Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

29 komentářů

OnlyTruth
28. června • 17:46

cez 1,3 tony je strastne vela na take auto , ja mam mercedes w205 2014 benzin manual rwd a ma 1395kg a to ma 4,7metra

Michal
27. června • 7:28

Na denní používání a rychlé předjetí to polo bude stačit.Kolik z vás jezdí fakt ostře nebo na okruh??Motor 2l 162kw mám a je super jak na spotřebu tak mezi 2-7t.ot funguje byť nemá výkonnostní špičku.

ACE
27. června • 12:57

Jak píšeš, stačit bude. Ale konkrétně pro mě je této kategorii, výbavě a ceně s tím co v něm zůstalo nezajímavej.

Michal
27. června • 14:02

Cena právě že super když G Gti s lepší výbavou o ranec dražší.Nové clio se mi fakt líbí.Nejsilnější 1.3 manuál s 150koňmi a bral bych.

Norbert
26. června • 20:14

A čo, že má dvojliter? Fiesta s trojvalcom je rýchlejšia a je s ňou aj väčšia zábava.

Shimi
26. června • 12:34

Tímto krokem mi udělali čáru přes rozpočet, páč jsem ho chtěl na podzim objednat. Tím pádem to bude o třídu větší Ceed GT, páč 3 válce (Fiesta ST) a automat (Clio RS) mi nesmí do baráku.

R
26. června • 14:44

Swift sport by nestacil? ;-)

Shimi
26. června • 15:10

R: Ne a to hned z několika důvodů. Tím hlavním důvodem je cena. Za 480.000,- to auto nedává absolutně smysl. Dalším důvodem je vzhled, který je pro mě neskousnutelný. A posledním důvodem je samotný motor a celkový výkon (spíš nevýkon) auta.

Twan
26. června • 19:06

Ale zároveň je to poslední opravdový hot-hatch. Za mne určitě ne Polo, budou se tomu jen protáčet kolečka za každé příležitosti, v zatáčkách bude pomalé protože je to celkem vysoké a nemá to samosvor.

xxx
21. července • 10:33

Nejdříve se projeď, strašně rád mám tyhle moudra

Shimi
26. června • 19:33

Twan: SSS nebyl nikdy HH.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Twan
27. června • 11:28

točivá atmosféra, výborný podvozek, lehké jako celek a karoserie hatchbacku...co víc si přát? a 103kw na těch 970kg stačí. Tak co chybí? Navíc v minulosti byl Swift GT který trochu utíkal konkurenci (když se odstranil omezovač otáček a dávalo to přes 100kw z té malinké 1.3 TwinCam...

Shimi
27. června • 12:27

Twan: Co víc si přát? Udělat krok dopředu a ne dozadu. SSS 2019 má jízdní výkony jako moje 10 let stará Corsa GSi 1.6T s váhou 1250 kg! Navíc jsou zde i další důvody o kterých jsem ti už psal (cena, vzhled).

666
27. června • 23:26

"SS 2019 má jízdní výkony jako moje 10 let stará Corsa GSi 1.6T s váhou 1250 kg!"
Nejvetší prdel je, že všichní basní o tom, jak je štvou těžké přemotorované bestie a jak je nutné se vrátit ke kořenům...k lehkým mrštným autům.....no a když to někdo vyrobí, tak je to slabý."Za 480.000,- to auto nedává absolutně smysl."
A vysázet 700 litrů za testované Polo je ok?....Mně to přijde stejná kategorie "nesmyslnosti"

Shimi
28. června • 6:40

666: Cena testovaného Pola je mi u zádele, já bych ho objednal za ceníkových 530.000,- a ani o korunu víc. To auto má už v základní výbavě vše, co potřebuju. A ohledně toho lehkého a mrštného auta. No, bohužel, tady Suzuki promarnilo šanci. Auto sice lehké je, ale když to celé zazdím slabým motorem, tak je to celé k ničemu. A přitom stačilo tak málo, trochu víc "přifouknout" tu 1.4T na +/- 140 kW a vypálit tak rybník všem ve třídě.

666
29. června • 12:04

"A přitom stačilo tak málo, trochu víc "přifouknout" tu 1.4T na +/- 140 kW a vypálit tak rybník všem ve třídě."
Což by bylo opět za jiné peníze...."No, bohužel, tady Suzuki promarnilo šanci."
Prodeje nic takové nenaznačují. Prostě chtěli postavit mrštné hravé auto s nějakou cílovou částkou.

lamal_SK
2. července • 12:31

Shimi nevie o com pise, corsa gsi nebola nikdy auto co nejak normalne jazdilo, mizerny podvozok a k tomu priserne silny motor, tj nieco na zabitie aka SM vozitko... mat z 1.4 140kw to by bez samosvoru s 970kg bolo nepouzitelne, takze uz by to nebolo LACNE auto a to sa nebavime o brzdach, diskoch tj aj sirka gum a pod... uplne zbytocne, swift je myslim presne taky aky ma byt a aky boli aj predchdcovia, akurat vymenil charakter motora... co bude pasovat dnesnym turbo vodicom a ma stale vybornu spotrebu...

Twan
1. července • 13:42

Můj názor je, že cokoliv od VW už nemá duši, ani nemůže. Člověk který krotil Winterkorna odstoupil a od té doby je to jenom šeď a nuda aby náhodou profit nebyl menší než být může. Winterkorn je prostě cifršpion který neví o autech nic a zdařile vetuje cokoliv. Všechno postaví jen na oko...třeba Golf R mohl být po boku Eva a Imprezy ale není, protože by se na tom tolik nevydělalo a můžou do toho nacpat 500 koní ale stejně nikdy nebude tak dobrý...

bzzz
28. června • 6:58

Jen jestli by po tom citelnem prifouknuti nemuseli Japonci pridat i filtr pevnych castic...

Sir CHerokee
26. června • 11:55

2 litr v této třídě je něčím ojedinělým. Kdo chce, může snadno dále ladit. Ale v této podobě by měl hooodně vydržet a stačit to jistě bude. Jen toho manuálu je fakt škoda. Do takových aut se fakt hodí, je to pak radost, když se manuál povede. Navíc je s ním auto o něco lehčí.

praptak
26. června • 20:28

A čim je ojediněly ? Tim "byl" už předchozi 1.8TSI a přesto obě motorizace jsou nemastne neslane a ničim nevyčnivaji narozdil od takoveho třivalcoveho 1.5EB ve fiestě, kde tento motor pěkně podtruhuje hodhetčovskou charakteristiku ST. Na druhou staranu je fakt, že Polo GTI neni HH a je akorat tak solidni GT a k němu tak nějak ty "ojediněle velkoobjemove bestie" sedi.

a
27. června • 13:42

U kategorie malých aut se nedá mluvit o GT. GT je tak od střední třídy výš.

praptak
28. června • 12:04

A co to tedy je ? Takovy CH. Menzel po testu Pola GTI, řekl, že tohle auto si značek GTI rozhodně nezaslouži ostatně stejně tak jako jeho předchudce a nechape, když se podiva na prodeje, že se takove auto prodava jak obyčejny chleba.

petr r. (petrumr)
25. června • 21:05

podle objednávek tedy kupující rozhodli co chcou.

Lord Owl
25. června • 20:42

žiši, i 1,5 bi-turbo by s tím zacvičilo. No ale v koncernu se holt nechce...
Manual forever ....

Jean
25. června • 20:12

Za zvednutou zadni nozicku palec nahoru! :)

TVL
25. června • 18:55

Tak snad dostanou rozum u Renaultu a nové Clio RS dá po vzoru většího bráchy zákazníkovi na výběr?B-]

Houmeless
28. června • 21:03

A co treba Subaru BRZ/ GT86? Nebo Nissan Z370 jsou sice o chlup drazsi, ale...

OnlyTruth
30. června • 14:48

gt86 z370 su uplne ina kategoria ako tazke predky fwd auta ...

Doporučujeme

Články odjinud