Mám ho doma přes 3roky (koupeno jako tříletá ojetina) a je to velmi příjemný společník na dlouhé cesty. 2.0 - 110Kw docela stačí + DSG (DQ250), adaptivní tempomat i tlumiče, plně automatické BiXenony, samočinné parkování, masážní sedadlo s výhřevem vč.volantu, bufík, bezklíčkový vstup, hlasové ovládání.........a mnoho dalšího.Spotřeba se mi ještě nepřehoupla přes 5/100. Dobře se nasedá a vysedá, díky vyšší stavbě se napijete za jízdy i z velké petky. Posuvná a polohovatelná sedadla umožní buďto vzadu nohu přes nohu, nebo parádní kufr (ale kolikrát za rok jedete ve čtyřech dospělých?)DCC = veelmi slušný komfort, šíře v loktech je pouze o 5mm menší, než ve VW Passat (fizycky změřeno).V žebříku spolehlivosti kolem 3 - 5 místa.Já jsem velmi spokojen a ani hoodně výhledově nehodlám měnit!
Nevím nakolik to je podstatné, Ale když vidím na tomto webu i na partnerském webu fotky stejného auta, se stejnou SPZ, jednou je vydávaného za 110 kW s automatem (přesto, že je na fotce vidět spojka...) a podruhé na auto.cz za 96 kW s manuálem, dostávám takové divné šimrání, zda redaktoři s těmi auty vůbec jezdili. Splašit někde fotky auta v pěkné barvě a přidat trochu pochvalného textu všeobecně známých vlastností je tak snadné a ekonomicky výhodné.... .
Trojvalec by bol samozrejme lepsi, za predpokladu ze sa jedna o preplnany motor - vacsi hrniec, nasobeny zvysenou ucinnostou, musi priniest vysledok. Ostatne to iste ukazuje aj 1.0 TSi, ktory to s jemne lahsimi prevodmi zvlada takmer rovnako ako vacsi jedenapolliter. Pricina je jasna, na to stacia dve rovnice fyziky bezneho gymnazia, no a potom uplne nezmyselna eko-norma.Objem 1.5 v usporiadani R4 by bol super v atmo verzii, ako zakladna a jednoducha alternativa. Trebars tzv.Korejci tento motor maju (1.6) a idu veselo dalej. Ale budu musiet skor alebo neskor pridat > kompromis je jasny: R3.
Zajímalo by mě, kolik je pisálkovi let, když si nepamatuje anabázi vzniku Golfu Plus. I následnou hysterii, s jakou rychle uváděli na trh Golf Variant, protože s ním původně nepočítali a vše mělo zastoupit právě to "pluskové" MPV. A on má ještě odvahu tvrdit, že to byl původní návrh Golfu... achjo.
Nechci motor který jede na dva válce a další dva zapíná jen při velkém zatížení.
Proč? V čem je problem? Ja jen, ze to docela šetří palivo. Měl jsem tento systém v A3 1.4 TFSI a bylo to super. Potřebuješ výkon, mas ho mít, nepotřebuješ - šetříš.
prej potrebujes vykon :DDD jono ta jedna4ka ta ho ma!!! ta ho ma!!!
Chtěl jsem napsat "v rámci možností", ale pak jsem si říkal, že to inteligentní lidi pochopí. Mohu vědět, jaké máš reálné zkušenosti s auty s 500 a více koňmi? Jsou aspoň trochu podobné tomu, s čím mám možnost čas od času jezdit já?
A bylo to na zvuku či charakteru motoru poznat? Novinářské postřehy beru s rezervou.
Tie 4 piesty sa stále hýbu aj v 2-valcovom režime, takže sa netreba báť, že to má niečo spoločné s 2-valcom.Iba sa jednoducho neotvárajú ventily na dvoch valcoch .....
Právě, ze vůbec ne. Jako ja jsem cítil jen takové téměř neznatelné škubnutí, manželka to nepozorovala vůbec. Vše bylo stejné, zvuk se nemohl změnít, protože jsi musel jezdit v nízké zátěži, aby systém odpojil válce. Ja jsem měl auto do 35 tisíc km a dneska s nim má nový majitel najeto skoro 100 tisíc. Bez jediné závady.
Koncern vyvija trojvalec v objeme 1500+- A robi dobre. Mnohi ma teraz ukrizuju, ale ma to svoje dovody. Pokusim sa ich rozviest (prosim nebite ma):a/ ucinnost. Objem rastie s tretou mocninou. Velky kotol je ucinnejsi. b/ dnesne moznosti riadenia (riadiaca jednotka).c/ mechanika, dnes vieme vyvazit motor.
Nevim z hlavy, jestli je to s treti mocninou, ale jinak mate pravdu, pane ;-) Ted uz to jen neodflaknout/dotahnout ;-)
No, nic v zlom, ale OBJEM sa meria v akych jednotkach? Napoveda: stvorec za euro byt v Prahe to nie je ;-)
Pardon, ale vy srovnáváte 1.4 v benzínu s 2.0 v naftě? :-D:-D
a nabízí tohle vůbec v naftě?
Nie - porovnávaju 110kW v benzíne a 110kW v nafte.Ten benzín má troška lepšiu dynamiku, lebo bude o cca 50 kg ľahší. A to spraví dosť aj s celkovou agilitou vozidla.
Dobre odladena dvojspojka? Tu som prestal citat......ak je to DQ 200 so suchymi spojkami co davaju do 250 Nm tak to vam neverim ani slovo.
Mám jí už v druhém SV, oba před faceliftem s malým 1.4TSI.Převodovka DSG funguje spolehlivě a problémy jsem s ní neměl a doufám, že tomu bude tak nadále.Na předchozím SV přes 70.000km a na novějším SV zatím 25.000 km. Myslím si, že pro tento motor je to plně dostačující a dostatečně komfortní řešení. Navíc v kombinaci s ACC je to geniální kombinace na rovné státovky, dálnice a zácpy.A spotřeba závisí na řidiči, cestě, pneumatikách a počasí. Někde mezi 4.5 (rovné státovky v ČR a nebo třeba dálnice ve Švýcarsku :-) ) až 7.3 l (dálnice v Německu 160km/h s bržděním / zrychlováním na 17").Navíc je to lehké na předek, tiché, snadno se to kroutí do zatáček a je v něm spousta místa, přitom se s tím jednoduše parkuje, je to skoro stejně dlouhé jak normální Golf.Místo přestat číst, doporučuji vyzkoušet a jezdit. Já si každopádně auto pojedu vyzkoušet, 1.5 TSI (malá) me zajímá, ačkoliv na obměnu mám ještě brzy.
Co to plácáš? U 1.5 TSI v Golfu Sportvan je mokrá DQ 381.
1.5TSI má v koncerne DQ200 so suchými spojkami (tak, ako to malo aj pre 1.4TSI, teda okrem špecialít typu Sharan).A roky má DQ200 problémy so spoľahlivosťou a cukaním pri rozbehu.
Taky si myslím že tam je DQ200. A je to bohužel jediná možná volba s 1,5 TSi 110Kw. Dřív to s 1,4 TSi šlo i s manuálem. Ale třeba ve vlčím hradě překvapili.
Aktuálne koncern výrazne obmedzuje dostupnosť určitých kombinácií - nestíhajú to certifikovať na WLTP normu - kvôli tomu sa aktuálne predlžujú dodacie lehoty aj o 3-4 mesiace navyše, aj na už objednané autá.Časom sa dá očakávať, že sa to zlepší.
Myslim, ze placas ty lebo dq381 je do 420-430nm a nemalo by to zmysel dat do auta co na 250nm ked maju dq200, dq381 s mokrymi spojkami ma kodiaq 2.0tsi, troc 2.0 tsi, ateca 2.0 tsi, arteon a par koncernovych aut s 2.0 tdi 150hp co maju vyssi krutiaci moment ako 250nm takze taras.
Když už jsi líný, nebo úmyslně, nechceš psát interponkční znaménka, tal laskavě doddržuj alespoň velká písmena, jinak si ty nanometry strč někam, jistě jsi nemyslel jednotku odvozenou od jména Newton. :-D
Aby ti z toho nepraskla zilka a strcit si mozes svoj prispevok vies kde
Evidentně žilka již praskla, ale tobě.
To mas odkial?
mas to overene? Pretoze potom je to zaujivavy precedens.
Nie je to tak jednoduche. Staci, ak dve auta, ktore maju rovnaku mechaniku, dostanu iny riadiaci softver, a to konkretne motor a prevodovka. Co je pripad koncernu. A zistite, ze sa tie dve auta spravaju uplne inak. Preco asi...Tusite spravne, na konci sedi fajnensmarketing debilek, ktory si predaje spocita v excel tabulke. Ma vysoku skolu. A to je podstatne a hlavne serpojnt (sharepoint) ovlada na tej urovni, ze moze a vie komunikovat autlukom s fajnensom a marketingom. Rovnaka haved. A ak nahodou maju tzv.majkrosoft federejsn, tak moze si obcas zacetovat (rozumej pokec ako dakedy na azet.sk, cize o niekomu napisal), aby sa nastavili tie a one vlastnosti vo vyrobe. Mam za to, ze ak by sme zrusili cely tento uplne zbytocny apparat, urcite by sa usetrilo. No napriklad v tom, ze ta tzv.sucha prevodovka v skutocnosti potrebuje oleje hned dva.Mne to pripada ako kurvitko.
Díky za další skvělý koncernový PR test!
Posílám pár tipů, které by se ti hodilyhttps://www.bohnice.czhttps://www.pnj.czhttp://www.pnkm.cz
??? a to jako proč? že je to tady PR revue koncernu,to je snad všeobecně známý fakt, ne...
VW a jeho odnož jsou velice oblíbená a kupovaná a auta, podívej se na statistiky přihlášených aut a chci se zeptat po druhé jaký auto vlastníš- to zjistíš v kolonce techničáku- majitel.
To je tvůj názor a většina lidí to tak nevidí. A i kdyby psali více o koncernu či mu dávali lepší hodnocení, tak mi to nevadí, protože vždycky když něco hodnotí člověk, tak je to subjektivní.
jaký vlastníš auto?
Toyota Camry
:-O A to je jasný důkaz, ze hezké auto nemůže za psychicky labilního majitele. Že se nestydíš, máš fakt super vůz a děláš tady ze sebe šaška a idiota. Tak se hezky vzpamatuj a omluv se. Myslím, ze je pak na nás normálních, abychom projevili velkorysost. B-]
Tak se tedy omlouvám, a s tim camry jem taky kecal, mam dvojkovou fabii kombi
Viděl bych to na nějaký odrážedlo.
Proč redaktoři vždy když vidí u auta název sport, automaticky předpokládají sportovní vlastnosti? Docela hloupé. Auto s přídomkem sport asi nemůže být jen v řešení variability pro lidi se sportovními aktivitami co potřebují vůz který sportovní náčiní.;-)
Tady se musí redaktorů trochu zastat. Nesmyslný název stvořilo marketingové oddělení VW. A redaktoři v tom jen plavou.
A proč by mělo jít o ergo zrovna o motorsport? Sport + Van může sloužit jiným sportům, golfu, tenisu, rybaření, cyklistice.....
Navíc opět šíří bludy ze své neznalosti. Není pravda, že nelze řadit ručně. Samozřejmě ano a za příplatek i pádly pod volantem.
Uznávám, že je to nejednoznčně formulováno, ale podle mě měl autor na mysli, že 150-koňová varianta není v nabídce s manuální převodovkou.
Tu ještě někdo chce? Proč OMG?
Protože není zdegenerovaný líný tvor, ale chce si jízdu užívat?
a to s pádly pod volantem nebo pohybem páky dopředu a dozadu nejde?
Ne a pokud se musíš ptát a nepoznáš ten nádherný pocit při práci se spojkou a manuální převodovkou, tak se bohužel řadíš k těm co se radši vozí, než řídí.
Jo ten znám, zejména v popojíždění po ucpané jižní Spojce je to fakt "nádherný pocit při práci se spojkou a manuální převodovkou" k pohledání, v Citroenu navíc vylepšený o prvek náhody hraničící s loterií, co tam to gumové řazení strčí za kvalt. Takže fakt raději ten "nudný" osmikvaltový automat s řazením páčkami pod volantem, kde můžu řadit i pod plynem.
nikdo učený z nebe nespadl a pro ty, kdo to neumí je tu automat
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.