V6 super.. Bohužel nabízí jen 2 značky.. Ale co se týče teréních schopností tohoto vozidla, tak je to nejhorší v kategorii Pick-up Mid-size.. To si třeba Hilux či Ranger v terénu namaže V6 Amaroka na chleba. Amarok je pro mě limuzína na velkých kolech s ambicí něco odvézt.. Na tvrdou práci bych si zvolil toho Hiluxe.. Nezničitelné auto..
´´než jediný přímý konkurent od Niss… pardon, Renau… vlastně Mercedesu´´to co je za stupidny komentar autora ? o com je ´´koncern´´ ? objektivita nulova = profesionalita nulova, to pisal niekto z VW tento prihriaty oslavny clanok ?odpad
Musím se mu smát.....hahaha.prej král...Děláte si prdel?
Na autě je podstatné rozlišení displeje a neschopnost 3D zobrazení..... :-D
Protoze auto jiz nahrazuje sexualniho partnera...:-D
Bohužel se i z tohoto serveru stává bezmezný obdivovatel koncernových Das Shitů. No prostě kdo platí ten jede .....:-/
Na asfaltě určitě, pro dlouhodobý pobyt mimo asfalt bych se nebránil Hiluxce nebo Rangeru, ale všechno jsou to pěkná auta.
Novy Hilux i Ranger u nas tusim jen V4.
Ale na tahání pořádné zátěže na kouli také dobré...;-)
Tohle je "poctivé" řešení pro jedince, kteří potřebují tahat těžké přívěsy (koně, jachty, závodní auta,...). Před pár dny zde byla diskuse o hybridní Hondě CRV a jejím "nedostatku", možnosti tahat pouze 750 kg přívěs. S tímhle Amarokem bych se nebál táhnout něco těžkého i mimo silnice v obtížnějším terénu a neměl bych obavy, že bych zůstal někde "viset".Kolik lidí ale potřebuje tahat takové těžké přívěsy? Zejména by mne zajímalo, kolik zdejších "diskutérů", kteří "rozebírají" hmotnostní limity tažených břemen, má opravdu reálnou potřebu tahat dvou a více tunové přívěsy a kteří zde jen tak "kibicují" nad "nedostatky" aut ve zdejších "testech"...;-)
No pokud to CR-V budeš chápat jako auto pro holky na vožení dětí do školky, tak těch 750 kg nevadí, protože takové auto přívěsy netahá. Pokud ovšem budeš CR-V vnímat jako SUV, tak 750 kg je výsměch, to i malá auta utáhnou více a u SUV se solidní tažné vlastnosti předpokládají a patří k charakteristice vozů SUV.
Tak me ta vase diskuse na tema, kolik muze vazit vlek u hybrid SUV auta zaujala... tak jsem koukl na moje oblibene Mitsubishi a ejhle.... PHEV Outlander muze mit brzdeny vlek 1500 kg, obycejny Outlander v benzinu 1600, nafta 2000. Takze i zde je hybrid snizen, ale jen o 100 kg.
Podíval jsem "p" se ještě jednou na tu RAV4 a zjistil jsem, že hybridní 4kolka utáhne 1 650 kg přívěs. Takže o 150 kg více než tvoje micina. Ale "R" bude stejně nespokojen konstrukční nedokonalostí RAV4, protože mu bude chybět propastných 350 kg do 2 tun...:-) A to je hotové neštěstí, protože snížení o 350 kg je mnohem víc jak 100 kg....:-)) Ta tvoje micina to má také od "R" sečtené, protože je také konstručně nedokonalá...:-))
Milý "p", jenže "R" chce hybridní SUV s 2000 kg a ne s pouhými 1500 kg, které považuje za "konstrukčně nedokonalé"...;-)
Poardon, to "R" mělo být ".x.". (kdo si to má pamatovat...)
:-)) Pokud to "budu chápat" podle toho co vidím na silnicích a na parkovištích a v okolí, kde bydlím a pracuji, tak minimálně polovina SUV nemá vůbec tažné zařízení namontováno (jo a platí to i pro ostatní auta ostatních kategorií, nejenom pro SUV). A potom ta auta, včetně SUV, která vidím něco tahat, tak jde v naprostém většině případů o "vozíky", na kterých je naložen nějaký nábytek, elektrický spotřebič (pračka, chladnička, sporák apod.), míchačka, nějaký drobný stavební meteriál a pod, což se určitě vejde i do toho limitu 750 kg. A když vidím pořádný přívěs se 2 koňma nebo s pořádnou jachtou, tak jde většinou o něco velkého jako ten Amarok nebo Touareq nebo něco z kategorie Ford Tranzit, Citroen Jumper apod.Co je ovšem vidět v létě na tažném zařízení nejčastěji, tak jsou to nosiče s kolama, a proto těch 750 kg musí v pohodě "statisticky" stačit. :-)Na závěr "diskutére" ti připomenu zásadní argument, a to je to, že normálně uvažující člověk vybírá auto podle toho co potřebuje, jaké má požadavky a ne podle nějakých scestných "charakteristik vozů SUV". Zkrátka - buď auto vyhovuje tomu, co po něm požaduji (a potřebuji) nebo kupuji jiné. A požadovat po hybridní Hondě CRV, aby tahala 2 tuny, to napadne akorát magora.:-) Každý kdo tahá za autem přívěs se 2 koňma, tak rozhodně ví, co to znamená a volí odpovídající tažné auto. "Leštěnky" SUV nevolí, i když podle papírů mohou tahat skoro 2 tuny.
1. většina SUV má dnes tažné výklopné, takže poznáš prd jestli jej má nebo nemá.2. každý kdo tahá koně nemá na Touarega za 2-3 mega a takoví musí do nějakého středního SUV a i od něj očekávají alespoň nějaké standardní tažné schopnosti. To, že CRV je v tomto směru velmi omezené, stejně jako svými schopnostmi v terénu jej řadí spíše mezi MPV, toť vše. Nikomu nebráním aby si koupil co mu vyhovuje. Jenom je hloupé, že Honda v reklamách deklaruje CR-V jako SUV, protože je to módní a přitom je to daleko spíše prostorné MPV.
"Diskutére" .x., Jirka X zareagoval rychleji s těmi sklopnými tažnými zařízeními, a proto to nebudu dále rozebírat. Kategorie SUV mne nezajímá, a proto jsem nakoukl do nabídkových katalogů SUV, jak to s tou "zátěží" ve skutečnosti je.Podíval jsem se na představitele oblíbeného SUV za "rozumnou" cenu Toyotu RAV - nejvíc toho uveze na kouli 2000kg a stejně tak 2000kg uveze i to CRV. Pokud se podívám na hybridní verze, tak RAV uveze 800 kg a diskutované CRV 750 kg. Pokud do RAVky si někdo nechá zamontovat "nožní ovládání" zavazadelníku, tak to nejde volit s tažným zařízením. Čili kompromisy a volby výběru. (Je vidět, že spíše "omezené" jsou tvoje "diskutérské" znalosti, než tebou zmíněné "velmi omezené schopnosti CRV".)Příště, než budeš .x. ("diskutére") něco psát, tak si předem zjisti, jak tomu ve skutečnosti všechno je. A rozebírat s tebou to, co znamená převážet koně, to opravdu nemá smysl. Zeptej se nějakého "koňáka" z tvého okolí, co dokáží 2 koníci v přívěsu, když jsou poněkud "nervózní" a jak se potom v takovém okamžiku hodí pořádně těžké velké tažné auto (proto jsem vzpomínal třeba toho velkého dlouhého Forda Tranzita s hmotností přes 3 tuny...).
Rav4 hybrid ve 4x4 utáhne 1 650 kg
2 kone jsem tahal i za starym Scorpiem a slo to....taky starym Galaxym jsme jezdili na zavody do Vidne (vozik a 2 sportovni kone se vejdou do 2000kg). Takze ne kazdy musi mit pokud na to nema pickup apod. Kdyz ctu tady ty chytrolinske reci nekterych tak je mi na bliti B-]
:-)) MIlý R, čekal jsem, že se možná někdo ozve s tímto "logickým argumentem". Ty 2 koně totiž do Vídně z Brna po asfaltce určitě odveze i ta hybridní Honda CRV. Nebo stačí se podívat třeba na D1, kolik toho odvezou na přívěsech Rumuni a také "to jde"... Občas, když je zastaví policajti, tak se též nestačí divit, co jde na přívěsu taženém malým a lehkým autem odvézt... Nebo se stačí podívat "kousek" do Asie, kde na motorce cestuje 4-členná rodina a "jde to". Já jsem ale milý R, zmíňoval, cituji: "S tímhle Amarokem bych se nebál táhnout něco těžkého i mimo silnice v obtížnějším terénu a neměl bych obavy, že bych zůstal někde "viset"." Myslíš si, že bys s tím tvým starým Scorpiem byl s tím přívěsem se 2 koňma úspěšný mimo silnice v obtížnějším terénu? A třeba ještě v kopcích? Nebo by jsi vezl ty koníky v přivěsu za Scorpiem, pokud by šlo o dostihové šampiony mnoha milionové ceny? Já vím, že bys v takovém případě je převážel jinak a třeba v speciálním kamionu, jak je to v takových případech obvyklé... Když něco "jde", to neznamená, že jde o standardní nebo dokonce optimální řešení. Na dovolenou k moři ve 4 dospělých do Chorvatska třeba Škodou CItyGo to "jde také" Takže ne každý musí mit pokud na to nemá Octavii nebo Superba (s použitím tvých slov - argumentů). Na závěr milý "R" ti připomenu a zopakuji zásadní argument, který jsem napsal v diskusi, a to je to, že normálně uvažující člověk vybírá auto podle toho co potřebuje, jaké má požadavky a ne podle nějakých scestných "charakteristik vozů SUV". Zkrátka - buď auto vyhovuje tomu, co po něm požaduji (a potřebuji) nebo kupuji jiné.
Hybridní RAV4 je samozřejmě stejný výsměch kategorii SUV právě pro omezené schopnosti tažení přívěsů jako CR-V. To, že je něco hybrid není důvod aby to mělo omezené tažné schopnosti, to je jenom "výsada" ošizené konstrukce těchto konkrétních modelů. A stejně tak neschopnost spojit tažné s automatickým otevíráním zadních dveří, to drtivá konkurence samozřejmě umí, to že to neumí RAV4 je problém tohoto SUV, nikoliv nějaká technická danost, u konkurence nikdo nemusí volit buď anebo, ale prostě si zvolí jakoukoliv kombinaci těchto dvou fíčur.
:-)) Když jsem ti uvedl pořádné SUV Touareq, se kterým není problém vydat se na expedice, tak jsi kritizoval vysokou cenu. Samozřejmě je možné se vydat do terénu třeba Toyotou LandCruiserem případně Hiluxem. Každému musí být jasné, že RAV4 jet SUV "leštěnka" a je to jasné i Toyotě, a proto nabízí ten LandCruiser, se kterým bys měl být spokojen snad i ty, nebo ne? A co se týká tebou zmíněné "drtivé konkurenci", tak přece nikdo nikomu nebrání, aby si kupoval "výsměch kategorie SUV" RAV 4 a Hondu CRV. Celosvětové výsledky prodeje CRV i RAV 4 jasně ukazují, že jde o prodejně velmi úspěšné modely. Naprostá vatšina lidí si SUV totož kupuje ne proto, že s tím budou jezdit do terénu na expedice, ale proto, že se jim ty SUV líbí a rádi s nimi jezdí jen po silnicích.Mezi námi, svěř se nám, co je podle tebe to skvělé "konstrukčně neošizené" "pořádné SUV", které by sis koupil? ;-) (připomínám, že mne SUV neberou a ani je nepotřebuji, jsem spokojen s tím co mám. Pokud bych ale SUV kupoval, tak je to ten LandCruiser nebo Touareq.)
Přesně, dlouhý rozvor je do vleku k nezaplacení, tohle EU pickupy nikdy nebudou mít. Jedině dodávka, nebo US pickup, nehledě na jízdní pohodlí, proti EU hopsadlům.
Většina na trhu dnes možná ano, ale ne ta která jsou už v provozu. To ani náhodou. Výklopné je záležitost posledních pár let.
A ještě by se dalo doplnit, kolik z nich má vůbec kouli na autě.
Někdy pochybuji jestli mají vůbec koule.
Přej všech pickupu král :-D:-D tak se koukne na americký káry a tenhle hitlervolkswagen bude někde vzadu
Souhlas, ten nadpis je hodně zarážející. Pro mě je král Ford F-150.
Stojí ti za to projevovat se jako blb?
Až na to jedno slovo, má ovšem pravdu. Co je potom taková Toyota Tundra nebo Nissan Titan o USA pickupech nemluvě.
Když už chcete ten článek kritizovat tak si jej alespoň přečtěte:“Na trhu jsou totiž všeho všudy dva V6 pick-upy...”Co je teda na tom nadpise nepochopitelnyho???
Píšou všech pickapu král, nepisou všech V6 TDI v Evropě král. Neumíte číst, nebo co?
Předpokládá se, že jelikož je článek psaný na českém webu, tak že se bude týkat českého, potažmo evropského trhu, pokud není uvedeno jinak. A to v článku není, takže průměrně inteligentní čtenář (podle reakcí v diskuzích jich na Autorevue moc nechodí) nebude Amaroka srovnávat s GMC Sierra nebo Ford Lobo, které se u nás oficiálně neprodávají.Achjo.
Aha, takže už tomu rozumím, jednotný král mezi slepými, nebo nejkrásnější že škaredince. To potom jo. To je zaručeně všech pickapů král.
Ale mě to je osobně úplně jedno co si o něm myslíš, nebo jak sis test přebral. Já nejsem zastánce VW a pick-upů už vůbec ne. Já jen komentuji srovnávání testovaného modelu s vozy, které se v ČR, potažmo v Evropě oficiálně vůbec neprodávají, a co více - nejsou ani přímými konkurenty dané třídy.
US pickupy se tu běžně prodávají, takže asi tak. Impexta Ostrava treba.
No pokud se nejedna o oficialni zastoupeni znacky pro CR resp EU, tak bych on demand zprostredkovany import/prodej z poza-oceanu s adekvatni dodaci lhutou (jedno ze na domaci se ceka kolikrat dele) za bezny prodej spise nepovazoval. Navic jsou vsechny vozy v nabidce (s prislusnou vybavou) homologovane pro provoz u nas?
To ovšem srovnáváš hrušky a jablka, úplně jiné třídy.
Tak pojď srovnávat...nissan vávra V6 3.0....a teď mluv....3.5 tuny na kulu.a nebo oko.
Já??? Snad redakce a ten kdo psal nadpis! Přečti si to ještě jednou, všech pickapů král, znamená všech, nepíše se nic o třídě.
A ony ty americký náklaďáky snad mají v Evropě oficiální distribuci? Nemají.
Ale mají....to by jsi se divil.
A na jaké třídy se dělí pick-upy? :) ten nadpis je opravdu silně vtipný :D prej král..takovej malej anglicacek proti F-150, Dodge RAM nebo GMC Sierra třeba...proc? Nemá V8, různé kabiny, nosnosti, minimálne doplňku - napr.přídavné nádrže i s cerpadlem - treba pro partu drevorubcu jako v Kanade nebo jako doplnkovou nadrz s palivem do pouste, uzamykatelny boxy na naradi na korbu a hlavne nemá tradici! Není provereny casem a v různých prostredich. Proste vw nemá narok, tak prislo s eckama do redakce :D
Heavy duty (F350), Full size (F150), Mid size (Ranger). Ty první dvě třídy patří v Evropě mezi náklaďáky (přes 3,5 tuny), ta třetí se vzhledem k celkové hmotnosti vejde do kategorie osobák (do 3,5 tuny).
Nejsou náhodou i tyto vozidla kategorie N? Tedy auta, pro které plati pravidla pro vozidla nad 3,5 tuny? Byl tady o tom myslim i clanek
F150 začína hmotnostnou asi na 2 tonách a sú varianty do 3,5tony, ale je tam proste širší vyber variant a úplne iné možnosti ťahania prívesu.
Amaroun dobře, přechod na V6 byl správný tah, konkurence se nechytá, zůstávat u takových oblud u čtyřválců je výsměch.
vzdycky mi pookreje srdce kdyz vidim nejaky novy sestivalec
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.