Minitest VW Golf GTI Performance: Odpověď na většinu otázek

14 komentářů

trader-krakra
26. prosince • 11:11

Todle auto mě zajímá obecně.
Honda Civic TypeR se poněkud odklonil jinam a ke všemu je to hnusný.
Focus RS je drahej, Peugeota ani omylem, Hyundai neznám.

jouda
28. prosince • 17:17

Zkus Cupru. Je hezčí než GTI, rychlejší a levnější, zbytek je cca stejný.

Saman
25. prosince • 19:19

I30N , zatim od recenzentu sama chvala, jak na okruhu tak hlavne na okreskach, prvni velke testy s timhle autem budou hodne zajimave, holt ma oklikou geny M diky svim tvurcum, a je videt ze to ze dostali tvurci volne ruce prineslo ovoce :-)

Provo
25. prosince • 19:34

Velké testy již proběhly, je to dobré auto, ale na špičku třídy (CTR, GTI) to nestačí.
http://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/britain... ...

Creator
13. ledna • 16:45

Golf GTI Performance na i30N nestačí, není v žádném případě jejím konkurentem. i30 je minimálně o level výš:
https://www.garaz.cz/magazin/garaz-tv/3005010-... ...

Shimi
25. prosince • 21:20

Provo: O tom jestli stačí či nestačí rozhodne jen a pouze zákazník, respektive majitel, a ne subjektivní hodnocení čtyřech testerů. Představ si, že CTR může vypadnout z výběru díky takové "prkotině" jakou je design. Jak už jsem tu jednou psal, nemá smysl řešit stačí/nestačí nebo nejlepší/nejhorší. Takhle rovnice jednoduše nemá řešení. A nejvtipnější je na tom to, že tuto rovnici řeší především internetoví bychaři a plakátoví kovbojové, kteří si ta auta v reálu nikdy nepořídí.

Provo
25. prosince • 22:30

Já jsem pouze reagoval na nadhozené testování těch aut a dal jsem výsledek těch testů. O tom, že ve finále rozhodnou zákazníci hlasováním svých peněženek a výsledné prodeje není žádného sporu. Na 99% je vítěz jasný, Golf má v této třídě takovou dominanci, že kdokoliv nemá v dohledné době šanci sesadit jej z trůnu.

Thomas
25. prosince • 13:48

Chtělo by to porovnávat objektivněji, a co možno nejpodobnější auta. Proč neporovnat toto auto s Hyundai i20 N ovšem v provedení Performance, který má za podobnou, avšak nižší cenu vyšší výkon, lepší zrychlení, výrazně lepší jízdní vlastnosti a je zábavnější?
Že by to fanouškům značky VW způsobilo nějaké trauma, kdyby zjistili, že Hyundai má pravděpodobně nejlepší HH současnosti?;-)

Shimi
25. prosince • 19:28

Trochu tě opravím, je to i30 N. A taková menší úvaha. Řešit u aut všeobecně něco jako "nejlepší" je ve své podstatě nesmysl, protože každý máme jiné preference.

Thomas
26. prosince • 7:54

Děkuji za opravu, samo, že i30 N ;-)

pacho
24. prosince • 13:53

no dať o 10t€ viac oproti R-ku a 6t€, oproti GTi, tak nie ďakujem neprosím.

Tom
24. prosince • 10:10

Ale golf GTI uz davno neni ostry hatchback, ale presne jak bylo na zacatku zmineno, je to univerzal, pokud clovek nema na dve auta a chce neco rychlejsiho. Pak je GTI jedna z moznych voleb, kdy se clovek nemusi bat, na kterem retarderu necha pulku auta, jako treba u typeR.
Ale HH u golfa je uz pouze R a i to je trochu kompromis pro denni pouziti.

Karel.
24. prosince • 11:22

No já bych řekl, že ostrý hatch musí mít i to denní použití a být univerzální, jinak ztrácí smysl. Pokud je postavený jenom na okruh, tak je to nesmysl, protože na okruh se hodí daleko lépe jiné koncepce (motor uprostřed nebo vpředu podél a pohon zadních nebo všech kol) než hatchback a to zvláště v předohrabu jako zde testované GTI, kde koncepce s motorem vpředu napříč a pohonem předních kol má pro okruhové nasazení své jasné a nepřekročitelné limity jak v oblasti maxima přenášeného výkonu tak i ve vyvážení v oblouku. Když mám dost peněz na druhé auto pro zábavu, tak je jasná volba Cayman, 4C nebo dnes možná Alpina nebo v případě movitějších jezdců cokoliv silnějšího (911, R8, 488, Huracan). Kupovat si jako druhé auto pro zábavu sebeostřejší předohrab mi přijde jako místo štangle uheráku koupit metrák sekané. Ale každý je svého štěstí strůjcem a každý nechť si koupí cokoliv podle svého gusta.

tom
24. prosince • 12:49

Tak s tim zcela souhlasím, nicméně dost lidi to vidi opačně. Kdyz jsem pred pul rokem vybiral auto, tak jsem taky skončil u cupry st. Dost místa pro rodinu, na lyze a pro manželku ideal pohon všech kol a občas se s tim da take zařadit, aniž by me auto nejak výrazně omezovalo v denním pouziti.

Doporučujeme

Články odjinud