Minitest VW T-Roc 1.5 TSI ACT: Sympatické vyhlídky, ale co realita?

36 komentářů

t-roc
2. června • 13:16

Mám VW T-Roc 1,5tsi EVO 7 DSG a je super. spotřeba po městě 6-7,5l. Mimo město s přehledem kolem 5l. Živé auto, klidné nemám co vytknout. Obdivuju ty co píší své názory a v autě ani neseděli natož ho řídíli.

Peťo
28. srpna • 15:04

Úplná pravda t roc jazdí super

Kuk Vykuk
4. května • 4:46

Zatímco koncern vyrobil dalšího spalovacího chcípáka co se bude super prodávat, tak má dízgejtovej VW šéfik Winterkorn v USA na krku žalobičku za podvody s emisema. Aspoň někde ty boží mlýny melou.Bývalý šéf VW Winterkorn byl kvůli emisím obviněn v USA
https://www.tyden.cz/rubriky/byznys/byvaly-sef... ...

Anti-automat
2. května • 18:50

Ten motor mal byt R3.

Klik
2. května • 13:21

Aby to genossen s tou světlou výškou nepřehnali. U crossoveru 161 mm :-) Trochu málo, ne?
To je i pod limitem běžných starších osobáků. Š120 L = 170 mm, Moskvič 412 = 173 mm, VAZ 2101 = 175 mm. To i vzor VAZu, Fiat 124, na tom byl se 164 mm lépe, než tenhle crossover.
https://www.youtube.com/watch...
http://www.w353.cz/srovnaniws.html...
https://cs.wikipedia.org/wiki/Moskvi%C4%8D_412...
http://www.tomas-martinovsky.cz/lada_2101.html...

mpolan
2. května • 17:38

No, nezapomínej, že dnešní "běžná" auta mívají ještě méně. Clio IV má 120 mm, Mégane 145 mm, Golf 140 mm, Polo 102 mm... a tak dále.

Anti-automat
2. května • 19:01

Dobry postreh a toto vysvetluje oblubenost vsetkych moznych aut, ktore maju dostatocnu svetlu vysku. Ta rovnica dava vo vysledku vsetko mozne, co je zvysene a comu staci pohon 2k. Mne stacil doteraz takisto.

Jirka
2. května • 8:24

Az 15 litru na sto pod plynem 150 Koni nekde je chyba. Mel jsem Atmo trilitr 200 k pod plynem 13 litru.

Peter
2. května • 14:10

To určite. Trojliter pod plynom tak cez 20, aj viac...

Anti-automat
2. května • 18:56

20 vezme ZIL (na rovine).

Mechanik
2. května • 17:16

Na to si přišel kde ty inženýre

Peter
2. května • 18:06

Kde? Na trackdays som jazdil napríklad na 968CS. Trojliter. Po vlastnej osi pod plynom cca 20, okruhy cez 30 ... Z3 coupé trojliter plus-mínus rovnako.

Mechanik
2. května • 19:24

Tvé za to nejezdim ani se čtyřlitrovou V8. A to to rozhodně nešetřim.

Neurotic
1. května • 23:07

dvouválec se spotřebou 20 let starého šestiválce a to ještě kdoví jestli. No nekupte to:-D

Peter
2. května • 18:07

Rád sa poučím, ktorý 20 rokov starý trojliter jazdí v priemere za 7...

Anti-automat
2. května • 18:55

z kolegovho 300E-24 som to na okreske dal ale to som sa musel ovladat....

Velkopřevor
2. května • 6:05

Jasně: Hitlerwagen - náskok díky technice :-D

quasimoto
1. května • 21:48

Ja mam s T-Rocom 1.5 TSI nasledovnu skusenost: 1. Reakcie motora - pomoze ak ma auto volbu jazdnych rezimov, kde si cez rezim Sport alebo Individual vie vodic nastavit vyrazne zivsie reakcie motora (pripadne este otupenejsie v Eco rezime)2. Spotreba - to bolo velke prekvapenie, v Bratislave som dokazal jazdit v ramci mesta do prace a naspat (6 km cez mesto, nie obchvat) pri plynulej jazde za 5,9-6,0 litra, ak bola horsia premavka stale okolo 6,5 litra - pre mna naozaj pozitivne prekvapenieMimo meste a najma na dialnici spotreba nebola az taka zazracna, tam sa prejavuje vyssia stavba, odpor vzduchu a velke kolesa testovaneho auta ... Dialnica pri 140km tacho znamenala spotrebu okolo 7,2 litra, co nie je ale ale Golf by pri rovnakych podmienkach mal takmer o liter menej. Som velmi zvedavy na Golf s tymto motorom, vyzera ze bude naozaj super pomer vykon/spotreba - to mala uz aj doterajsia 1.4 TSI 140/150k v Golfe, no u 1.5 TSI bude asi este nizsia spotreba najma v meste3. Priestor - prakticky 1:1 s golfom hatchback, sedi sa samozrejme vyssie co je pre mnoho ludi pohodlnejsie

Anti-automat
2. května • 18:54

nebudte prekvapeni ak zistite ze 1.0TSi je lepsi.

vana
1. května • 20:18

Nějak jsem nepochopil proč by mělo být špatně když motor s maximem výkonu při 5000 otáčkách nad šest tisíc vadne.

Aladin
1. května • 20:37

Mně připadá, že pan Mihálik čeká, že tsi má být naladěno odspod, jako staré nafty a má mít výkonovou špičku jako staré atmo. Taková divná recenze.

Mirek
1. května • 22:03

Tak mi nepřipadá, že by v testu projevoval zrovna nadšení nad tímto motorem. Jinak přeplňovaný benzínový motor by měl dopřát jistou dávku pocitu silného zátahu z nízkých otáček, jinak by neměl pražádný smysl. A pokud jde o výkonovou špičku, tak tam samozřejmě u těchto motorů nemůže nikdo očekávat něco jako u atmosféry, ale asi by to nemělo mít až tak odevzdané chování, jak je popisováno.

Peter
2. května • 8:44

Čo si predstavujete pod pojmom nízke otáčky. Tak cca 1200, alebo 1300? Lebo v týchto určite žiadny turbomotor z osobného auta nefunguje. Možno velkoobjem + kompresor.

Mirek
2. května • 11:26

Trochu od tebe hloupé a trochu odpověď přeženu, jak se rozjedeš s turbomotorem, když pod 1200 až 1300 otáček dle tebe nefunguje. To snad nepůjde ani nastartovat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Peter
2. května • 12:39

Volá sa to spojka. Preklzom umožní pohnúť sa. Učí sa to v autoškole.

Mirek
2. května • 19:51

To je sice pěkné, že znáš spojku, ale měl by sis popojít kousek vedle, stojíš si na vedení.
Jak ti pomůže spojka u nefunkčního motoru "Lebo v týchto určite žiadny turbomotor z osobného auta nefunguje." ? :-))Nízké otáčky je relativní pojem a každý to má možná jinak, nebo chceš snad říci, že atmosféra zabírá stejně jako turbo?

Aladin
2. května • 13:04

Já měl na mysli, že první generace byla naladěna hodně odspod, možná až moc. Ve 1300 šlapala v pohodě. Naopak, se zvyšujícími otáčkami se logicky moc nedělo. U druhé generace to nastavili trošku výše. Z testu jsem nepochopil, zda je motor v nízkých otáčkách špatný nebo je zkrátka naladěn, aby se více točil a pan redaktor tomu nepřišel na chuť.

Peter
2. května • 14:08

Ono to je tak, ze motor s jedným turbom ma to turbo buď malé, ktoré sa točí už pri nízkych otáčkach, alebo väčšie, ktoré funguje vo vyšších. To s tým menším je hore potom neefektívne, pretože má potom naplno otvorený obtokovy ventil a žerie. Preto sa SW obmedzia otáčky a priebeh sa podobá dizlovemu. Teda v skratke je to asi takto.

Mechanik
1. května • 20:16

S vypínáním dvou válců:-D:-D no nic, aspoň bude co opravovat.

Kaa
1. května • 20:11

Auto se čtyřválcem které jezdí na válce dva a další dva zapne jen při vysoké zátěži je s prominutím zhovadilost, protože je to vlastně dvouválec.

stealth01
2. května • 14:39

Nepochopil jsem myšlenku, co je špatně na dvouvalci? Ja jsem měl R4 s vypinanim válců tři roky a vůbec neslo poznat, kdy auto jede na čtyři a kdy na dva válce.

Znalec
1. května • 19:01

Smiešny test. Ako za sociku, autocenzura funguje.Presstitutka sa boji na plnú hubu napísať, ze 1.5 tsi je horší ako pôvodná 1.4 tsi :-))Trápne, trápne, trápne.

mpolan
1. května • 17:40

Tohle auto je pro mě důkaz, jak je ve světě crossoverů a SUV všechno špatně. Motor se 110 kW, který se nechová jako motor se 110 kW. Auto s rozměry téměř Golfu a prostorností stěží Pola. Spotřeba nanejvýš průměrná, při téhle velikosti spíš příšerná (6,3 litru mimo město je u motoru s vypínáním válců úlet, to by mělo jezdit pod pět). Naopak cena šílená. A taky další důkaz, že 1,5 TSI je brutálně nepovedený motor.

Marek71
3. května • 12:04

A přitom jim zákazníci utrhají ruce... :-(

Petr
1. května • 18:19

No kdyz se kouknu a projedu tim, co dela Ford, Subaru, Toyota, tak by to jeste slo.

mpolan
1. května • 19:02

Nějak to nevidím jako vhodnou omluvu pro naprosto nepovedenou kombinaci technologií.

Doporučujeme

Články odjinud