Mam nove XC90. Najeto 83000km. 50% dalnice. 2 dospeli 3 deti. Obcas 4 kola na kouli. Rakev. obcas 6/7 pasazeru, prumer na pocitaci 7.4l/100km. 4v/2l D absolutne v poradku na ucel auta, jedina vytka ze je hlucnejsi. Na rychle jezdeni/okruh/zazitky jsou samozrejme jina outa, na to si nikdo XC90 nekupuje ze
Souhlas, jel jsem s tím v rámci předváděčky a ten motor se tam prostě trápí, takže je hlučný. Jina pro xc60 už dvoulitr plněpostačuje. JInak XC 90 parádní vůz, tak at slouží-)
Ef petrolhead promluvil :):):) urcite ma doma 4valce, 6 valce, 8 valce a 12 valce na denni jezdeni a porovnani jizdy z bodu a do bodu b. Do skoly s detma, na okruhy, vyjizdky petrolheadu, do Monaca, do Ludlu, pro manzelku a na vse ma 12 valy:)
V12 nemám, ale pošilhávám po SL 600.to ježdění do ludlu mám 6 válec éčko. nedávno jsem se svezl s stejným modelem s motorem 220d a dojem z těch aut je propastný. to je tom o čem píšu. Jinak samozřejmě souhlas , že petrolheadi automobilky neživí..
No ještě aby o sobě veřejně šířil, že si koupil auto bez motoru........ Úspěch je, že alespoň přiznal, že čtyřválec je hlučný (jaké překvapení, že...) Zamlčel taky, že se tomu nechce moc rozjíždět z místa. Ten motor je prostě pro tak velké a těžké auto legrační. Že to tam nakonec nafoukají, aby to na válcích dalo čísla a na dálnici trochu jelo, je druhá věc. Techniku má "konkurence" úplně jinde.
..fakt je ze 2.mega, nie málo, ale úprimne, Volvo sa predať vie a jeho interiéri sú Top, o sedadlách nehovoriac, jazdiť Volvo je proste pohoda a moc fajn a germanske Pózer športovanie v meste, či na diaľnici ma nezaujima, skôr opačne, klepem im na čelo. Každý motor od Volva ma dostane všade po meste aj po diaľnici do Nórska 160.t na tempomate a to v kľude a v perinke 👍🏻Neviem čo furt plačkate, fňukáte na 4.hrnky a min.2l objemu v základe, každý germansky koč má o hrnček menej a o objeme nehovoriac, atď.... Okrem toho,ak si nikto neuvedomuje, dopravné značky, radary s iné štátne represarie sú každý deň s nami ... Načo 6.hrncek na každý deň ?! ..Keď už tak na dlhyyych rovinách Las Vegas, resp.v US, ok..., ale u nás ? ... Volvo 👍🏻
To jsou právě ty argumenty spotřebitele..ale petrolhead ví, že auto prostě dělá motor..a to je to co dělá luxus..ne jen interiér. Proč asi mají rollsy a maybachy 12 tiválce?Zkus se někdy svézt s tím a s tím a snad pochopíš. Ale jinak máš samozřejmě pravdu, na přesun z bodu a do bodu n to stačí. ale to už pak můžu jít rovnou do rencka..
Jenže petrolheadi žádnou automobilku neuživí. Těch pár vyšinutých jedinců je tak akorát doplněk k tomu davu, který chce auta především pohodlná, vybavená a tichá, a nějaké uřvané motory je vůbec nezajímají.
Subaru Outback 3,0 B6 pri jazde "Vy jste se zase kochal pane doktore" dokáže tiež 7,5L/100 km a pri bežnej jazde žere tiež 9-11L/100km. 0-100 má o 2 sekundy horšie a +-220-230 ide tiež. Auto staré 14 rokov. Takže tie 4 valce sú fakt pokrok...
Já jsem jezdil v novém Cayenne s benzinovým třílitrem a nejlepší spotřebu na své testovací trati jsem dosáhl 7,7l.
A kolik byla nejhorší? Všechno je o jízdním stylu.
To není až tak podstatné. V prvním Cayenne V6 benzín nešel pod 16 ani s motýlí honou na plynu.
No za 2 mega jsou 4 válce skutečně málo.
Designově povedené. Proč ale dávat 2 miliony za 4 válec s šíleně složitým turbokompresorem, který ve výsledku žere/stojí stejně jako u konkurence benzínové 6 válce? (např. GLC 43 AMG).
Treba proto ze Vam pri nehode zachrani zadek narozdil od GLC ? Vite vubec co umi ty asistencni systemy ktere tam jsou ?
jj, viem, videl som nazivo ako testovali system automatickeho zastavenia pred prekazkou, ezte ze to bol karton, lebo inak by bolo po plechoch :-D
Myslím, že co se týká bezpečnosti, tak M-B je rovněž absolutní špička. Ty dvě značky jsou průkopníci bezpečnosti. Volva miluju, i když s těmi motory se mně to taky nelíbí. Ukazuje se, že ty 4válce nejsou v reálu nijak úspornější než původní motory. Jen to poškodilo zákazníky. Ale dnešní IT generaci už je to bohužel asi fakt jedno..:-( Mýho syna už auta vůbec neberou, natož aby se zajímal o nějaký motor..
Teenegery dnes zajima predevsim to, jak mit cokoliv bez namahy, byt neustale on-linne a hlavne byt popularni na socialnich sitich. Jakekoliv technikalie, a to vcetne IT, jsou hluboko pod jejich rozlisovaci urovni, protoze to je proste nuda. B-]
Ony ty motory mohou mít výkon, ale nikdy člověk nedostane ten kultivovaný projev V6 nebo drzost a řezavý zvuk R5. Kromě toho, podání výkonu u V6 s turbem nebo kompresorem bude vždy lepší, gradace otáček, zvuková kulisa, to vše hraje do karet vícevalcovým motorům. To už teda odhlédnu od aktivní bezpečnosti a výkonové rezervy. Přitom rozdíly v emisích a spotřebě nebudou tak velké, jako u uměle vyhoněného čtyřválce.
On i ten elektromotor ma poradny zatah pekne od spodu a kultivovany chod. Bohuzel, solidni spalovaci motory pomalu odchazeji a solidni elektromotory jeste nedorazily. Takze jsme nuceni prezit tohle mezidobi. :-(
V laboratorich ty rozdily jsou prave viditelnejsi nez v realu a o to pri emisnich svindlech/optimalizacich jde.
Proboha, přestaňte už s tím nesmyslem ohledně extrémní bezpečnosti Volva. Rozdíly tam jsou, ale jsou velmi malé. Vždy záleží na situaci, do které se dostanete.
Máte pravdu, resp. bych byl ješětě méně shovívavý. V IIHS dopadlo XC90 hodně bídně.
prečo za to dávať 2 miliony ? veď predsa je to WongWo, alebo hovorovou švédštinou Taizhou Zeylang Zhangzhou ,Chang-Chua Zhen-min Kung-che Kuo
Auto střední třídy se čtyřválcem, a žere 13l/100 km. To žraly před dvaceti lety dvanáctiválce.:-D
Ako bývalý majiteľ 750i sa musím zasmiať....
Moc se mi líbí. Ideální pro nějakou mladou rodinku, co nechce moc investovat do luxusnější XC90. Opět stesk nad absencí R5 nebo V6, ale s hloupostí managementu Volva nelze bojovat.
V6 ve Volvu? Asi myslíte I6 (nebo R6, jak píšete).
Volvo u mě taky skončilo, chce to pořádnou V8, jinak je to pro děti lacinost, pouťouvka
XC 60 rozhodně není rodinné auto (vlastní několikaletá zkušenost s první generací a dvěma dětma) kdejaké kombi nabídne víc místa na krámy, navíc cena za novou XC60 není daleko od té XC90 byť s horší výbavou.
Motory dnes zákazníky bohužel vůbec nezajímají. Nejkřiklavější příklad pro mě jsou vozy bmw s R3. Téměř všechny řady 1, 2, 3, x1 jsou vybavené motory 18d. Vnější zvukový projev je přímo strašný. Nejdříve jsem si myslel, že to je z důvodu šetření. Ale není. Tyto vozy mají dost často relativně drahou příplatkovou výbavu, ale příplatek 70tis za kultivovaný R4 2.0 nikoho nezajímá. Tak to je. :-/
Mladou rodinku? Tzn vcetne ditete/deti? A za tu cenu?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.