cca 1.6M, jak jsem psal ... VW proste dava vice z 2.0Mega na 1.6Mega take bez problemu.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  22. 01. 2018 16:26

Mne dava JEDINY zmysel hybridny Lexus RX 450h 4x4 od 1.6 do 2.3 miliona.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  23. 01. 2018 07:54

to asi ano.Ale maximalka 200km/hod je tristni

Odpovědět  |   | 
zdenyy  |  21. 01. 2018 12:09

Strašný kecy, celý článek vypadá jako kdyby nebylo jiné SUV a za lepší peníze. No jo, koho chleba papáš toho píseň zpívej ..... ALE AŽ TAKHLE????!!!

Odpovědět  |   | 
Tom  |  21. 01. 2018 20:33

tahle VW paranoia je asi neléčitelná

Odpovědět  |   | 
Kott02  |  22. 01. 2018 09:00

Dle článku jiné auto než vw neexistuje

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  21. 01. 2018 13:29

Mam jeep grand cherokee 3.1 tdi ok 104 kW ale dobry

Odpovědět  |   | 
Radek  |  21. 01. 2018 17:22

Krátce jsem vlastnil První Touareg W12 a bylo to dokonalé sveznení. Terénem to šlo jako nůž máslem. Hlubokým sněhem taky. A po dálnici ten motor byl brilantní. Údržba byla pohoda, ale měl jsem ho nový a jen 2 roky, pak šel do světa, takže ještě abych řešil servis.

Pro rýpaly, když byl tak úžasný, tak proč jsem ho dal do světa, do dneska to tak dělám, 2 roky a čus.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 01. 2018 18:54

Nejsem rýpala, ale generační obměna je většinou šest a i více let. Když byl tak úžasný, proč sis nekoupil znovu Touareg?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  21. 01. 2018 20:37

nevím proč tak neudělal on, ale tchán kupuje co pár let nové... má na to, baví ho to a chce zkoušet. Namátkou Honda Legend, MB SLK, A6 Allroad, X5 a aktuálně RR sport

Odpovědět  |   | 
Tom  |  21. 01. 2018 20:39

ještě jsem si vzpoměl na nějaký Jeep GC v benzínu a klasiku Passata.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 01. 2018 21:44

Má a nemá to logiku. Když to budu takto dělat, tak jedině s tím, že nástupce bude lepší, vědomě si nic horšího nekoupím, a pokud Touareg takto vychváli, tak to zrovna moc logiku nemá a proto to nezní zrovna důvěryhodně.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  22. 01. 2018 13:32

Proč bych se měl zuby nehty držet jednoho modelu jedné značky? Následovalo Cayenne S, to bylo také brilantní, ale opět šlo do světa po dvou letech, baví mě zkoušet ruzná auta.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 01. 2018 18:11

Takže příště bude Dacia Duster? Nic, dělám si legraci.
Pokud to je jak píšeš, tak potvrzuješ, že to má vzestupnou tendenci. A pokud tě baví různá auta, zkus napsat, kam chceš pokračovat, když vyčerpáš ty nejlepší. Docela nevěřem, že sklouzneš směrem k žertovné první větě.

Odpovědět  |   | 
Losos  |  22. 01. 2018 10:38

Někdo jezdí každý rok do Chorvatska, již 20 let. Někdo zase každý rok navšíví jiné místo.

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  21. 01. 2018 17:24

Mam taky jeep gck ale 5,2 to je ten spravnej motor...ale kdyby me nekdo nebidl vymenou to novy grandcheero s pentastarem...i s tim ropakem,tak bych mel asi tezky dilema :) ale kazdopadne radeji bezstarostny benzin, nez cekat kdy se vymrvej vstrikovace,turbo, dpf a jeste mit pochcanej koberecek v kufru od chcanek, kdyz nebudu mit pri dopnovani pevnou ruku :D

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  21. 01. 2018 23:46

To jo ja Musel s jeepem Do nafty. Doma po tatovi nic jineho Nebylo na jezdeni Do prace. Ale teoreticky i legislativne by tam mohl jit duramax 6.7 Diesel 440 k. A cena jen Motor prevodovka zalezi jety novy od 10 tis dolaru Az 30 tis. Prestavba cca sto tis kc a zkusenosti 60tis. To je Randale plus Plan off Road vybava 300 tis. Takze mega a jeep jakej neni

Odpovědět  |   | 
sumi  |  22. 01. 2018 10:12

S první generací VW Touareg jsme objeli celou Evropu , přes Francii . Portugalsko a Španělsko..
Tehdejší 5.0 TDI V10 313 k byla bomba , auto jelo skvěle..v terénu i po silnici.
Druhá generace mi přijde jěště lepší , technicky problémový diesel V10 nahradili menším s podobným výkonem.
Super SUV , pěkný článek !
Na novou generaci jsme zvědavý..

Odpovědět  |   | 
david  |  24. 01. 2018 10:43

no vlastním Trega RV '13, do provozu '14 a lítám s ním každý den, sem tam terén na horách a je to geniální auto. s autorem článku se maximálně stotožnuji a nemůžu se dočkat nového modelu, jelikož mě čeká obměna. Za ty 4 roky jsem s autem neměl jediný problém, funguje, jezdí svěle silnici i terén, kufr OK, spotřeba cca 10l, protože jezdím hlavně město, když s tím jezdí moje žena, tak spotřena razantně klesá. zkoušel jsem na víkend X5 biturbo a to byl mazec. Ale pro mě je to úplně jiná kategorie auta. sice jsem přepnul na totálního kokota, brzda plyn a užíval si to, tak bych to auto asi nechtěl. podvozek z jinýho světa, řazení neuvěřitelný, celkově jízdní vlastnosti fantastický, ale. nemá vzduch, takže si nemůžu hrát s podvozkem a když musím někdy objet zácpu směr benešov po poli a lesem, tak s Tregem rozhodně strach nemám, někde se škrábat pro off road režimu přes šutry a kmeny, ale s x5 bych do toho nešel. teď jsem s novým modelem jezdil na horách, a klobouk dolů, zasněžený kopce zvládá bravurně, ale tam to asi bude končit. takže autor mi přijde docela dost objektivní, protože moje zkušenost je stejná. a to jsem řídil všechno od Land Cruiseru, Jeepa, Pajera a podobně, ale to je proste míchání jablek s hruškama. takže kdo Trega má, určitě se pod článek podepíše. a cena? Listová cca 2mil. Dostal jsem slevu 500tis, takže jsem bez DPH na 1,2mil... no nekupto.

Odpovědět  |   | 
Pete  |  24. 01. 2018 20:09

S článkem souhlas co se týká charakteru auta, ale pro mě naprosto opačný závěr. To, co na autě autor oceňuje, to mi vyloženě vadí - infotainment tragicky zastaralý, obrovský, nemotorný auto, žádná zpětná vazba od volantu a podvozku, vysoká spotřeba, nuda. Do terénu, kde mu to docela jde ho nepotřebuju. Cena po slevě 1,7M. Podle mě dává smysl jen v případě, že někdo chce civilní auto do terénu, případně je schopen uvěřit tomu, že má v podstatě Cayenne za super peníze. V rodině máme téměř nového Tourega a X6 a pokud jedeme, tak vždy X6. Automatická volba.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 52 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 47 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 44 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A