Minitest Volvo S90 D4 Polestar: První Volvo z Číny je tady!

Aladin  |  09. 01. 2018 14:23

Tohle naši ekonomiku zabije. V Číně dáme vydělat zakoupením tohoto produktu dělníkům, vývojářům, ekonomům, IT, spedici. Na oplátku se v Číně napakují investiční a bankovní společnosti z Evropy. Část peněz v Evropě do oběhu pošlou, ale střední třídě tolik neposlouží, zbylou část proinvestují mimo EU. Zatím EU táhnou technologie s hodně vysokou přidanou hodnotou. Ale to v Číně už umí též. Co se tu bude vyrábět pak? To bylo trošku pesimismu na odpolední úterý.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  09. 01. 2018 15:32

No casem si u nas nechaji Cinane vyrabet spotrebak, ktery jsme si pred lety nechali vyrabet my u nich

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  09. 01. 2018 16:50

Za 140kw dát 1,6 mega...... to koupí jedině zaslepený fanda čínských značek.

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  09. 01. 2018 17:40

E 220D neni s nejakou vybavou mensi a je to jeden z nejprodavanejsich aut v segmentu

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  09. 01. 2018 21:06

Aky mas mobil? ;)
Aky mas pocitac?

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  11. 01. 2018 14:07

Nokia E71.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 01. 2018 08:30

A mobil?

Odpovědět  |   | 
Vypítko  |  09. 01. 2018 18:31

Pro socky dobrej plech, Volvo je šrot a to nejsem na šrot

Odpovědět  |   | 
Permon  |  10. 01. 2018 09:53

Tyhle reci ridicu 14let stare Fobie mne vzdy pobavi😂

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 01. 2018 08:31

Já bych spíš řekl 14letý "řidič". Ale obecně, i kdyby měl 20 letého Favorita, tak má právo na svůj názor.

Odpovědět  |   | 
Permon  |  12. 01. 2018 23:50

A ja rekl, ze nema pravo na nazor? Ja napsal, ze mne tyhle nazory bavi😉

Odpovědět  |   | 
Permon  |  09. 01. 2018 19:40

Test jsem cetl se zajmem a musim uznat, ze s autorem clanku mam na auto velmi podobny nazor.
Cca 3 mesice mam V90 D5, letni kola 20”, nyni v zime 18”. Rozdil mezi temito 2 rozmery neni tak velky, jak by se mohlo zdat. I na 20” je vuz stale komfortni, ale plati, co bylo uvedeno v clanku....pocatecni reakce tlumicu je pomerne tuha Jakmile vsak dojde na skutecne nerovnosti, tak pruzeni jakoby prekona prvni odpor a stane se krasne vlacne. Osobne bych uvital pravy opak....velmi jemnou prvnotni reakci a postupne ztuhnuti.

Co se tyka motoru....je to diesel, 4valec. Tzn klap klap klap Avsak pri beznych cestovnich rychlostech o nem ale nevite. Nicmene take bych priste radeji zvolil benzin. Ale jinak motor jede hezky, spotrebu mam kolem 8litru.

Prevodovka radi pekne jemne. Jen obcas se stane ze motor podtaci zbytecne....ale jen jemne. V takovy moment staci jakoby jemne kopnout do pedalu plynu a prevodovka preradi o stupen nize. Toto se da vyresit take prepnutim do rezimu Dynamic, ten obecne zvysi otacky o 200 nahoru (i volnobeh) a tak prevodovka nikdy motor nepodtaci. Nicmene v rezimu dynamic jezdim nerad....prevodovka totiz zbytecne dlouho drzi nizsi stupen, cekal bych ze vzdy preradi vyse o chvili drive Take plyn je pak moc citlivy...tzn Polestar toto jiste neste posune o kus dal a tak bych se mu v pripade limuziny urcite vyhnul. Je to nepatricne chovani podle mne.

Celkove je jizda vozu v rezimu Comfort uvolnujici a clovek si uziva klid na palube a suverenitu vozu. Vubec nemam potrebu jezdit rychle. Auto proste tak nejak navozuje pohodu a klid Co se tyka akustiky...domnivam se, ze zde je prostor ke zlepseni....nejlepsi vozy v dane tride umi tlumit motor i pneumatiky lepe. Aerodynamicky hluk mi prijde utlumen spickove.

Auto umi ridit samo (pokud je podelne znaceni na silnici zretelne) a to jak ve meste tak na dalnici. Na dalnici si staci oprit nohu o volant (jinak kazdych 15vterin chce auto zasah do rizeni od ridice) nemusite na volant sahnout treba 50km. Jen obcas vuz zkousi moje nervy, kdyz miji kamiony v pravem pruhu velmi tesne, nebo se naopak drzi moc u svodidel. Ale celkove vzato tento system prispiva k uzasne komfortnimu cestovani ve velke vzdalenosti.

Odpovědět  |   | 
tom  |  10. 01. 2018 13:12

Tak volvo obecne nenavozuje pocit ridit rychle. S parníkem to ani moc nejde. Občas vidím na dálnici xc90 jak v rychlém pruhu se snaží udrzet směr, docela sranda.

Odpovědět  |   | 
Permon  |  10. 01. 2018 13:17

Nesouhlasim. Podvozek je při rychle jizde velmi schopny. Jsem prekvapen jak moc....cekal jsem u Volva rozvlatou jizdu....ale opak je pravou, je velmi jista a neutralni. Toto padlo i textu clanku. A to je navíc podporeno brzdama, kterou jsou absolutni spicka ne jen v oboru, ale i mezi sportovními vozy. Draha z 100-0 jen 33metru (videl jsem test Auto Motor Und Sport). 33 metru je uroven supersportovních vozu.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 01. 2018 08:34

Jako XC90 jak se snaží udržet směr? To jsi asi viděl nějakého člověka, co si píše SMS, ne? Proč by XC90 nedržela do 250 směr? Tomu nějak nerozumím. Možná to chce méně fantazírovat a více jezdit.

Odpovědět  |   | 
Maty  |  12. 01. 2018 08:50

(y)

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 01. 2018 08:35

Tak já nepoužívám nohu, ale PET láhev. Je naplněna ta z 1/3 a tím vyvolává lehké mikro pohyby, což v SQ7 stačí na to, aby držela směr i několik set kilometrů.

Odpovědět  |   | 
Permon  |  12. 01. 2018 23:55

Jj, povesit neco na volant je taky reseni. Nevim jak Audi, ale Volvo si neumi poradit s dopravnimi i omezenimi (cedule rozdeluji jizdni pruhy atp). Tzn. stovky kilometru bez sahnuti na volant bych si nedovolil napsat😉

Odpovědět  |   | 
Petr  |  10. 01. 2018 13:13

článek mě nezajímá, ale chtěl jsem si proletět fotky. Do teď jsem si myslel, ža takhle blbě fotím jen já ovšem pozor je nás víc :D

Odpovědět  |   | 
Tojejedno  |  10. 01. 2018 22:06

..Volvo 👍🏻

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  11. 01. 2018 16:51

Svedske auto

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

dnes | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Kodiaq má i svou temnou stránku. Na toto si stěžují její majitelé

Škoda Kodiaq má i svou temnou stránku. Na t…

Mladoboleslavská automobilka se momentálně chlubí nejrychlejším sedmimístným SUV na Nürburgringu, na adresu Kodiaqu však nepadají jen slova chvály. Tohle jsou názory z druhé strany.

17.  6.  2018 | | 138 N/A
Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká? Posuďte tuto lehkou nehodu

Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká?…

Na internetu se objevilo video nehody z Kanady. Bouraly do sebe dva vozy BMW, jeden z nich se téměř převrátil.

25.  6.  2018 | | 125 N/A
5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: Držte se při zemi!

5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: …

Kompakt s karoserií kombi nemusí být jen Škoda Octavia. Podívali jsme se na pětici aut, která za 150 tisíc pohodlně přepraví rodinu na dovolenou.

7.  7.  2018 | | 34 N/A
Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být rivalem pro VW Golf

Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být r…

Škoda Rapid v příští generaci změní jméno i zaměření. Chce konkurovat běžným hatchbackům nižší střední třídy, zřejmě však opět dostane menší základ, tentokrát v podobě platformy MQB A0.

12.  7.  2018 | | 95 N/A
Hyundai vyvíjí zajímavou novinku. Naznačuje to zaregistrovaný patent

Hyundai vyvíjí zajímavou novinku. Naznačuje…

Korejský koncern pravděpodobně pracuje na dvojitém elektrickém přeplňování pro čtyřválcové nebo i menší motory. O právně chráněný vynález požádal už před rokem, teď byl zveřejněn.

18.  6.  2018 | | 36 N/A