Asi záleží na využitý, keď to je pre mladú mamičku napr. ktorá jazdí len krátke trasi po meste tak benzín je lepší. Kto lieta aspoň 50 na 50 diaľnice /okresky tak je lepšia nafta. Ále aspoň za mňa je celkovu benzín lepší. A určite nemá dvojnásobnú spotrebu.
Takze dynamika ako pri naftovom dvojlitri, ale spotreba takmer dvojnasobna. Do takehoto auta patri diesel, ruku do ohna dam na to, ze X3 20d to v stupani necha daleko za sebou a ani sa nebude musiet velmi snazit.
Jj vsichni jezdime vicemene jen do kopce a pres 130 km/h ;-)
Mam kolegu co to má a vzhledem ke spotřebě si stěžuje na malou nádrž ....jinak o.k.
No právě proto t5 nemá smysl. Jedině t6, která je sice o trochu dražší, ale má spotřebu plus minus stejnou a má o 11 litrů vetší nádrž.
výborně napsáno! po dlouhé době jsem si přečetl něco jinýho než marketingové kydy. mám první xc60 a teď i druhou a opravdu i když je krásná nastavovat vzduch displejem je blbé s odvádí to pozornost. nafta 190K jede dobře ale původní pětiválec tahal lehčeji i když nejel rychleji
Skvělé postřehy.
Nebude to tvrdsie nastavenie podvozka suvisiet s tym, ze to bola verzia R-design? Tam zvyknu davat tvrdsie tlmice. Auto inak pekne, ale tie motory to je bieda. Aj ked Volvo asi nema na vyber, kedze nema okrem V40 male auta, tak keby malo v ponuke 6 ci 8 valce, vacsina by siahla po nich a ako relativne mala automobilka, by nesplnovala CO priemer.
Verzia R-design má aj iné sedačky, aspoň teda v starsej XC60. Sú tvrdšie a aj trochu inak tvarované. Aspoň som mal z toho taký dojem. Preto možno aj ta poznámka o sedačkách v recenzii.
Ona se neda nastavit citlivost toho radaru a tech zasahu? I auta ve stredni tride nabizi obvykle 3 urovne citlivosti, nekde ponechat jen pipnuti nebo vibraci volantu misto primeho zasahu... Na jaký stupen citlivosti jste meli to Volvo nastavene?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.