Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

TVL  |  25. 06. 2019 18:55

Tak snad dostanou rozum u Renaultu a nové Clio RS dá po vzoru většího bráchy zákazníkovi na výběr?

Odpovědět  |   | 
Houmeless  |  28. 06. 2019 21:03

A co treba Subaru BRZ/ GT86? Nebo Nissan Z370 jsou sice o chlup drazsi, ale...

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  30. 06. 2019 14:48

gt86 z370 su uplne ina kategoria ako tazke predky fwd auta ...

Odpovědět  |   | 
Jean  |  25. 06. 2019 20:12

Za zvednutou zadni nozicku palec nahoru! :)

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  25. 06. 2019 20:42

žiši, i 1,5 bi-turbo by s tím zacvičilo. No ale v koncernu se holt nechce...
Manual forever ....

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  25. 06. 2019 21:05

podle objednávek tedy kupující rozhodli co chcou.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  26. 06. 2019 11:55

2 litr v této třídě je něčím ojedinělým. Kdo chce, může snadno dále ladit. Ale v této podobě by měl hooodně vydržet a stačit to jistě bude. Jen toho manuálu je fakt škoda. Do takových aut se fakt hodí, je to pak radost, když se manuál povede. Navíc je s ním auto o něco lehčí.

Odpovědět  |   | 
praptak  |  26. 06. 2019 20:28

A čim je ojediněly ? Tim "byl" už předchozi 1.8TSI a přesto obě motorizace jsou nemastne neslane a ničim nevyčnivaji narozdil od takoveho třivalcoveho 1.5EB ve fiestě, kde tento motor pěkně podtruhuje hodhetčovskou charakteristiku ST. Na druhou staranu je fakt, že Polo GTI neni HH a je akorat tak solidni GT a k němu tak nějak ty "ojediněle velkoobjemove bestie" sedi.

Odpovědět  |   | 
a  |  27. 06. 2019 13:42

U kategorie malých aut se nedá mluvit o GT. GT je tak od střední třídy výš.

Odpovědět  |   | 
praptak  |  28. 06. 2019 12:04

A co to tedy je ? Takovy CH. Menzel po testu Pola GTI, řekl, že tohle auto si značek GTI rozhodně nezaslouži ostatně stejně tak jako jeho předchudce a nechape, když se podiva na prodeje, že se takove auto prodava jak obyčejny chleba.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  26. 06. 2019 12:34

Tímto krokem mi udělali čáru přes rozpočet, páč jsem ho chtěl na podzim objednat. Tím pádem to bude o třídu větší Ceed GT, páč 3 válce (Fiesta ST) a automat (Clio RS) mi nesmí do baráku.

Odpovědět  |   | 
R  |  26. 06. 2019 14:44

Swift sport by nestacil?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  26. 06. 2019 15:10

R: Ne a to hned z několika důvodů. Tím hlavním důvodem je cena. Za 480.000,- to auto nedává absolutně smysl. Dalším důvodem je vzhled, který je pro mě neskousnutelný. A posledním důvodem je samotný motor a celkový výkon (spíš nevýkon) auta.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  26. 06. 2019 19:06

Ale zároveň je to poslední opravdový hot-hatch. Za mne určitě ne Polo, budou se tomu jen protáčet kolečka za každé příležitosti, v zatáčkách bude pomalé protože je to celkem vysoké a nemá to samosvor.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  26. 06. 2019 19:33

Twan: SSS nebyl nikdy HH.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  27. 06. 2019 11:28

točivá atmosféra, výborný podvozek, lehké jako celek a karoserie hatchbacku...co víc si přát? a 103kw na těch 970kg stačí. Tak co chybí? Navíc v minulosti byl Swift GT který trochu utíkal konkurenci (když se odstranil omezovač otáček a dávalo to přes 100kw z té malinké 1.3 TwinCam...

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  27. 06. 2019 12:27

Twan: Co víc si přát? Udělat krok dopředu a ne dozadu. SSS 2019 má jízdní výkony jako moje 10 let stará Corsa GSi 1.6T s váhou 1250 kg! Navíc jsou zde i další důvody o kterých jsem ti už psal (cena, vzhled).

Odpovědět  |   | 
666  |  27. 06. 2019 23:26

"SS 2019 má jízdní výkony jako moje 10 let stará Corsa GSi 1.6T s váhou 1250 kg!"
Nejvetší prdel je, že všichní basní o tom, jak je štvou těžké přemotorované bestie a jak je nutné se vrátit ke kořenům...k lehkým mrštným autům.....no a když to někdo vyrobí, tak je to slabý.

"Za 480.000,- to auto nedává absolutně smysl."
A vysázet 700 litrů za testované Polo je ok?....Mně to přijde stejná kategorie "nesmyslnosti"

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  28. 06. 2019 06:40

666: Cena testovaného Pola je mi u zádele, já bych ho objednal za ceníkových 530.000,- a ani o korunu víc. To auto má už v základní výbavě vše, co potřebuju. A ohledně toho lehkého a mrštného auta. No, bohužel, tady Suzuki promarnilo šanci. Auto sice lehké je, ale když to celé zazdím slabým motorem, tak je to celé k ničemu. A přitom stačilo tak málo, trochu víc "přifouknout" tu 1.4T na +/- 140 kW a vypálit tak rybník všem ve třídě.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 06. 2019 06:58

Jen jestli by po tom citelnem prifouknuti nemuseli Japonci pridat i filtr pevnych castic...

Odpovědět  |   | 
666  |  29. 06. 2019 12:04

"A přitom stačilo tak málo, trochu víc "přifouknout" tu 1.4T na +/- 140 kW a vypálit tak rybník všem ve třídě."
Což by bylo opět za jiné peníze....

"No, bohužel, tady Suzuki promarnilo šanci."
Prodeje nic takové nenaznačují. Prostě chtěli postavit mrštné hravé auto s nějakou cílovou částkou.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  01. 07. 2019 13:42

Můj názor je, že cokoliv od VW už nemá duši, ani nemůže. Člověk který krotil Winterkorna odstoupil a od té doby je to jenom šeď a nuda aby náhodou profit nebyl menší než být může. Winterkorn je prostě cifršpion který neví o autech nic a zdařile vetuje cokoliv. Všechno postaví jen na oko...třeba Golf R mohl být po boku Eva a Imprezy ale není, protože by se na tom tolik nevydělalo a můžou do toho nacpat 500 koní ale stejně nikdy nebude tak dobrý...

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  02. 07. 2019 12:31

Shimi nevie o com pise, corsa gsi nebola nikdy auto co nejak normalne jazdilo, mizerny podvozok a k tomu priserne silny motor, tj nieco na zabitie aka SM vozitko... mat z 1.4 140kw to by bez samosvoru s 970kg bolo nepouzitelne, takze uz by to nebolo LACNE auto a to sa nebavime o brzdach, diskoch tj aj sirka gum a pod... uplne zbytocne, swift je myslim presne taky aky ma byt a aky boli aj predchdcovia, akurat vymenil charakter motora... co bude pasovat dnesnym turbo vodicom a ma stale vybornu spotrebu...

Odpovědět  |   | 
xxx  |  21. 07. 2019 10:33

Nejdříve se projeď, strašně rád mám tyhle moudra

Odpovědět  |   | 
Norbert  |  26. 06. 2019 20:14

A čo, že má dvojliter? Fiesta s trojvalcom je rýchlejšia a je s ňou aj väčšia zábava.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  27. 06. 2019 07:28

Na denní používání a rychlé předjetí to polo bude stačit.Kolik z vás jezdí fakt ostře nebo na okruh??Motor 2l 162kw mám a je super jak na spotřebu tak mezi 2-7t.ot funguje byť nemá výkonnostní špičku.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  27. 06. 2019 12:57

Jak píšeš, stačit bude. Ale konkrétně pro mě je této kategorii, výbavě a ceně s tím co v něm zůstalo nezajímavej.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  27. 06. 2019 14:02

Cena právě že super když G Gti s lepší výbavou o ranec dražší.Nové clio se mi fakt líbí.Nejsilnější 1.3 manuál s 150koňmi a bral bych.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  28. 06. 2019 17:46

cez 1,3 tony je strastne vela na take auto , ja mam mercedes w205 2014 benzin manual rwd a ma 1395kg a to ma 4,7metra

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

dnes | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 68 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A