Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

TVL  |  25. 06. 2019 18:55

Tak snad dostanou rozum u Renaultu a nové Clio RS dá po vzoru většího bráchy zákazníkovi na výběr?

Odpovědět  |   | 
Houmeless  |  28. 06. 2019 21:03

A co treba Subaru BRZ/ GT86? Nebo Nissan Z370 jsou sice o chlup drazsi, ale...

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  30. 06. 2019 14:48

gt86 z370 su uplne ina kategoria ako tazke predky fwd auta ...

Odpovědět  |   | 
Jean  |  25. 06. 2019 20:12

Za zvednutou zadni nozicku palec nahoru! :)

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  25. 06. 2019 20:42

žiši, i 1,5 bi-turbo by s tím zacvičilo. No ale v koncernu se holt nechce...
Manual forever ....

Odpovědět  |   | 

podle objednávek tedy kupující rozhodli co chcou.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  26. 06. 2019 11:55

2 litr v této třídě je něčím ojedinělým. Kdo chce, může snadno dále ladit. Ale v této podobě by měl hooodně vydržet a stačit to jistě bude. Jen toho manuálu je fakt škoda. Do takových aut se fakt hodí, je to pak radost, když se manuál povede. Navíc je s ním auto o něco lehčí.

Odpovědět  |   | 
praptak  |  26. 06. 2019 20:28

A čim je ojediněly ? Tim "byl" už předchozi 1.8TSI a přesto obě motorizace jsou nemastne neslane a ničim nevyčnivaji narozdil od takoveho třivalcoveho 1.5EB ve fiestě, kde tento motor pěkně podtruhuje hodhetčovskou charakteristiku ST. Na druhou staranu je fakt, že Polo GTI neni HH a je akorat tak solidni GT a k němu tak nějak ty "ojediněle velkoobjemove bestie" sedi.

Odpovědět  |   | 
a  |  27. 06. 2019 13:42

U kategorie malých aut se nedá mluvit o GT. GT je tak od střední třídy výš.

Odpovědět  |   | 
praptak  |  28. 06. 2019 12:04

A co to tedy je ? Takovy CH. Menzel po testu Pola GTI, řekl, že tohle auto si značek GTI rozhodně nezaslouži ostatně stejně tak jako jeho předchudce a nechape, když se podiva na prodeje, že se takove auto prodava jak obyčejny chleba.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  26. 06. 2019 12:34

Tímto krokem mi udělali čáru přes rozpočet, páč jsem ho chtěl na podzim objednat. Tím pádem to bude o třídu větší Ceed GT, páč 3 válce (Fiesta ST) a automat (Clio RS) mi nesmí do baráku.

Odpovědět  |   | 
R  |  26. 06. 2019 14:44

Swift sport by nestacil?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  26. 06. 2019 15:10

R: Ne a to hned z několika důvodů. Tím hlavním důvodem je cena. Za 480.000,- to auto nedává absolutně smysl. Dalším důvodem je vzhled, který je pro mě neskousnutelný. A posledním důvodem je samotný motor a celkový výkon (spíš nevýkon) auta.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  26. 06. 2019 19:06

Ale zároveň je to poslední opravdový hot-hatch. Za mne určitě ne Polo, budou se tomu jen protáčet kolečka za každé příležitosti, v zatáčkách bude pomalé protože je to celkem vysoké a nemá to samosvor.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  26. 06. 2019 19:33

Twan: SSS nebyl nikdy HH.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  27. 06. 2019 11:28

točivá atmosféra, výborný podvozek, lehké jako celek a karoserie hatchbacku...co víc si přát? a 103kw na těch 970kg stačí. Tak co chybí? Navíc v minulosti byl Swift GT který trochu utíkal konkurenci (když se odstranil omezovač otáček a dávalo to přes 100kw z té malinké 1.3 TwinCam...

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  27. 06. 2019 12:27

Twan: Co víc si přát? Udělat krok dopředu a ne dozadu. SSS 2019 má jízdní výkony jako moje 10 let stará Corsa GSi 1.6T s váhou 1250 kg! Navíc jsou zde i další důvody o kterých jsem ti už psal (cena, vzhled).

Odpovědět  |   | 
666  |  27. 06. 2019 23:26

"SS 2019 má jízdní výkony jako moje 10 let stará Corsa GSi 1.6T s váhou 1250 kg!"
Nejvetší prdel je, že všichní basní o tom, jak je štvou těžké přemotorované bestie a jak je nutné se vrátit ke kořenům...k lehkým mrštným autům.....no a když to někdo vyrobí, tak je to slabý.

"Za 480.000,- to auto nedává absolutně smysl."
A vysázet 700 litrů za testované Polo je ok?....Mně to přijde stejná kategorie "nesmyslnosti"

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  28. 06. 2019 06:40

666: Cena testovaného Pola je mi u zádele, já bych ho objednal za ceníkových 530.000,- a ani o korunu víc. To auto má už v základní výbavě vše, co potřebuju. A ohledně toho lehkého a mrštného auta. No, bohužel, tady Suzuki promarnilo šanci. Auto sice lehké je, ale když to celé zazdím slabým motorem, tak je to celé k ničemu. A přitom stačilo tak málo, trochu víc "přifouknout" tu 1.4T na +/- 140 kW a vypálit tak rybník všem ve třídě.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 06. 2019 06:58

Jen jestli by po tom citelnem prifouknuti nemuseli Japonci pridat i filtr pevnych castic...

Odpovědět  |   | 
666  |  29. 06. 2019 12:04

"A přitom stačilo tak málo, trochu víc "přifouknout" tu 1.4T na +/- 140 kW a vypálit tak rybník všem ve třídě."
Což by bylo opět za jiné peníze....

"No, bohužel, tady Suzuki promarnilo šanci."
Prodeje nic takové nenaznačují. Prostě chtěli postavit mrštné hravé auto s nějakou cílovou částkou.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  01. 07. 2019 13:42

Můj názor je, že cokoliv od VW už nemá duši, ani nemůže. Člověk který krotil Winterkorna odstoupil a od té doby je to jenom šeď a nuda aby náhodou profit nebyl menší než být může. Winterkorn je prostě cifršpion který neví o autech nic a zdařile vetuje cokoliv. Všechno postaví jen na oko...třeba Golf R mohl být po boku Eva a Imprezy ale není, protože by se na tom tolik nevydělalo a můžou do toho nacpat 500 koní ale stejně nikdy nebude tak dobrý...

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  02. 07. 2019 12:31

Shimi nevie o com pise, corsa gsi nebola nikdy auto co nejak normalne jazdilo, mizerny podvozok a k tomu priserne silny motor, tj nieco na zabitie aka SM vozitko... mat z 1.4 140kw to by bez samosvoru s 970kg bolo nepouzitelne, takze uz by to nebolo LACNE auto a to sa nebavime o brzdach, diskoch tj aj sirka gum a pod... uplne zbytocne, swift je myslim presne taky aky ma byt a aky boli aj predchdcovia, akurat vymenil charakter motora... co bude pasovat dnesnym turbo vodicom a ma stale vybornu spotrebu...

Odpovědět  |   | 
xxx  |  21. 07. 2019 10:33

Nejdříve se projeď, strašně rád mám tyhle moudra

Odpovědět  |   | 
Norbert  |  26. 06. 2019 20:14

A čo, že má dvojliter? Fiesta s trojvalcom je rýchlejšia a je s ňou aj väčšia zábava.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  27. 06. 2019 07:28

Na denní používání a rychlé předjetí to polo bude stačit.Kolik z vás jezdí fakt ostře nebo na okruh??Motor 2l 162kw mám a je super jak na spotřebu tak mezi 2-7t.ot funguje byť nemá výkonnostní špičku.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  27. 06. 2019 12:57

Jak píšeš, stačit bude. Ale konkrétně pro mě je této kategorii, výbavě a ceně s tím co v něm zůstalo nezajímavej.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  27. 06. 2019 14:02

Cena právě že super když G Gti s lepší výbavou o ranec dražší.Nové clio se mi fakt líbí.Nejsilnější 1.3 manuál s 150koňmi a bral bych.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  28. 06. 2019 17:46

cez 1,3 tony je strastne vela na take auto , ja mam mercedes w205 2014 benzin manual rwd a ma 1395kg a to ma 4,7metra

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

12.  7.  2020 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 47 N/A
Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 50 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A