cez 1,3 tony je strastne vela na take auto , ja mam mercedes w205 2014 benzin manual rwd a ma 1395kg a to ma 4,7metra
Na denní používání a rychlé předjetí to polo bude stačit.Kolik z vás jezdí fakt ostře nebo na okruh??Motor 2l 162kw mám a je super jak na spotřebu tak mezi 2-7t.ot funguje byť nemá výkonnostní špičku.
Jak píšeš, stačit bude. Ale konkrétně pro mě je této kategorii, výbavě a ceně s tím co v něm zůstalo nezajímavej.
Cena právě že super když G Gti s lepší výbavou o ranec dražší.Nové clio se mi fakt líbí.Nejsilnější 1.3 manuál s 150koňmi a bral bych.
A čo, že má dvojliter? Fiesta s trojvalcom je rýchlejšia a je s ňou aj väčšia zábava.
Tímto krokem mi udělali čáru přes rozpočet, páč jsem ho chtěl na podzim objednat. Tím pádem to bude o třídu větší Ceed GT, páč 3 válce (Fiesta ST) a automat (Clio RS) mi nesmí do baráku.
Swift sport by nestacil? ;-)
R: Ne a to hned z několika důvodů. Tím hlavním důvodem je cena. Za 480.000,- to auto nedává absolutně smysl. Dalším důvodem je vzhled, který je pro mě neskousnutelný. A posledním důvodem je samotný motor a celkový výkon (spíš nevýkon) auta.
Ale zároveň je to poslední opravdový hot-hatch. Za mne určitě ne Polo, budou se tomu jen protáčet kolečka za každé příležitosti, v zatáčkách bude pomalé protože je to celkem vysoké a nemá to samosvor.
Nejdříve se projeď, strašně rád mám tyhle moudra
Twan: SSS nebyl nikdy HH.
točivá atmosféra, výborný podvozek, lehké jako celek a karoserie hatchbacku...co víc si přát? a 103kw na těch 970kg stačí. Tak co chybí? Navíc v minulosti byl Swift GT který trochu utíkal konkurenci (když se odstranil omezovač otáček a dávalo to přes 100kw z té malinké 1.3 TwinCam...
Twan: Co víc si přát? Udělat krok dopředu a ne dozadu. SSS 2019 má jízdní výkony jako moje 10 let stará Corsa GSi 1.6T s váhou 1250 kg! Navíc jsou zde i další důvody o kterých jsem ti už psal (cena, vzhled).
"SS 2019 má jízdní výkony jako moje 10 let stará Corsa GSi 1.6T s váhou 1250 kg!"Nejvetší prdel je, že všichní basní o tom, jak je štvou těžké přemotorované bestie a jak je nutné se vrátit ke kořenům...k lehkým mrštným autům.....no a když to někdo vyrobí, tak je to slabý."Za 480.000,- to auto nedává absolutně smysl."A vysázet 700 litrů za testované Polo je ok?....Mně to přijde stejná kategorie "nesmyslnosti"
666: Cena testovaného Pola je mi u zádele, já bych ho objednal za ceníkových 530.000,- a ani o korunu víc. To auto má už v základní výbavě vše, co potřebuju. A ohledně toho lehkého a mrštného auta. No, bohužel, tady Suzuki promarnilo šanci. Auto sice lehké je, ale když to celé zazdím slabým motorem, tak je to celé k ničemu. A přitom stačilo tak málo, trochu víc "přifouknout" tu 1.4T na +/- 140 kW a vypálit tak rybník všem ve třídě.
"A přitom stačilo tak málo, trochu víc "přifouknout" tu 1.4T na +/- 140 kW a vypálit tak rybník všem ve třídě."Což by bylo opět za jiné peníze...."No, bohužel, tady Suzuki promarnilo šanci."Prodeje nic takové nenaznačují. Prostě chtěli postavit mrštné hravé auto s nějakou cílovou částkou.
Shimi nevie o com pise, corsa gsi nebola nikdy auto co nejak normalne jazdilo, mizerny podvozok a k tomu priserne silny motor, tj nieco na zabitie aka SM vozitko... mat z 1.4 140kw to by bez samosvoru s 970kg bolo nepouzitelne, takze uz by to nebolo LACNE auto a to sa nebavime o brzdach, diskoch tj aj sirka gum a pod... uplne zbytocne, swift je myslim presne taky aky ma byt a aky boli aj predchdcovia, akurat vymenil charakter motora... co bude pasovat dnesnym turbo vodicom a ma stale vybornu spotrebu...
Můj názor je, že cokoliv od VW už nemá duši, ani nemůže. Člověk který krotil Winterkorna odstoupil a od té doby je to jenom šeď a nuda aby náhodou profit nebyl menší než být může. Winterkorn je prostě cifršpion který neví o autech nic a zdařile vetuje cokoliv. Všechno postaví jen na oko...třeba Golf R mohl být po boku Eva a Imprezy ale není, protože by se na tom tolik nevydělalo a můžou do toho nacpat 500 koní ale stejně nikdy nebude tak dobrý...
Jen jestli by po tom citelnem prifouknuti nemuseli Japonci pridat i filtr pevnych castic...
2 litr v této třídě je něčím ojedinělým. Kdo chce, může snadno dále ladit. Ale v této podobě by měl hooodně vydržet a stačit to jistě bude. Jen toho manuálu je fakt škoda. Do takových aut se fakt hodí, je to pak radost, když se manuál povede. Navíc je s ním auto o něco lehčí.
A čim je ojediněly ? Tim "byl" už předchozi 1.8TSI a přesto obě motorizace jsou nemastne neslane a ničim nevyčnivaji narozdil od takoveho třivalcoveho 1.5EB ve fiestě, kde tento motor pěkně podtruhuje hodhetčovskou charakteristiku ST. Na druhou staranu je fakt, že Polo GTI neni HH a je akorat tak solidni GT a k němu tak nějak ty "ojediněle velkoobjemove bestie" sedi.
U kategorie malých aut se nedá mluvit o GT. GT je tak od střední třídy výš.
A co to tedy je ? Takovy CH. Menzel po testu Pola GTI, řekl, že tohle auto si značek GTI rozhodně nezaslouži ostatně stejně tak jako jeho předchudce a nechape, když se podiva na prodeje, že se takove auto prodava jak obyčejny chleba.
podle objednávek tedy kupující rozhodli co chcou.
žiši, i 1,5 bi-turbo by s tím zacvičilo. No ale v koncernu se holt nechce...Manual forever ....
Za zvednutou zadni nozicku palec nahoru! :)
Tak snad dostanou rozum u Renaultu a nové Clio RS dá po vzoru většího bráchy zákazníkovi na výběr?B-]
A co treba Subaru BRZ/ GT86? Nebo Nissan Z370 jsou sice o chlup drazsi, ale...
gt86 z370 su uplne ina kategoria ako tazke predky fwd auta ...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.