Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Petr  |  18. 09. 2018 13:49

Velice se mi líbí, jako vrcholná verze s cenovkou ani né 2,4 moc pěkný..

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 09. 2018 13:58

Kdo ma na tohle auto, pravdepodobne nema s dobijenim doma nebo v praci/terenu problem.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  18. 09. 2018 14:52

Kdo má na auto za 2,4, tak ani nepotřebuje nabíjet.. Mám ale takový dojem, že někdo položil hybrid z Lexusu úplně na lopatky.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  18. 09. 2018 16:57

proč? Připojení na nabíječku není jen o nabití baterie resp. úspoře benzínu, ale i o vychlazení/vytopení vozu před použitím. Stejně tak fajn je to ticho, když to jede jen na elektriku.
Z mého pohledu by to bylo i o tom ušetřeném životním prostředí uvnitř měst. Věřím, že mezi slušně vydělávajícími lidmi, je i dost inteligentních a nesobeckých lidí. Ne každý je čutálista, nebo hokejka.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  18. 09. 2018 17:42

Tak čutálista nebo hokejka má úplně jiný vkus na auta, řekl bych

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  19. 09. 2018 12:47

to je pravda, ti budou mít tzv. "stádní" vkus ...

Odpovědět  |   | 
Altero  |  18. 09. 2018 14:52

Tolik chvaly...Mam dojem ze pan redaktor az nyni s hruzou zjistuje,ze nepsal o Octavii!

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  18. 09. 2018 16:51

Krásné auto, slušný výkon, dlouhé jak kráva a cena 2,3 milionu...jo a 4 válce

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  18. 09. 2018 17:04

to je ceníkovka, dle mobile.de se to dá asi koupit výrazně levněji. Nejlevnější nové S90 T8 jsou tam za 1,3mio, takže s testovanou výbavou by to bylo pod 2 miliony. Je to hodně či málo? Když se podívám na ceníky ostatních automobilek, tak mi to nepřijde přehnané.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  18. 09. 2018 18:33

Jako bys ho neznal. Co nemá alespoň šest válců, to si podle něj nezaslouží cenu nad milión... Takový jeskynní pračlověk.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  18. 09. 2018 20:33

Ne zákazník, který ví co chce a váží si sám sebe. 4 válce jo, ale do malých aut a nižší střední. Ale ve vyšší střední nemá co dělat....

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 09. 2018 07:26

Pravěk už skončil.

Odpovědět  |   | 
koledni polednik  |  19. 09. 2018 11:24

Hele, mel bych tady jednu moc krasnou limuzinu v plne palbe a s 3-valcem 1.2 L. Prenecham hodne vyhodne za 50 mega.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  19. 09. 2018 09:10

Jenze ty ostatni automobilky v tomhle cenovem segmentu jsou vsechny nemecke (krome Lexusu) a to je uplne jina liga, jak technicky tak samozrejme i statusem.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 09. 2018 12:22

Za par let se na oznaceni D3 budou chytat jen pametnici a dinosauri, casy se meni

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  19. 09. 2018 13:05

on si ještě někdo hraje na status podle auta? A k té technice ... záleží na tom, které oblasti technických inovací přikládáš větší důraz. Pokud takovému tomu elektronickému pozlátku (LED všechno), ano tam germáni udávají směr. Pokud jízdním projevům, tam tam poslední dobou dělají germáni spíše kroky zpátky (zejména BMW), takže se jim ostatní přibližují. Pokud "eko bio", tam je Volvo vepředu - jak z pohledu vnitřního ekosystému (zdravotní nezávadnost všech použitých materiálů, oeko-tex, filtrace a rozvod vzduchu), tak vnějšího (recyklované materiály, nejdelší životnost aut, emise). Pokud z pohledu bezpečnosti, tam hraje Volvo bez diskuzí prim, resp. díky jinému technickému uspořádání jej možná předstihla akorát Tesla. A takových pohledů je určitě ještě X. Záleží na každém ke kterým se přikloní. Rozhodně nelze říci, že Volvo je špatné, protože nemá 6 válec v ropě. Stejně tak nelze říci, že Audi Aněco je nejlepší, protože Audi stále neumí vyrobit celý bok auta z vysokopevnostní za tepla formované oceli. Tudíž, při nehodách na bok a zezadu nemusí tak dobře ochránit tu nejcennější posádku - děti.

Odpovědět  |   | 
Cečko  |  19. 09. 2018 14:48

Kraviny, co bys tak od Volva postavil proti MB-S, A8 nebo 7er?

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  19. 09. 2018 14:50

Status je samozrejme u auta to nejdulezitejsi. V Evrope mene, ale treba ve Statech je ten rozdil ve statusu mezi D3 (a castecne Lexus) a zbytkem trhu velmi zasadni. A Volvo je proste rodinne auticko pro stredostavovske rodinky co rozhodne nema reprezentacni efekt D3. Ostatne i Kanye West rapuje v Run This Town: "I bought my whole family whips; no Volvos." A to je neco co se strasne tezko prekonava, zmenit povedomi o zarazeni znacky trva desetileti a vetsinou se ani nepovede.
Co se tyce techniky, tak jizdni vlastnosti ma Volvo stale slabsi nez D3, dieselove ctyrvalce dokazi dohnat D3 pouze ve spotrebe, ve vykonu a jizdnim projevu se nechytaji a jsou kritizovany skoro ve vsech recenzich. Tohle je pak minimalne v ramci Evropy velmi mensinova motorizace. K tomu jeste kvalita interieru, ktera byla v minule generaci katastrofalni a je otazkou jak bude S90 vypadat po sto tisici kilometrech, zatim jsou to nova auta takze tezko rici.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  19. 09. 2018 15:55

"K tomu jeste kvalita interieru, ktera byla v minule generaci katastrofalni a je otazkou jak bude S90 vypadat po sto tisici kilometrech, zatim jsou to nova auta takze tezko rici."

Myslíte třeba S80? Jednu mám doma (2011) a po 245.000 km ten interiér vypadá pořád velmi dobře a zachovale, plasty nikde nevržou, nic neupadlo ani se neulomilo. Kůže je pořád pěkná, nikde není prodraná, nic vevnitř nesmrdí a vše funguje. Tak nevím, jak to mám chápat. Jo vlastně... odešel mi motorek masážní sedačky, výměna asi za 3 tisíce.

Jinak na tom asi něco bude, že Volvo nedosahuje statutu D3 a Lexusu a co vím i od kolegů z Německa, tak pokud někdo na to má, automaticky kupuje Mercedes, BMW, Audi a Volvo a i Lexus je tam v menšině. Ale kvůli statutu jsem si to auto nekupoval... jo a mám tam diesel 5-válec, poslední svého druhu, tuším do 2017 byl ještě i v XC60, tak už jenom 4-válce.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  19. 09. 2018 17:15

zcela upřímně ... když jsem ještě nebyl rozhodnutý k jaké značce se upnout, tak jsem se díval i na image D3. A ta byla následující: Audi - služebák, nebo cigoškára. BMW - debílkové bez ohledu na to jestli to vyfasovali, nebo si to koupili za sociální dávky. Mercedes - dědkovská kára.
Dnes jezdím ve Volvu a je mi to jedno, kdo se v čem veze. Důležité je, že moje auto mi plní to, co od něj očekávám. Že má někdo novou Audi za 2 mega? A? To neznamená, že s tím má méně problémů než já s autem, které má nyní cenu mých necelých 2 výplat. Taky to neznamená, že je bohatší než já, může to mít jako služebák a přitom mít nižší mzdu.

Odpovědět  |   | 
Max  |  18. 09. 2018 17:07

Diky za skvely text a komplexni zhodnoceni. Myslim, ze V90 T8 bude moje pristi volba.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  18. 09. 2018 17:30

Zkoušel jsem a je mi líto, ale tato verze nedává žádný smysl. Tuto třídu si nikdo nekupuje pro popojíždění po městě, ale jako univerzála, který musí zvládnout pracovní lety po dálnici, jízdu za zábavou, po městě etc. A na to je tento pohon zcela nevhodný, na dálnici si klidně vezme 12, dynamika mi na více než 400 koní také nepřišla adekvátní a pohodlím a schopnostmi podvozku je D3 o ligu výše. Takže smysl mi dávají levnější verze, třeba to minule testované D4 Momentum. Tohle je předražený naleštěný prd.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 09. 2018 20:12

Letistni/hotelovy fleet v X milionove aglomeraci (resp luxusni destinace, kde stale vice dbaji na cistotu, mj Asie, Vychod obecne).

Odpovědět  |   | 
May  |  19. 09. 2018 16:25

Sorry, ale Vy jste zkoušel a já jezdím .. Už 80 tkm .. Nejdříve s XC90 a teď změnou potřeb S90 a absolutně bych neměnil. Mám za sebou i prime srovnání s novou 5kou i A6 a jízdní projev a hlavně chování auta jako celku je naprosto v pohodě , ba naopak v mnoha aspektech pro mne, jako fandovi PHEV, přesahuje .. takže určitě nesouhlasím .. To , co umí T8 mi u nich nenabídli .. Jezdím 70% dálnici a 30% město, To dávám celé vč. pojížděk kolem čistě elektricky a výkon na dálnici mi nikdy nechyběl, spíše optikou tradičních „problikávačů“ vice než přebýval .. Ale o tom to auto vůbec není . Jezdím hlavně dálky a na Pilot assist a ten je jen do 140km/h. Díky tomu u auta se systémovým výkonem PHEV 420k mám dlouhodobý mix 7,5l. a to i když nenabíjím pravidelně .. Takže si tak trochu myslím, že než Váš kategoricky odsuzující „naleštěný prd“ jste jen zpovykaná konkurence, která stále více existenci Volva registruje. Howgh!

Odpovědět  |   | 
Best  |  19. 09. 2018 20:53

Myslím, že "zpovykaná" konkurence má Volvo, které prodává zlomek toho co D3 docela na háku. Pro Mercedes je konkurence BMW nebo Audi a vice versa, Volvo je spíše zpestření trhu.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  18. 09. 2018 20:49

Takze 5 alebo 7 s trojlitrom dieselom.
Jednoduche, osvedcene.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

včera | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 68 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A