Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

Libor  |  07. 06. 2018 11:47

Super poctenicko,nesmirne zajimavy clanek o perfektnim a neokoukanem aute.Kez by tady bylo takovych kazdy den vic. Super prace a velka pochvala!

Odpovědět  |   | 
fero  |  07. 06. 2018 11:50

Prekvapil ma rozdiel udavaneho zrychlenia a nameraneho pre 1.5TSI. Je to manualnou prevodovkou? 150koni a 9.7 je dost. Nevravim ze ten udaj je smerodatny, dynamicke zrychlenie je dolezitejsie, ale je to zaujimave

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  07. 06. 2018 12:59

Řekl bych, že problém je převodovka, dsg se rozjede 100x stejně a 100x bude čas oscilovat o nějakou desetinku. Navíc se 4x4 není absolutně žádný problém s přenosem výkonu. S manuální převodovkou a navíc s předohrabem, kde trochu horší asfalt nebo gumy nebo obojí okamžitě znamená ztráty, se i dobrý řidič 100x stejně nerozjede a v nejlepším případě bude zrychlení oscilovat plus mínus sekunda.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  07. 06. 2018 13:16

"dsg se rozjede 100x stejně a 100x bude čas oscilovat o nějakou desetinku" To těžko tolik rozjezdů na plnej plyn to nevydrží

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  07. 06. 2018 15:20

Pokud posune redaktor volič převodovky do polohy S, tak se žádné váhání nekoná a benzínový motor je vytáčen bez jakéhokoli prodlení do otáček max, výkonu tj. na 5000 ot/min. Program řazení D tzv. důchodce má záměrně váhavější řazení. To je v pořádku, mezi programy je zřetelný rozdíl.

Odpovědět  |   | 
eda  |  07. 06. 2018 11:59

Jen tak mě napadá,jestli některý člen radakce autorevue někdy seděl v jiném,než koncernovém autě???Dost o tom pochybuji...Čistý PR web VAG.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  07. 06. 2018 15:11

Zalez šašku.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  07. 06. 2018 12:55

A jak vidím, bude obtížné soupeře od sebe odlišit, protože mají oba bílé kabáty.

Ale chapem, ze keby bolo jedno auto cervene, tazko by sa vysvetloval dalsi redakcny test.

Odpovědět  |   | 
aaabbbccc  |  07. 06. 2018 13:04

pri aute za 800 uz na plynovu vzperu kapoty za par stovak neostalo ?

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  07. 06. 2018 14:27

A kolikrát otvíráš kapotu? Já maximálně 2x měsíčně.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  07. 06. 2018 15:00

Tak často?

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  07. 06. 2018 15:17

1x na jaře a 1x na podzim, když dolévám ostřikovač.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  07. 06. 2018 17:04

Najezdím cca 10 tkm měsíčně. Dolívám vodu do ostřikovačů a občas kontrola oleje.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  07. 06. 2018 18:13

Tak to jo.

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  08. 06. 2018 11:44

Přesto se to dá přece udělat kulturně, než tam viklat nějakým šperhákem stejně jako u aut před 50 a více lety. Provozuji 2 auta, jedno se vzpěrami (letitý korejec), druhé bez (evropan), takže mám dost dobrou představu, co je to za zbytečný opruz (zvlášť když předešlý majitel s tím drátem moc neuměl a je od něj vymačkaná i kapota kolem, jak se mu asi nepovedlo zaháknout ten drát před zavřením kapoty).

PS: Navíc na vzpěrách je ta kapota více zdvižená než na té směšné kuří nožce...

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  08. 06. 2018 11:54

Teď ještě koukám, že koncern přeci jen provedl inovaci proti veteránům a umístil ten drát skoro doprostřed, aby ho člověk, když chce něco dělat v motoru, musel objímat! Jestli je stejně duchapřítomně navrženo celé auto, tak to teda upřímnou soustrast.

Odpovědět  |   | 
tom  |  07. 06. 2018 15:16

Je otázka, zda je to výhoda. Uz jsem viděl auta, u kterych byla plynová vzpěra po 7 letech unavena a nedržela kapotu. A pak taky případ v zimě, kdy vzpěra neudržela kapotu a ta pomalu klesla na hlavu manika snaziciho se připojit kabely k baterce...

Odpovědět  |   | 
Ca  |  07. 06. 2018 22:35

mam golfa 98 a vzpěra na kapotě funguje jako nová, zato na pátých dveřích podle počasí (zima, moc se nechce x teplo, vystřelí nahoru). u nových mám jen tyč a takových věci by se našlo, kde se šetří

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  08. 06. 2018 08:59

Minuly rok som predal Nissana Maximu r.v.1999 a vzpera, ako koniec koncov vsetko ostatne, fungovala ako za nova. Pre rypalov... auto bolo bez korozie ;)

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  08. 06. 2018 11:50

Také nesouhlasím, mám sice jen korejce z roku 2001, ale vzpěry kladou stále stejný (= velký) odpor.
Vzpěry na 5. dveřích bohužel musí zvedat o dost těžší břemeno a taky se otevírájí nepoměrně častěji než vepředu. Na Escortu jsem je měnil asi po 15 letech. Výměna snadná, polské vzpěry za stovku přežily auto, ale hold pro koncern je to příliš nákladná záležitost a raději budou otravovat své zákazníky.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  07. 06. 2018 15:25

Tak na první pohled je dražší ten s LED páskama v nárazníku a levnější ten s plastovýma krytkama...a hle.
Jinak obojí je to laciná plechovka pro převoz lidí..asi jako Kodiaq. A hromada chromu, vysoká cenovka ani bezchybný marketing VW na tom nic nezmění...neproporce posledních VW a Škodovek jsou do očí bijící.

Mimochodem..stály vedle sebe 2 červený CX-5ky jedna první generace, druhá nová generace.. no samozřejmě že to všichni lajci okolo mě tipli naopak

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  07. 06. 2018 15:53

Schválně - tipněte sio cenovku a třídu auta, který má tkovéhle dveře.
https://www.autorevue.cz/minitest-vw-t-roc-15-tsi-... ...

Odpovědět  |   | 
janek  |  07. 06. 2018 21:05

Zdar chlapi. Nic proti, ale nebylo uz KONECNE zahodno to tady prejmenovat na koncernrevue.cz??? Psaval to tady uz kdysi pan Kvicala, ja jsem se nad tim pochechtaval, ale vidim, ze ma sakra pravdu. Pokud mate koule, neni asi problem to udelat, ne?...Stejne o nicem jinym nepisete, tak proc se pretvarovat, kdyz Vase srdicka uz definitivne zakotvila v Mlade Boleslavi. No, rozmyslete to, ale nazev webu "autorevue.cz" je uz uplne mimo misu...

Odpovědět  |   | 
Jan ZIatoústý  |  07. 06. 2018 21:48

Hlavne ze u Micku a Lazanskych budou z almuzny VW bohate vanoce.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  08. 06. 2018 07:06

janku Zlatoústý kvíčalovský Velkopřevore, píše se zde na web Autoreveue nejenom o koncernu VW a o Škodě. To pozná každý a může si to zjistit jednoduchým spočítáním článků, které se mu zobrazí na obrazovce. Já jsem to už dvakrát jako argument provedl a uvedl v diskusi a stejně to nepomohlo. Co je též podstatné, to je to, že výrazně nevíce diskusních příspěvků se objevuje u článků o koncernu VW a Škody (produktech,...) a potom ještě něco málo o Hyundai. Je proto celkem logické, že redaktoři píší více a častěji o tom, co čtenáře více zajímá. A k tomu přejmenování - když se jmenuješ "janek", tak tě přece též nikdo nenutí abys psal jen jankoviny a naopak, pokud napíšeš něco o autech, tak aby ses přejmenoval třeba na autojanek. Pokud se ti to zde na Autorevue nelíbí, tak sem nechoď a neopruzuj. Zejména, když je to zadarmo a nemáš z toho žádnou potenciální škodu, že jsi dostal jinou službu, než jsi zaplatil.
Doufám, že tě a tobě podobné exoty opět Jan Míčka vymaže a bude opět klid.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  07. 06. 2018 21:51

To si vážně dělají u VW prdel? Za 800tis je RAV 4 nebo Honda CR-V.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  08. 06. 2018 07:10

Proč ne? Když se to někomu líbí a je ochoten zaplatit? Je to na každém, aby se rozhodl podle svého. Hllavně aby byl spokojen s autem, které si vybral a koupil.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  09. 06. 2018 12:49

To ano, ale vzdy sa mozeme smiat ludom, ktori aj napriek moznosti volby a dostupnosti informacii, kupia auto, v ktorom dostanu menej za viac penazi.

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  09. 06. 2018 16:07

Já jsem nedávno kupoval manželce auto, která strašně moc chtěla T-Roc. Pak jsme si ho prohlédli a bylo rozhodnuto. Kdyby za tu cenu VW nabídl skutečně hodnotné materiály, asi by nám už T-Roc stál v garáži. Nakonec jsme raději objednali faceliftovanou Mazdu CX-3. Sice je to auto o něco menší, ale výrazně levnější a navíc bude s automatem a AWD. Nedávno od T-Roca i Karoqa vycouval kolega v práci právě kvůli lacinému interiéru. Takže si myslím, že lidé se zajímají a vybírají s rozumem. :)

Odpovědět  |   | 
Pete1  |  11. 06. 2018 07:26

No vidíš, sú ľudia, čo musia otáčať korunu a pozerať na pomer cena/veľkosť. A potom sú ľudia, čo si za 35 tisíc € kúpia mrňavé Mini. Lebo chcú.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  11. 06. 2018 10:51

A o tom to je. Koupí si zkrátka to, co se jim líbí - co zrovna chtějí a je to. Proč se takovým lidem vysmívat, to nechápu. Spíše by měli zdejší "diskutující jedinci" těmto lidem "závidět" možnost nakupovat auto s použitím jen tohoto výběrového parametru. Oni si tito lidé mohou totiž za pár měsíců koupit znovu jiné auto, které se jim bude zrovna líbit a budou ho chtít a peníze neřeší. Jo, a rozhodně tito jedinci nenavštěvují "diskuse" Autorevue, ve kterých se toho opravdu podstatného a rozumného dozví málo - viz. třeba "příspěvky" zlatoústé velkoprevorské Kvíčaly ("vystupující" i pod jinými jmény)...
Jen malá poznámka na závěr - Já jsem sem na Autorevue vstoupil před lety jen díky tomu, že jedna kolegyně z práce se rozhodla koupit nové auto a zjistila prý nějaké "dobré" "názory" v diskusi na webu Autorevue... Když jsem sem nahlédl, tak tehdy zde zrovna "exceloval" "expert" Zelí s názory o zaostalých USA a jejich trhu s auty, se "zajímavými" názory o kvalitě a spolehlivosti a pod. Poněkud se už Zelí "normalizovalo"... Ale "řádí" zde zase jiní "exoti".
Nahlédnutím do zdejších "diskusí" na Autorevue jsem potkat lidi (a jejich názory a "myšlení"), se kterými jsem se před tím nikdy nesetkal, což mi pomohlo v komunikaci s některými obchodními klienty - abych mohl úspěšně jednat. (Je zajímavé, kdo všechno se může dnes dostat k velkým penězům a s jakými "informacemi" a názory někteří "exoti" pracují a na co "slyší"... Člověk se potom musí přizpůsobit...kšeft je kšeft. Proč jim něco vymlouvat, že? Oni rádi slyší jen to, co chtějí slyšet...)

Odpovědět  |   | 
Josef  |  11. 06. 2018 12:05

Jo, ještě doplním, jak to třeba vypadá s "odborností" a se "zkušenostmi" některých zdejších odborníků. Zmiňovaný "odborník" Zelí zde opět potvrdil své praktické zkušenosti s autem vyjádřením v diskusi v jiné větvi k tomuto článku k četnosti otevírání kapoty auta.
Zelí | 07. 06. 2018 15:17
1x na jaře a 1x na podzim, když dolévám ostřikovač.
(jen poznámka - hladinu oleje patrně nekotroluje vůbec, protože toho asi najezdí tak málo, že jediná kontrola oleje stačí při jeho výměně. Nebo ho jeho tatínek pustí k autu 2x ročně na jaře a na podzim s jediným úkolem, aby vyměnil náplň v ostřikovači - letní/zimní směs...)
To samozřejmě vysvětluje jeho "názory"... Jsou zde v diskusích ale daleko větší "odborníci"...

Odpovědět  |   | 

To zrychlenie namerane u 1,5TSI z 0-100km/h je preklep alebo real? Udavane 8,4s a namerane 9,7s??? Alebo je to len dan za manual a menej schopneho sofera?

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 08. 06. 2018 06:31

3GT

Odpovědět  |   | 
řidič  |  09. 06. 2018 07:30

T-Ŕoc je zvednuté Polo za cenu Pasatu

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 06. 2018 09:02

Ale budeš s ním nejvíc cool a to se počítá.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  09. 06. 2018 12:50

Zejmena na Litomericku...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 30 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 152 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 85 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A