Minitest Volvo XC60 T5 AWD R-Design: Auto jako od maminky

 |  09. 09. 2018 14:26

Ona se neda nastavit citlivost toho radaru a tech zasahu? I auta ve stredni tride nabizi obvykle 3 urovne citlivosti, nekde ponechat jen pipnuti nebo vibraci volantu misto primeho zasahu... Na jaký stupen citlivosti jste meli to Volvo nastavene?

Odpovědět  |   | 
Marian  |  09. 09. 2018 20:46

Nebude to tvrdsie nastavenie podvozka suvisiet s tym, ze to bola verzia R-design? Tam zvyknu davat tvrdsie tlmice. Auto inak pekne, ale tie motory to je bieda. Aj ked Volvo asi nema na vyber, kedze nema okrem V40 male auta, tak keby malo v ponuke 6 ci 8 valce, vacsina by siahla po nich a ako relativne mala automobilka, by nesplnovala CO priemer.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  09. 09. 2018 21:58

Verzia R-design má aj iné sedačky, aspoň teda v starsej XC60. Sú tvrdšie a aj trochu inak tvarované. Aspoň som mal z toho taký dojem. Preto možno aj ta poznámka o sedačkách v recenzii.

Odpovědět  |   | 
majk  |  09. 09. 2018 20:57

výborně napsáno! po dlouhé době jsem si přečetl něco jinýho než marketingové kydy. mám první xc60 a teď i druhou a opravdu i když je krásná nastavovat vzduch displejem je blbé s odvádí to pozornost. nafta 190K jede dobře ale původní pětiválec tahal lehčeji i když nejel rychleji

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  09. 09. 2018 22:21

Skvělé postřehy.

Odpovědět  |   | 
R  |  10. 09. 2018 14:10

Mam kolegu co to má a vzhledem ke spotřebě si stěžuje na malou nádrž ....jinak o.k.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 09. 2018 23:08

No právě proto t5 nemá smysl. Jedině t6, která je sice o trochu dražší, ale má spotřebu plus minus stejnou a má o 11 litrů vetší nádrž.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 09. 2018 16:35

Takze dynamika ako pri naftovom dvojlitri, ale spotreba takmer dvojnasobna. Do takehoto auta patri diesel, ruku do ohna dam na to, ze X3 20d to v stupani necha daleko za sebou a ani sa nebude musiet velmi snazit.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 09. 2018 14:54

Jj vsichni jezdime vicemene jen do kopce a pres 130 km/h

Odpovědět  |   | 
JH  |  11. 09. 2018 11:55

Asi záleží na využitý, keď to je pre mladú mamičku napr. ktorá jazdí len krátke trasi po meste tak benzín je lepší. Kto lieta aspoň 50 na 50 diaľnice /okresky tak je lepšia nafta. Ále aspoň za mňa je celkovu benzín lepší. A určite nemá dvojnásobnú spotrebu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků

Nejčtenější články

Češi už postavili limuzínu ze Škody 105. Podívejte se, na čem teď pracují

Češi už postavili limuzínu ze Škody 105. Po…

Nadšenci z Ústí nad Labem se pustili do dalšího projektu přestavby staré škodovky na limuzínu. Karoserie má být hotová ještě letos.

22.  8.  2018 | | 78 N/A
Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvacítku pro papaláše. Nevyšel...

Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvací…

Měla to být náhrada užrané Volhy 24, ve skutečnosti však byla Škoda Oficiál spíše zoufalá snaha továrny BAZ vyrábět v podmínkách reálného socialismu alespoň nějaký vlastní osobní automobil.

27.  8.  2018 | | 88 N/A
Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vypadá to na revoluci

Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vy…

Již nyní je téměř jisté, že se nástupce Škody Rapid nebude jmenovat Rapid. Ukázat by se měl ještě před koncem letošního roku.

28.  8.  2018 | | 77 N/A
Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šokující záď a nepřevrátí se

Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šo…

Seat dnes večer oficiálně představil své největší SUV Tarraco. Vůz na platformě MQB je po Tiguanu a Kodiaqu třetím do party až sedmimístných mainstreamovým SUV koncernu Volkswagen.

18.  9.  2018 | | 51 N/A
Pravidlo zipu: Kdy nám jej zákon přikazuje a kde není na místě?

Pravidlo zipu: Kdy nám jej zákon přikazuje …

Pravidlo zipu je evergreenem silničních sporů. Nešťastný je fakt, že pokud jej chcete dodržet, zatímco ostatní nikoli, můžete se sami dostat mimo tento systém.

24.  8.  2018 | | 91 N/A