Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

TVL  |  25. 06. 2019 18:55

Tak snad dostanou rozum u Renaultu a nové Clio RS dá po vzoru většího bráchy zákazníkovi na výběr?

Odpovědět  |   | 
Houmeless  |  28. 06. 2019 21:03

A co treba Subaru BRZ/ GT86? Nebo Nissan Z370 jsou sice o chlup drazsi, ale...

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  30. 06. 2019 14:48

gt86 z370 su uplne ina kategoria ako tazke predky fwd auta ...

Odpovědět  |   | 
Jean  |  25. 06. 2019 20:12

Za zvednutou zadni nozicku palec nahoru! :)

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  25. 06. 2019 20:42

žiši, i 1,5 bi-turbo by s tím zacvičilo. No ale v koncernu se holt nechce...
Manual forever ....

Odpovědět  |   | 

podle objednávek tedy kupující rozhodli co chcou.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  26. 06. 2019 11:55

2 litr v této třídě je něčím ojedinělým. Kdo chce, může snadno dále ladit. Ale v této podobě by měl hooodně vydržet a stačit to jistě bude. Jen toho manuálu je fakt škoda. Do takových aut se fakt hodí, je to pak radost, když se manuál povede. Navíc je s ním auto o něco lehčí.

Odpovědět  |   | 
praptak  |  26. 06. 2019 20:28

A čim je ojediněly ? Tim "byl" už předchozi 1.8TSI a přesto obě motorizace jsou nemastne neslane a ničim nevyčnivaji narozdil od takoveho třivalcoveho 1.5EB ve fiestě, kde tento motor pěkně podtruhuje hodhetčovskou charakteristiku ST. Na druhou staranu je fakt, že Polo GTI neni HH a je akorat tak solidni GT a k němu tak nějak ty "ojediněle velkoobjemove bestie" sedi.

Odpovědět  |   | 
a  |  27. 06. 2019 13:42

U kategorie malých aut se nedá mluvit o GT. GT je tak od střední třídy výš.

Odpovědět  |   | 
praptak  |  28. 06. 2019 12:04

A co to tedy je ? Takovy CH. Menzel po testu Pola GTI, řekl, že tohle auto si značek GTI rozhodně nezaslouži ostatně stejně tak jako jeho předchudce a nechape, když se podiva na prodeje, že se takove auto prodava jak obyčejny chleba.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  26. 06. 2019 12:34

Tímto krokem mi udělali čáru přes rozpočet, páč jsem ho chtěl na podzim objednat. Tím pádem to bude o třídu větší Ceed GT, páč 3 válce (Fiesta ST) a automat (Clio RS) mi nesmí do baráku.

Odpovědět  |   | 
R  |  26. 06. 2019 14:44

Swift sport by nestacil?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  26. 06. 2019 15:10

R: Ne a to hned z několika důvodů. Tím hlavním důvodem je cena. Za 480.000,- to auto nedává absolutně smysl. Dalším důvodem je vzhled, který je pro mě neskousnutelný. A posledním důvodem je samotný motor a celkový výkon (spíš nevýkon) auta.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  26. 06. 2019 19:06

Ale zároveň je to poslední opravdový hot-hatch. Za mne určitě ne Polo, budou se tomu jen protáčet kolečka za každé příležitosti, v zatáčkách bude pomalé protože je to celkem vysoké a nemá to samosvor.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  26. 06. 2019 19:33

Twan: SSS nebyl nikdy HH.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  27. 06. 2019 11:28

točivá atmosféra, výborný podvozek, lehké jako celek a karoserie hatchbacku...co víc si přát? a 103kw na těch 970kg stačí. Tak co chybí? Navíc v minulosti byl Swift GT který trochu utíkal konkurenci (když se odstranil omezovač otáček a dávalo to přes 100kw z té malinké 1.3 TwinCam...

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  27. 06. 2019 12:27

Twan: Co víc si přát? Udělat krok dopředu a ne dozadu. SSS 2019 má jízdní výkony jako moje 10 let stará Corsa GSi 1.6T s váhou 1250 kg! Navíc jsou zde i další důvody o kterých jsem ti už psal (cena, vzhled).

Odpovědět  |   | 
666  |  27. 06. 2019 23:26

"SS 2019 má jízdní výkony jako moje 10 let stará Corsa GSi 1.6T s váhou 1250 kg!"
Nejvetší prdel je, že všichní basní o tom, jak je štvou těžké přemotorované bestie a jak je nutné se vrátit ke kořenům...k lehkým mrštným autům.....no a když to někdo vyrobí, tak je to slabý.

"Za 480.000,- to auto nedává absolutně smysl."
A vysázet 700 litrů za testované Polo je ok?....Mně to přijde stejná kategorie "nesmyslnosti"

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  28. 06. 2019 06:40

666: Cena testovaného Pola je mi u zádele, já bych ho objednal za ceníkových 530.000,- a ani o korunu víc. To auto má už v základní výbavě vše, co potřebuju. A ohledně toho lehkého a mrštného auta. No, bohužel, tady Suzuki promarnilo šanci. Auto sice lehké je, ale když to celé zazdím slabým motorem, tak je to celé k ničemu. A přitom stačilo tak málo, trochu víc "přifouknout" tu 1.4T na +/- 140 kW a vypálit tak rybník všem ve třídě.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 06. 2019 06:58

Jen jestli by po tom citelnem prifouknuti nemuseli Japonci pridat i filtr pevnych castic...

Odpovědět  |   | 
666  |  29. 06. 2019 12:04

"A přitom stačilo tak málo, trochu víc "přifouknout" tu 1.4T na +/- 140 kW a vypálit tak rybník všem ve třídě."
Což by bylo opět za jiné peníze....

"No, bohužel, tady Suzuki promarnilo šanci."
Prodeje nic takové nenaznačují. Prostě chtěli postavit mrštné hravé auto s nějakou cílovou částkou.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  01. 07. 2019 13:42

Můj názor je, že cokoliv od VW už nemá duši, ani nemůže. Člověk který krotil Winterkorna odstoupil a od té doby je to jenom šeď a nuda aby náhodou profit nebyl menší než být může. Winterkorn je prostě cifršpion který neví o autech nic a zdařile vetuje cokoliv. Všechno postaví jen na oko...třeba Golf R mohl být po boku Eva a Imprezy ale není, protože by se na tom tolik nevydělalo a můžou do toho nacpat 500 koní ale stejně nikdy nebude tak dobrý...

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  02. 07. 2019 12:31

Shimi nevie o com pise, corsa gsi nebola nikdy auto co nejak normalne jazdilo, mizerny podvozok a k tomu priserne silny motor, tj nieco na zabitie aka SM vozitko... mat z 1.4 140kw to by bez samosvoru s 970kg bolo nepouzitelne, takze uz by to nebolo LACNE auto a to sa nebavime o brzdach, diskoch tj aj sirka gum a pod... uplne zbytocne, swift je myslim presne taky aky ma byt a aky boli aj predchdcovia, akurat vymenil charakter motora... co bude pasovat dnesnym turbo vodicom a ma stale vybornu spotrebu...

Odpovědět  |   | 
xxx  |  21. 07. 2019 10:33

Nejdříve se projeď, strašně rád mám tyhle moudra

Odpovědět  |   | 
Norbert  |  26. 06. 2019 20:14

A čo, že má dvojliter? Fiesta s trojvalcom je rýchlejšia a je s ňou aj väčšia zábava.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  27. 06. 2019 07:28

Na denní používání a rychlé předjetí to polo bude stačit.Kolik z vás jezdí fakt ostře nebo na okruh??Motor 2l 162kw mám a je super jak na spotřebu tak mezi 2-7t.ot funguje byť nemá výkonnostní špičku.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  27. 06. 2019 12:57

Jak píšeš, stačit bude. Ale konkrétně pro mě je této kategorii, výbavě a ceně s tím co v něm zůstalo nezajímavej.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  27. 06. 2019 14:02

Cena právě že super když G Gti s lepší výbavou o ranec dražší.Nové clio se mi fakt líbí.Nejsilnější 1.3 manuál s 150koňmi a bral bych.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  28. 06. 2019 17:46

cez 1,3 tony je strastne vela na take auto , ja mam mercedes w205 2014 benzin manual rwd a ma 1395kg a to ma 4,7metra

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A