Minitest Volvo XC60 T6 AWD: Malé radosti všedního dne

32 komentářů

Jagousek
4. února • 18:15

Mam nove XC90. Najeto 83000km. 50% dalnice. 2 dospeli 3 deti. Obcas 4 kola na kouli. Rakev. obcas 6/7 pasazeru, prumer na pocitaci 7.4l/100km. 4v/2l D absolutne v poradku na ucel auta, jedina vytka ze je hlucnejsi. Na rychle jezdeni/okruh/zazitky jsou samozrejme jina outa, na to si nikdo XC90 nekupuje ze

Ef
5. února • 16:41

Souhlas, jel jsem s tím v rámci předváděčky a ten motor se tam prostě trápí, takže je hlučný. Jina pro xc60 už dvoulitr plněpostačuje. JInak XC 90 parádní vůz, tak at slouží-)

Jagousek
4. února • 18:20

Ef petrolhead promluvil :):):) urcite ma doma 4valce, 6 valce, 8 valce a 12 valce na denni jezdeni a porovnani jizdy z bodu a do bodu b. Do skoly s detma, na okruhy, vyjizdky petrolheadu, do Monaca, do Ludlu, pro manzelku a na vse ma 12 valy:)

Ef
5. února • 16:39

V12 nemám, ale pošilhávám po SL 600.to ježdění do ludlu mám 6 válec éčko. nedávno jsem se svezl s stejným modelem s motorem 220d a dojem z těch aut je propastný. to je tom o čem píšu. Jinak samozřejmě souhlas , že petrolheadi automobilky neživí..

jogurt
5. února • 12:39

No ještě aby o sobě veřejně šířil, že si koupil auto bez motoru........ Úspěch je, že alespoň přiznal, že čtyřválec je hlučný (jaké překvapení, že...) Zamlčel taky, že se tomu nechce moc rozjíždět z místa. Ten motor je prostě pro tak velké a těžké auto legrační. Že to tam nakonec nafoukají, aby to na válcích dalo čísla a na dálnici trochu jelo, je druhá věc. Techniku má "konkurence" úplně jinde.

Tojejedno
3. února • 10:09

..fakt je ze 2.mega, nie málo, ale úprimne, Volvo sa predať vie a jeho interiéri sú Top, o sedadlách nehovoriac, jazdiť Volvo je proste pohoda a moc fajn a germanske Pózer športovanie v meste, či na diaľnici ma nezaujima, skôr opačne, klepem im na čelo. Každý motor od Volva ma dostane všade po meste aj po diaľnici do Nórska 160.t na tempomate a to v kľude a v perinke 👍🏻
Neviem čo furt plačkate, fňukáte na 4.hrnky a min.2l objemu v základe, každý germansky koč má o hrnček menej a o objeme nehovoriac, atď.... Okrem toho,ak si nikto neuvedomuje, dopravné značky, radary s iné štátne represarie sú každý deň s nami ... Načo 6.hrncek na každý deň ?! ..Keď už tak na dlhyyych rovinách Las Vegas, resp.v US, ok..., ale u nás ? ... Volvo 👍🏻

Ef
4. února • 6:12

To jsou právě ty argumenty spotřebitele..ale petrolhead ví, že auto prostě dělá motor..a to je to co dělá luxus..ne jen interiér. Proč asi mají rollsy a maybachy 12 tiválce?Zkus se někdy svézt s tím a s tím a snad pochopíš. Ale jinak máš samozřejmě pravdu, na přesun z bodu a do bodu n to stačí. ale to už pak můžu jít rovnou do rencka..

mpolan
5. února • 7:27

Jenže petrolheadi žádnou automobilku neuživí. Těch pár vyšinutých jedinců je tak akorát doplněk k tomu davu, který chce auta především pohodlná, vybavená a tichá, a nějaké uřvané motory je vůbec nezajímají.

jean
2. února • 7:13

Subaru Outback 3,0 B6 pri jazde "Vy jste se zase kochal pane doktore" dokáže tiež 7,5L/100 km a pri bežnej jazde žere tiež 9-11L/100km. 0-100 má o 2 sekundy horšie a +-220-230 ide tiež. Auto staré 14 rokov. Takže tie 4 valce sú fakt pokrok...

stealth01
2. února • 7:31

Já jsem jezdil v novém Cayenne s benzinovým třílitrem a nejlepší spotřebu na své testovací trati jsem dosáhl 7,7l.

mpolan
5. února • 7:26

A kolik byla nejhorší? Všechno je o jízdním stylu.

jogurt
5. února • 12:34

To není až tak podstatné. V prvním Cayenne V6 benzín nešel pod 16 ani s motýlí honou na plynu.

Karel
1. února • 20:18

No za 2 mega jsou 4 válce skutečně málo.

Sir CHerokee
1. února • 15:00

Designově povedené. Proč ale dávat 2 miliony za 4 válec s šíleně složitým turbokompresorem, který ve výsledku žere/stojí stejně jako u konkurence benzínové 6 válce? (např. GLC 43 AMG).

MV.
1. února • 21:12

Treba proto ze Vam pri nehode zachrani zadek narozdil od GLC ? Vite vubec co umi ty asistencni systemy ktere tam jsou ?

Made in China
3. února • 16:16

jj, viem, videl som nazivo ako testovali system automatickeho zastavenia pred prekazkou, ezte ze to bol karton, lebo inak by bolo po plechoch :-D

Ef
2. února • 6:04

Myslím, že co se týká bezpečnosti, tak M-B je rovněž absolutní špička. Ty dvě značky jsou průkopníci bezpečnosti. Volva miluju, i když s těmi motory se mně to taky nelíbí. Ukazuje se, že ty 4válce nejsou v reálu nijak úspornější než původní motory. Jen to poškodilo zákazníky. Ale dnešní IT generaci už je to bohužel asi fakt jedno..:-( Mýho syna už auta vůbec neberou, natož aby se zajímal o nějaký motor..

97dcvh(&*j
2. února • 11:38

Teenegery dnes zajima predevsim to, jak mit cokoliv bez namahy, byt neustale on-linne a hlavne byt popularni na socialnich sitich. Jakekoliv technikalie, a to vcetne IT, jsou hluboko pod jejich rozlisovaci urovni, protoze to je proste nuda. B-]

stealth01
2. února • 7:29

Ony ty motory mohou mít výkon, ale nikdy člověk nedostane ten kultivovaný projev V6 nebo drzost a řezavý zvuk R5. Kromě toho, podání výkonu u V6 s turbem nebo kompresorem bude vždy lepší, gradace otáček, zvuková kulisa, to vše hraje do karet vícevalcovým motorům. To už teda odhlédnu od aktivní bezpečnosti a výkonové rezervy. Přitom rozdíly v emisích a spotřebě nebudou tak velké, jako u uměle vyhoněného čtyřválce.

)(7wdch
2. února • 11:41

On i ten elektromotor ma poradny zatah pekne od spodu a kultivovany chod. Bohuzel, solidni spalovaci motory pomalu odchazeji a solidni elektromotory jeste nedorazily. Takze jsme nuceni prezit tohle mezidobi. :-(

bzzz
2. února • 11:34

V laboratorich ty rozdily jsou prave viditelnejsi nez v realu a o to pri emisnich svindlech/optimalizacich jde.

stealth01
1. února • 21:14

Proboha, přestaňte už s tím nesmyslem ohledně extrémní bezpečnosti Volva. Rozdíly tam jsou, ale jsou velmi malé. Vždy záleží na situaci, do které se dostanete.

jogurt
3. února • 20:20

Máte pravdu, resp. bych byl ješětě méně shovívavý. V IIHS dopadlo XC90 hodně bídně.

audax
1. února • 18:53

prečo za to dávať 2 miliony ? veď predsa je to WongWo, alebo hovorovou švédštinou Taizhou Zeylang Zhangzhou ,Chang-Chua Zhen-min Kung-che Kuo

chytrak
1. února • 14:37

Auto střední třídy se čtyřválcem, a žere 13l/100 km. To žraly před dvaceti lety dvanáctiválce.:-D

PeterL
1. února • 17:50

Ako bývalý majiteľ 750i sa musím zasmiať....

stealth01
1. února • 13:33

Moc se mi líbí. Ideální pro nějakou mladou rodinku, co nechce moc investovat do luxusnější XC90. Opět stesk nad absencí R5 nebo V6, ale s hloupostí managementu Volva nelze bojovat.

Karel
12. února • 16:46

V6 ve Volvu? Asi myslíte I6 (nebo R6, jak píšete).

Vypítko
3. února • 8:49

Volvo u mě taky skončilo, chce to pořádnou V8, jinak je to pro děti lacinost, pouťouvka

Tom
1. února • 20:36

XC 60 rozhodně není rodinné auto (vlastní několikaletá zkušenost s první generací a dvěma dětma) kdejaké kombi nabídne víc místa na krámy, navíc cena za novou XC60 není daleko od té XC90 byť s horší výbavou.

Aladin
1. února • 15:43

Motory dnes zákazníky bohužel vůbec nezajímají. Nejkřiklavější příklad pro mě jsou vozy bmw s R3. Téměř všechny řady 1, 2, 3, x1 jsou vybavené motory 18d. Vnější zvukový projev je přímo strašný. Nejdříve jsem si myslel, že to je z důvodu šetření. Ale není. Tyto vozy mají dost často relativně drahou příplatkovou výbavu, ale příplatek 70tis za kultivovaný R4 2.0 nikoho nezajímá. Tak to je. :-/

bzzz
1. února • 15:17

Mladou rodinku? Tzn vcetne ditete/deti? A za tu cenu?

Doporučujeme

Články odjinud