Mám VW T-Roc 1,5tsi EVO 7 DSG a je super. spotřeba po městě 6-7,5l. Mimo město s přehledem kolem 5l. Živé auto, klidné nemám co vytknout. Obdivuju ty co píší své názory a v autě ani neseděli natož ho řídíli.
Úplná pravda t roc jazdí super
Zatímco koncern vyrobil dalšího spalovacího chcípáka co se bude super prodávat, tak má dízgejtovej VW šéfik Winterkorn v USA na krku žalobičku za podvody s emisema. Aspoň někde ty boží mlýny melou.Bývalý šéf VW Winterkorn byl kvůli emisím obviněn v USAhttps://www.tyden.cz/rubriky/byznys/byvaly-sef... ...
Ten motor mal byt R3.
Aby to genossen s tou světlou výškou nepřehnali. U crossoveru 161 mm :-) Trochu málo, ne?To je i pod limitem běžných starších osobáků. Š120 L = 170 mm, Moskvič 412 = 173 mm, VAZ 2101 = 175 mm. To i vzor VAZu, Fiat 124, na tom byl se 164 mm lépe, než tenhle crossover. https://www.youtube.com/watch... http://www.w353.cz/srovnaniws.html... https://cs.wikipedia.org/wiki/Moskvi%C4%8D_412... http://www.tomas-martinovsky.cz/lada_2101.html...
No, nezapomínej, že dnešní "běžná" auta mívají ještě méně. Clio IV má 120 mm, Mégane 145 mm, Golf 140 mm, Polo 102 mm... a tak dále.
Dobry postreh a toto vysvetluje oblubenost vsetkych moznych aut, ktore maju dostatocnu svetlu vysku. Ta rovnica dava vo vysledku vsetko mozne, co je zvysene a comu staci pohon 2k. Mne stacil doteraz takisto.
Az 15 litru na sto pod plynem 150 Koni nekde je chyba. Mel jsem Atmo trilitr 200 k pod plynem 13 litru.
To určite. Trojliter pod plynom tak cez 20, aj viac...
20 vezme ZIL (na rovine).
Na to si přišel kde ty inženýre
Kde? Na trackdays som jazdil napríklad na 968CS. Trojliter. Po vlastnej osi pod plynom cca 20, okruhy cez 30 ... Z3 coupé trojliter plus-mínus rovnako.
Tvé za to nejezdim ani se čtyřlitrovou V8. A to to rozhodně nešetřim.
dvouválec se spotřebou 20 let starého šestiválce a to ještě kdoví jestli. No nekupte to:-D
Rád sa poučím, ktorý 20 rokov starý trojliter jazdí v priemere za 7...
z kolegovho 300E-24 som to na okreske dal ale to som sa musel ovladat....
Jasně: Hitlerwagen - náskok díky technice :-D
Ja mam s T-Rocom 1.5 TSI nasledovnu skusenost: 1. Reakcie motora - pomoze ak ma auto volbu jazdnych rezimov, kde si cez rezim Sport alebo Individual vie vodic nastavit vyrazne zivsie reakcie motora (pripadne este otupenejsie v Eco rezime)2. Spotreba - to bolo velke prekvapenie, v Bratislave som dokazal jazdit v ramci mesta do prace a naspat (6 km cez mesto, nie obchvat) pri plynulej jazde za 5,9-6,0 litra, ak bola horsia premavka stale okolo 6,5 litra - pre mna naozaj pozitivne prekvapenieMimo meste a najma na dialnici spotreba nebola az taka zazracna, tam sa prejavuje vyssia stavba, odpor vzduchu a velke kolesa testovaneho auta ... Dialnica pri 140km tacho znamenala spotrebu okolo 7,2 litra, co nie je ale ale Golf by pri rovnakych podmienkach mal takmer o liter menej. Som velmi zvedavy na Golf s tymto motorom, vyzera ze bude naozaj super pomer vykon/spotreba - to mala uz aj doterajsia 1.4 TSI 140/150k v Golfe, no u 1.5 TSI bude asi este nizsia spotreba najma v meste3. Priestor - prakticky 1:1 s golfom hatchback, sedi sa samozrejme vyssie co je pre mnoho ludi pohodlnejsie
nebudte prekvapeni ak zistite ze 1.0TSi je lepsi.
Nějak jsem nepochopil proč by mělo být špatně když motor s maximem výkonu při 5000 otáčkách nad šest tisíc vadne.
Mně připadá, že pan Mihálik čeká, že tsi má být naladěno odspod, jako staré nafty a má mít výkonovou špičku jako staré atmo. Taková divná recenze.
Tak mi nepřipadá, že by v testu projevoval zrovna nadšení nad tímto motorem. Jinak přeplňovaný benzínový motor by měl dopřát jistou dávku pocitu silného zátahu z nízkých otáček, jinak by neměl pražádný smysl. A pokud jde o výkonovou špičku, tak tam samozřejmě u těchto motorů nemůže nikdo očekávat něco jako u atmosféry, ale asi by to nemělo mít až tak odevzdané chování, jak je popisováno.
Čo si predstavujete pod pojmom nízke otáčky. Tak cca 1200, alebo 1300? Lebo v týchto určite žiadny turbomotor z osobného auta nefunguje. Možno velkoobjem + kompresor.
Trochu od tebe hloupé a trochu odpověď přeženu, jak se rozjedeš s turbomotorem, když pod 1200 až 1300 otáček dle tebe nefunguje. To snad nepůjde ani nastartovat.
Volá sa to spojka. Preklzom umožní pohnúť sa. Učí sa to v autoškole.
To je sice pěkné, že znáš spojku, ale měl by sis popojít kousek vedle, stojíš si na vedení.Jak ti pomůže spojka u nefunkčního motoru "Lebo v týchto určite žiadny turbomotor z osobného auta nefunguje." ? :-))Nízké otáčky je relativní pojem a každý to má možná jinak, nebo chceš snad říci, že atmosféra zabírá stejně jako turbo?
Já měl na mysli, že první generace byla naladěna hodně odspod, možná až moc. Ve 1300 šlapala v pohodě. Naopak, se zvyšujícími otáčkami se logicky moc nedělo. U druhé generace to nastavili trošku výše. Z testu jsem nepochopil, zda je motor v nízkých otáčkách špatný nebo je zkrátka naladěn, aby se více točil a pan redaktor tomu nepřišel na chuť.
Ono to je tak, ze motor s jedným turbom ma to turbo buď malé, ktoré sa točí už pri nízkych otáčkach, alebo väčšie, ktoré funguje vo vyšších. To s tým menším je hore potom neefektívne, pretože má potom naplno otvorený obtokovy ventil a žerie. Preto sa SW obmedzia otáčky a priebeh sa podobá dizlovemu. Teda v skratke je to asi takto.
S vypínáním dvou válců:-D:-D no nic, aspoň bude co opravovat.
Auto se čtyřválcem které jezdí na válce dva a další dva zapne jen při vysoké zátěži je s prominutím zhovadilost, protože je to vlastně dvouválec.
Nepochopil jsem myšlenku, co je špatně na dvouvalci? Ja jsem měl R4 s vypinanim válců tři roky a vůbec neslo poznat, kdy auto jede na čtyři a kdy na dva válce.
Smiešny test. Ako za sociku, autocenzura funguje.Presstitutka sa boji na plnú hubu napísať, ze 1.5 tsi je horší ako pôvodná 1.4 tsi :-))Trápne, trápne, trápne.
Tohle auto je pro mě důkaz, jak je ve světě crossoverů a SUV všechno špatně. Motor se 110 kW, který se nechová jako motor se 110 kW. Auto s rozměry téměř Golfu a prostorností stěží Pola. Spotřeba nanejvýš průměrná, při téhle velikosti spíš příšerná (6,3 litru mimo město je u motoru s vypínáním válců úlet, to by mělo jezdit pod pět). Naopak cena šílená. A taky další důkaz, že 1,5 TSI je brutálně nepovedený motor.
A přitom jim zákazníci utrhají ruce... :-(
No kdyz se kouknu a projedu tim, co dela Ford, Subaru, Toyota, tak by to jeste slo.
Nějak to nevidím jako vhodnou omluvu pro naprosto nepovedenou kombinaci technologií.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.