Minitest Volvo XC60 T6 AWD: Malé radosti všedního dne

stealth01  |  01. 02. 2018 13:33

Moc se mi líbí. Ideální pro nějakou mladou rodinku, co nechce moc investovat do luxusnější XC90. Opět stesk nad absencí R5 nebo V6, ale s hloupostí managementu Volva nelze bojovat.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  01. 02. 2018 15:17

Mladou rodinku? Tzn vcetne ditete/deti? A za tu cenu?

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  01. 02. 2018 15:43

Motory dnes zákazníky bohužel vůbec nezajímají. Nejkřiklavější příklad pro mě jsou vozy bmw s R3. Téměř všechny řady 1, 2, 3, x1 jsou vybavené motory 18d. Vnější zvukový projev je přímo strašný. Nejdříve jsem si myslel, že to je z důvodu šetření. Ale není. Tyto vozy mají dost často relativně drahou příplatkovou výbavu, ale příplatek 70tis za kultivovaný R4 2.0 nikoho nezajímá. Tak to je.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  01. 02. 2018 20:36

XC 60 rozhodně není rodinné auto (vlastní několikaletá zkušenost s první generací a dvěma dětma) kdejaké kombi nabídne víc místa na krámy, navíc cena za novou XC60 není daleko od té XC90 byť s horší výbavou.

Odpovědět  |   | 
Vypítko  |  03. 02. 2018 08:49

Volvo u mě taky skončilo, chce to pořádnou V8, jinak je to pro děti lacinost, pouťouvka

Odpovědět  |   | 
Karel  |  12. 02. 2018 16:46

V6 ve Volvu? Asi myslíte I6 (nebo R6, jak píšete).

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  01. 02. 2018 14:37

Auto střední třídy se čtyřválcem, a žere 13l/100 km. To žraly před dvaceti lety dvanáctiválce.

Odpovědět  |   | 
PeterL  |  01. 02. 2018 17:50

Ako bývalý majiteľ 750i sa musím zasmiať....

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  01. 02. 2018 15:00

Designově povedené. Proč ale dávat 2 miliony za 4 válec s šíleně složitým turbokompresorem, který ve výsledku žere/stojí stejně jako u konkurence benzínové 6 válce? (např. GLC 43 AMG).

Odpovědět  |   | 
audax  |  01. 02. 2018 18:53

prečo za to dávať 2 miliony ? veď predsa je to WongWo, alebo hovorovou švédštinou Taizhou Zeylang Zhangzhou ,Chang-Chua Zhen-min Kung-che Kuo

Odpovědět  |   | 
MV.  |  01. 02. 2018 21:12

Treba proto ze Vam pri nehode zachrani zadek narozdil od GLC ? Vite vubec co umi ty asistencni systemy ktere tam jsou ?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  01. 02. 2018 21:14

Proboha, přestaňte už s tím nesmyslem ohledně extrémní bezpečnosti Volva. Rozdíly tam jsou, ale jsou velmi malé. Vždy záleží na situaci, do které se dostanete.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 02. 2018 20:20

Máte pravdu, resp. bych byl ješětě méně shovívavý. V IIHS dopadlo XC90 hodně bídně.

Odpovědět  |   | 
Ef  |  02. 02. 2018 06:04

Myslím, že co se týká bezpečnosti, tak M-B je rovněž absolutní špička. Ty dvě značky jsou průkopníci bezpečnosti. Volva miluju, i když s těmi motory se mně to taky nelíbí. Ukazuje se, že ty 4válce nejsou v reálu nijak úspornější než původní motory. Jen to poškodilo zákazníky. Ale dnešní IT generaci už je to bohužel asi fakt jedno.. Mýho syna už auta vůbec neberou, natož aby se zajímal o nějaký motor..

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  02. 02. 2018 07:29

Ony ty motory mohou mít výkon, ale nikdy člověk nedostane ten kultivovaný projev V6 nebo drzost a řezavý zvuk R5. Kromě toho, podání výkonu u V6 s turbem nebo kompresorem bude vždy lepší, gradace otáček, zvuková kulisa, to vše hraje do karet vícevalcovým motorům. To už teda odhlédnu od aktivní bezpečnosti a výkonové rezervy. Přitom rozdíly v emisích a spotřebě nebudou tak velké, jako u uměle vyhoněného čtyřválce.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  02. 02. 2018 11:34

V laboratorich ty rozdily jsou prave viditelnejsi nez v realu a o to pri emisnich svindlech/optimalizacich jde.

Odpovědět  |   | 
)(7wdch  |  02. 02. 2018 11:41

On i ten elektromotor ma poradny zatah pekne od spodu a kultivovany chod. Bohuzel, solidni spalovaci motory pomalu odchazeji a solidni elektromotory jeste nedorazily. Takze jsme nuceni prezit tohle mezidobi.

Odpovědět  |   | 
97dcvh(&*j  |  02. 02. 2018 11:38

Teenegery dnes zajima predevsim to, jak mit cokoliv bez namahy, byt neustale on-linne a hlavne byt popularni na socialnich sitich. Jakekoliv technikalie, a to vcetne IT, jsou hluboko pod jejich rozlisovaci urovni, protoze to je proste nuda.

Odpovědět  |   | 
Made in China  |  03. 02. 2018 16:16

jj, viem, videl som nazivo ako testovali system automatickeho zastavenia pred prekazkou, ezte ze to bol karton, lebo inak by bolo po plechoch

Odpovědět  |   | 
Karel  |  01. 02. 2018 20:18

No za 2 mega jsou 4 válce skutečně málo.

Odpovědět  |   | 
jean  |  02. 02. 2018 07:13

Subaru Outback 3,0 B6 pri jazde "Vy jste se zase kochal pane doktore" dokáže tiež 7,5L/100 km a pri bežnej jazde žere tiež 9-11L/100km. 0-100 má o 2 sekundy horšie a +-220-230 ide tiež. Auto staré 14 rokov. Takže tie 4 valce sú fakt pokrok...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  02. 02. 2018 07:31

Já jsem jezdil v novém Cayenne s benzinovým třílitrem a nejlepší spotřebu na své testovací trati jsem dosáhl 7,7l.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  05. 02. 2018 07:26

A kolik byla nejhorší? Všechno je o jízdním stylu.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  05. 02. 2018 12:34

To není až tak podstatné. V prvním Cayenne V6 benzín nešel pod 16 ani s motýlí honou na plynu.

Odpovědět  |   | 
Tojejedno  |  03. 02. 2018 10:09

..fakt je ze 2.mega, nie málo, ale úprimne, Volvo sa predať vie a jeho interiéri sú Top, o sedadlách nehovoriac, jazdiť Volvo je proste pohoda a moc fajn a germanske Pózer športovanie v meste, či na diaľnici ma nezaujima, skôr opačne, klepem im na čelo. Každý motor od Volva ma dostane všade po meste aj po diaľnici do Nórska 160.t na tempomate a to v kľude a v perinke 👍🏻
Neviem čo furt plačkate, fňukáte na 4.hrnky a min.2l objemu v základe, každý germansky koč má o hrnček menej a o objeme nehovoriac, atď.... Okrem toho,ak si nikto neuvedomuje, dopravné značky, radary s iné štátne represarie sú každý deň s nami ... Načo 6.hrncek na každý deň ?! ..Keď už tak na dlhyyych rovinách Las Vegas, resp.v US, ok..., ale u nás ? ... Volvo 👍🏻

Odpovědět  |   | 
Ef  |  04. 02. 2018 06:12

To jsou právě ty argumenty spotřebitele..ale petrolhead ví, že auto prostě dělá motor..a to je to co dělá luxus..ne jen interiér. Proč asi mají rollsy a maybachy 12 tiválce?Zkus se někdy svézt s tím a s tím a snad pochopíš. Ale jinak máš samozřejmě pravdu, na přesun z bodu a do bodu n to stačí. ale to už pak můžu jít rovnou do rencka..

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  05. 02. 2018 07:27

Jenže petrolheadi žádnou automobilku neuživí. Těch pár vyšinutých jedinců je tak akorát doplněk k tomu davu, který chce auta především pohodlná, vybavená a tichá, a nějaké uřvané motory je vůbec nezajímají.

Odpovědět  |   | 
Jagousek  |  04. 02. 2018 18:15

Mam nove XC90. Najeto 83000km. 50% dalnice. 2 dospeli 3 deti. Obcas 4 kola na kouli. Rakev. obcas 6/7 pasazeru, prumer na pocitaci 7.4l/100km. 4v/2l D absolutne v poradku na ucel auta, jedina vytka ze je hlucnejsi. Na rychle jezdeni/okruh/zazitky jsou samozrejme jina outa, na to si nikdo XC90 nekupuje ze

Odpovědět  |   | 
Jagousek  |  04. 02. 2018 18:20

Ef petrolhead promluvil :):):) urcite ma doma 4valce, 6 valce, 8 valce a 12 valce na denni jezdeni a porovnani jizdy z bodu a do bodu b. Do skoly s detma, na okruhy, vyjizdky petrolheadu, do Monaca, do Ludlu, pro manzelku a na vse ma 12 valy:)

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  05. 02. 2018 12:39

No ještě aby o sobě veřejně šířil, že si koupil auto bez motoru........ Úspěch je, že alespoň přiznal, že čtyřválec je hlučný (jaké překvapení, že...) Zamlčel taky, že se tomu nechce moc rozjíždět z místa. Ten motor je prostě pro tak velké a těžké auto legrační. Že to tam nakonec nafoukají, aby to na válcích dalo čísla a na dálnici trochu jelo, je druhá věc. Techniku má "konkurence" úplně jinde.

Odpovědět  |   | 
Ef  |  05. 02. 2018 16:39

V12 nemám, ale pošilhávám po SL 600.to ježdění do ludlu mám 6 válec éčko. nedávno jsem se svezl s stejným modelem s motorem 220d a dojem z těch aut je propastný. to je tom o čem píšu. Jinak samozřejmě souhlas , že petrolheadi automobilky neživí..

Odpovědět  |   | 
Ef  |  05. 02. 2018 16:41

Souhlas, jel jsem s tím v rámci předváděčky a ten motor se tam prostě trápí, takže je hlučný. Jina pro xc60 už dvoulitr plněpostačuje. JInak XC 90 parádní vůz, tak at slouží-)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Grand California 680: Dovolená na Slovensku jezdící, spící

Volkswagen Grand California 680

Největší obytný Volkswagen měří na délku skoro sedm metrů, přitom ale jezdí jako klasická dodávka. Jeho schopnosti jsme vyrazili prověřit na Slovensko.

dnes | Vladimír Kadera
Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 65 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 55 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan